Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Wilshere scorede to gange i aften. Han er en super spiller, men jeg har fået at vide at jeg overvurderer ham, så jeg vil nøjes med at kalde ham en god spiller 

-
Nu er Wormie ikke ham(?) med den største kredabilitet.ScouserTommy skrev:Så deeeet ....Wormie skrev:Ja Dortmund Napoli bliver sikker en død 0 - 0 kamp uden chancer.
godt man har viaplay så man selv kan vælge
Men derudover var det nok en af de mest underholdende kampe jeg har set i lang tid. Den måde Dortmund altid prøver at spille bolden frem i banen gør dem utroligt seværdige, og når de så samtidig har klassespillere som Reus, Lewandowski og Mhkitaryan, så er man næsten altid lovet en vis form for underholdning. Og så er det altid en fornøjelse at se Rafa tabe.
Fan af Manchester United
-
Fordi det ikke var et godt resultat og en skuffende præstation.
Fan af Manchester United
-
Det ville da være lidt mærkeligt at komme herind og hovere på sådan et tidspunkt. Desuden synger jeg aldrig. Sidder altid som et nervevrag og kigger.
Fan af Manchester United
- TomViolence
- Alder: 36
Fedt, at du indirekte indrømmer, at du kun kommer herind for at hovere.AllanShore skrev:Det ville da være lidt mærkeligt at komme herind og hovere på sådan et tidspunkt. Desuden synger jeg aldrig. Sidder altid som et nervevrag og kigger.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Har lige set Ajax vs Barcelona..
Synes godt nok Barcelona spiller beskidt og diver meget. Neymar er da helt slem... Normalt gider jeg ikke se Barca kampe - men nu var der ikke andet. Flot kamp/fight af Ajax.
Er det kotyme for Barca anno 2013 ?
Synes godt nok Barcelona spiller beskidt og diver meget. Neymar er da helt slem... Normalt gider jeg ikke se Barca kampe - men nu var der ikke andet. Flot kamp/fight af Ajax.
Det er helt normalt for Barca.mortenbak skrev: Synes godt nok Barcelona spiller beskidt og diver meget. Neymar er da helt slem
Ironi er ikke noget man lærer når man holder med united kan man se.AllanShore skrev:Nu er Wormie ikke ham(?) med den største kredabilitet.ScouserTommy skrev:Så deeeet ....Wormie skrev:Ja Dortmund Napoli bliver sikker en død 0 - 0 kamp uden chancer.
godt man har viaplay så man selv kan vælge
Men derudover var det nok en af de mest underholdende kampe jeg har set i lang tid. Den måde Dortmund altid prøver at spille bolden frem i banen gør dem utroligt seværdige, og når de så samtidig har klassespillere som Reus, Lewandowski og Mhkitaryan, så er man næsten altid lovet en vis form for underholdning. Og så er det altid en fornøjelse at se Rafa tabe.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Synes det var en ganske ok kamp. Desværre gik gassen lidt ud da Ajax fik en mand smidt ud, og kun skulle forsvare sig. De gjorde det godt og man sad bare og håbede på de kunne klare den.mortenbak skrev:Har lige set Ajax vs Barcelona..
Ærgerligt med Boilesen, da han virkelig var i hopla indtil hans skade. Håber han snart bliver klar igen, for han har da virkelig været uheldig med skaderne. Han har kvaliteterne til at blive en top spiller.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Spøjs tradition de har i Arsenal omkring, at det er dagens anfører der vælger om holdet skal spille i korte eller lange ærmer
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... happy.html
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... happy.html
The long and the short of it... Wenger slates Arsenal star Flamini for ignoring orders and cutting his shirt sleeves
Mathieu Flamini has been banned from cutting the sleeves off his match jersey after flouting a club tradition for the second successive game.
Arsenal players are expected to wear the same length sleeve as the match-day captain, but Flamini refused to abide by the unwritten rule, cutting off his sleeves at the elbow for the clash against Marseille.
Flamini did the same thing in Arsenal's previous game; the defeat against Manchester United earlier this month.
His decision sparked an angry confrontation between the Gunners kit staff and Flamini.
But Wenger insisted Flamini would not be allowed to break the club tradition again.
Wenger said: 'I don't like that, it won't happen again.'
However, speaking after the game Flamini seemed defiant in his intention to continue with wearing short sleeves.
'I've been playing at the top level for 10 years and I like to wear short sleeves,' said the former AC Milan midfielder. 'It is what I like.'
Olivier Giroud also had short sleeves, though in his case the French striker had rolled them up rather than snipped them off.
Ja den studsede jeg også over. Også fordi, at den første artikel om emnet på 101GG fik det til at lyde som om, at det var en generel engelsk tradition.
Og der tænkte jeg på, at Stevie G da vist ikke har spillet i langærmede trøjer i lang tid efterhånden. Vel ikke efter at han fik trøje nummer 8?
Og der tænkte jeg på, at Stevie G da vist ikke har spillet i langærmede trøjer i lang tid efterhånden. Vel ikke efter at han fik trøje nummer 8?
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Er sikker på den tradition ikke er i Liverpool. Carragher spillede i en lang årrække med lange ærme. Ligesom man altid så Peter Crouch i lange ærmer, mens Steven Gerrard havde kortærmede trøje på.tue69 skrev:Ja den studsede jeg også over. Også fordi, at den første artikel om emnet på 101GG fik det til at lyde som om, at det var en generel engelsk tradition.