Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » tirsdag, 19. nov, 2013 23:41

shv12 skrev:
Emmy skrev:
LarsU skrev:
Emmy skrev:
LarsU skrev:
Emmy skrev:Gud hjælpe mig om Sakho ikke har scoret igen. Vildt imponerende at han lige sparker Frankrig til VM.
Eller var det et selvmål?
Aner det ikke. På livescore står han som målscorer, har ikke set det.
Heller ikke jeg, men på resultat.dk stod der bare selvmål. Men han havde nok en finger eller en fod med i spillet!
Det er også ændret til selvmål nu, så mon ikke han bare har truet en ukrainer med sin mohawk og fået ham til at score selvmål :D
Ja bedøm selv :D
http://www.dailymotion.com/embed/video/x17e4gp
Svært at se, men det er da vist et selvmål? Frankrig i øvrigt igen videre på et noget tvivlsomt mål (til 2-0 - Benzema klart offside)...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. nov, 2013 00:05

Det er ganske skandaløst at Benzemas mål bliver godkendt.

Og så ser det da ud til at Sakho scorer med højre knæ/lår
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 20. nov, 2013 08:18

Jeg ser det også som det er Sakho der rører bolden sidst inden den ender i mål.

For vild en fodboldkamp mellem Sverige og Portugal, eller Zlatan vs c. Ronaldo. Det rigtige hold gik videre, selvom jeg nu holdte med svenskerne. Ærgerligt man kommer til at mangler en af de største spillere i nyere tid. Nok hans sidste mulighed for at komme til et verdensmesterskab.

Stor respekt, for han lige klapper af c. Ronaldos kynisme og afgørelse til 3-2 til Portugal.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. nov, 2013 08:40

Hekkem skrev:Jeg ser det også som det er Sakho der rører bolden sidst inden den ender i mål.

For vild en fodboldkamp mellem Sverige og Portugal, eller Zlatan vs c. Ronaldo. Det rigtige hold gik videre, selvom jeg nu holdte med svenskerne. Ærgerligt man kommer til at mangler en af de største spillere i nyere tid. Nok hans sidste mulighed for at komme til et verdensmesterskab.

Stor respekt, for han lige klapper af c. Ronaldos kynisme og afgørelse til 3-2 til Portugal.
Det er vel ved 2-2 målet at Zlatan respektfuldt applauderer Ronaldo. Under alle omstændigheder en gentlemans gestus.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 20. nov, 2013 09:05

Emmy skrev:
Hekkem skrev:Jeg ser det også som det er Sakho der rører bolden sidst inden den ender i mål.

Det er vel ved 2-2 målet at Zlatan respektfuldt applauderer Ronaldo. Under alle omstændigheder en gentlemans gestus.
Det har du nok ret i. Synes det var en ganske fin gestus og vise sin uforbeholden respekt.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 20. nov, 2013 09:22

Emmy skrev:Det er ganske skandaløst at Benzemas mål bliver godkendt.
Klar fejlkendelse, men til gengæld fik han også underkendt en ellers korrekt scoring. Så det går vel mere eller mindre lige op.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. nov, 2013 09:41

AJ skrev:
Klar fejlkendelse, men til gengæld fik han også underkendt en ellers korrekt scoring. Så det går vel mere eller mindre lige op.
Lavpraktisk set ja. Men man ved aldrig hvordan kampen udvikler sig uden

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 20. nov, 2013 10:58

Ny var c. Ronaldo rigtig effektiv i går og fik lavet nogle super gode timede løb, for at komme fri. Men når det er sagt, så har svenskerne altså et problem med deres centrale forsvar. De var ikke gode til at positionere sig i forhold til modstander og bold. Der var langt i mellem dem, og de blev gang på gang trukket fra hinanden. Som en offensiv back er Lüstig heller ikke speciel god. Han er ok i defensiven, men slet ikke opmærksom nok, og teknisk for dårlig i offensiven.

Ved det første mål er det Mikael Antonsson der står for højt og ikke lukker mellemrummet mellem ham og Mats Olson.

Ved det andet mål er det Per Nilsson der presser hovedløst op centralt i banen, velvidende c. Ronaldo er længere fremme end ham selv, hvor han på ingen måde kan nå frem til en nærkamp med Hugo Almieda.

Hovedløst forsvarsspil i begge situationer, men flot udnyttet af c. Ronaldo

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. nov, 2013 11:09

Det svenske forsvar er jo i bedste fald middelmådigt og var i går klart overmatchet. Det kan gå mod mindre gode modstandere men klassespillere som Ronaldo udnytter det selvfølgeligt.

Sverige er intet andet end middelmådige, med et ekstra krydderi af en sublim verdensklassespiller i Zlatan.

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 20. nov, 2013 11:13

Emmy skrev:Det svenske forsvar er jo i bedste fald middelmådigt og var i går klart overmatchet. Det kan gå mod mindre gode modstandere men klassespillere som Ronaldo udnytter det selvfølgeligt.

Sverige er intet andet end middelmådige, med et ekstra krydderi af en sublim verdensklassespiller i Zlatan.
Synes også Elmander gør det fint, hvor også Källstrøm og Kacaniklic har fine egenskaber med bolden. Sebastian Larsson kan jeg nu også godt lide for hans engagement og gennemslagskraft i nærkampene. Mens forsvaret bare er elendigt.

Havde Jonas Olson karantæne? For han ville da være en klar forstærkning. Vil også mene Andreas Granqvist vil forstærke midterforsvaret. Granqvist har dog ikke spillet siden han fik rødt kort mod Færøerne
Senest rettet af Hekkem onsdag, 20. nov, 2013 11:21, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. nov, 2013 11:17

Hekkem skrev:
Emmy skrev:Det svenske forsvar er jo i bedste fald middelmådigt og var i går klart overmatchet. Det kan gå mod mindre gode modstandere men klassespillere som Ronaldo udnytter det selvfølgeligt.

Synes også Elmander gør det fint, hvor også Källstrøm og Kacaniklic har fine egenskaber med bolden. Sebastian Larsson kan jeg nu også godt lide for hans engagement og gennemslagskraft i nærkampene. Mens forsvaret bare er elendigt.

Havde Jonas Olson karantæne? For han ville da være en klar forstærkning.
Det er udmærkede spillere du nævner, men jeg synes vitterligt ikke de kan hæve sig over middel. Og Olsson, :evil: ham snakker vi ikke om. (Jeg ved ikke hvorfor han ikke var med)

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 20. nov, 2013 11:23

Emmy skrev: Det er udmærkede spillere du nævner, men jeg synes vitterligt ikke de kan hæve sig over middel. Og Olsson, :evil: ham snakker vi ikke om. (Jeg ved ikke hvorfor han ikke var med)
Jonas Olsson er en hård spiller, der til tider anvender mange beskidte tricks. Men Olsson er et lam i forhold til Bruno Alves og Pepe i den anden ende ;)

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 20. nov, 2013 16:16

Emmy skrev:
AJ skrev:
Lavpraktisk set ja. Men man ved aldrig hvordan kampen udvikler sig uden
Men den forkert annullerede scoring skete først. Så de skulle under alle omstændigheder have været foran 2-0 på et tidspunkt. Derfor kan det ikke hidse mig op. Benzema var endda langt mere on-side ved det annullerede mål, end han var off-side ved det godkendte.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 23. nov, 2013 16:36

Husk nu Dordmund-BM på tv2 sport kl 18.30 det bliver et brag :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 53

Indlæg af Stephan C » lørdag, 23. nov, 2013 16:39

Havde jeg været Southampton træner, havde jeg pillet keeperen ud pga. idiotisk adfærd

Besvar