Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
det er helt sikkert i gør det for det var først i anden halvleg der bare var en eneste der skilte sig positivt ud for tottenham og det var lamela. han viste lidt af det som gjorde ham eftertragtet i sommer. det samme gjorde eriksen i glimt men han er stadig lidt for anonym synes jeg. tror dog også det har noget at gøre med at have gode spillere omkring sig. misforstå mig ikke det har han virkelig, men de spiller ikke godt for tiden og der har vi set adskillige gange at så har han det ikke nemt. tror historien havde været anderledes på hold som arsenal og os hvor spillerne i hvert fald lige pt er bedre til at tage de rigtige løb for ham.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Overrasket over hvor intenst Viborg-FCM var.
Det er vel det eneste opgør i Jylland hvor der er intensitet.
Hent Shelvey tilbage!
Hørt om AGF-AaB eller AGF-Randers?Aquilani4 skrev:Overrasket over hvor intenst Viborg-FCM var.
"We're not racist, we only hate the mancs"
AGF-AaB var da virkelig tamt da de mødtes for et par uger siden.
AGF-Randers er vel bare et standardopgør.
Hent Shelvey tilbage!
Drop detAquilani4 skrev:AGF-AaB var da virkelig tamt da de mødtes for et par uger siden.
"We're not racist, we only hate the mancs"
indlæg slettet, aqua skal ikke have æren af at få mig i karantæne 

Verden er smask fuld af hyklere....
- TomViolence
- Alder: 36
-
Jeg er mere interesseret i hvad han siger om Ramires' skuespil.
Fan af Manchester United
Han citerer vel bare Moyes.AllanShore skrev:Jeg er mere interesseret i hvad han siger om Ramires' skuespil.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg håber Man U kan tage en uafgjort mod Arsenal. Men der skal vel held til for at stoppe Arsenals kreative midtbane. Man U midtbane ligner jo stenaldermænd, sammenlignet med Arsenals ditto.
P.s. AJ var vildt uenig med mig i det synspunkt før sæsonstart, måske han er kommet på bedre tanker
P.s. AJ var vildt uenig med mig i det synspunkt før sæsonstart, måske han er kommet på bedre tanker

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Hell no. Man U skal da bare tabe. Jeg er totalt ligeglad med om Arsenal tager sololøb i front, så længe vi ender i top-4 og Man U og Everton IKKE gør har sæsonen været en total succes.Hr. Drejer skrev:Jeg håber Man U kan tage en uafgjort mod Arsenal. Men der skal vel held til for at stoppe Arsenals kreative midtbane. Man U midtbane ligner jo stenaldermænd, sammenlignet med Arsenals ditto.
100 % enig! Under ingen omstændigheder kan jeg håbe på point til ManU.ThunderZtorm skrev:Hell no. Man U skal da bare tabe. Jeg er totalt ligeglad med om Arsenal tager sololøb i front, så længe vi ender i top-4 og Man U og Everton IKKE gør har sæsonen været en total succes.Hr. Drejer skrev:Jeg håber Man U kan tage en uafgjort mod Arsenal. Men der skal vel held til for at stoppe Arsenals kreative midtbane. Man U midtbane ligner jo stenaldermænd, sammenlignet med Arsenals ditto.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Forstår godt hvis WBA har lyst til at kalde dommeren korrupt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg ved ikke, om du laver sjov, men jeg har aldrig skrevet, at Man Utd havde en bedre midtbane end Arsenal - tværtimod skrev jeg det decideret modsatte!Hr. Drejer skrev:P.s. AJ var vildt uenig med mig i det synspunkt før sæsonstart, måske han er kommet på bedre tanker
Du må forveksle det med sammenligningerne med Chelsea og Man City.
AJ skrev:Jeg er faktisk enig i, at Arsenals midtbane godt kunne gå hen og være bedre end Man Utds. Især hvis Wilshere kommer op i gear for alvor. Men du har stadig ikke forklaret, hvad Fernandinho gør så godt. For det er vel ikke Javi Garcia og Rodwell, der trækker Man City over Man Utd? Du har heller ikke forklaret hvorfor Ramires-Lampard skulle være så god en duo. Mod Man Utd blev de domineret af Carrick-Cleverley. Jeg er enig i, at Man Utd har en dårligere central midt end de havde tidligere, men i forhold til Man City og Chelsea, kan jeg ikke se, at de halter efter. De engelske tophold er egentlig ret dårligt besat dér (med undtagelse af Arsenal, Carrick og Yaya Touré), hvis man sammenligner med andre europæiske tophold som Juventus, Real Madrid, Barcelona eller Bayern.