Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nani med stor chance, men godt nuppet af Schmeichel!
Lidt heldigt mål til Randers, men de fører da
Og lige som jeg skriver dette, kommer der rimelig stor mulighed!

Og lige som jeg skriver dette, kommer der rimelig stor mulighed!
Geovanni 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 36
lækkert city!
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.
Micah Richards er herligt velspillende. Det er dejligt at se i en kamp som denne! 

Længe leve Geovanni og Micah Richards.
Det ligner umiskendeligt starten på en dejlig dag, gør det ikke?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Og den holdt til pausen, sådan City! Nu skal der bare holdes fast i anden halvleg, så er manu's ringeste sæsonstart i mange, mange år en realitet.
Fantastisk præstation i Manchester City indtil videre. Nu må vi bare håbe at Richards og Schmeichel også kan holde stand i anden halvleg. Det kunne være så stort hvis de slog Scum i dag. Hvis det bliver tilfældet kan vi forhåbentlig selv fuldende den weekend helt fantastisk ved at slå Chelsea.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Det må man sige. Vejle har jo allerede vundet. Det var første skridt.Rasmus skrev:Længe leve Geovanni og Micah Richards.
Bah, fuck dansk fodbold i en fodboldweekend som denne! Det ville være fantastisk hvis City kan holde føringen. Hvis vi samtidig slår Chelsea, har vi da godt nok alle muligheder for succes i ligaen!Anders B skrev:Det må man sige. Vejle har jo allerede vundet. Det var første skridt.Rasmus skrev:Længe leve Geovanni og Micah Richards.
Jeg holder mere med Vejle end jeg holder med Liverpool så det er slet ikke ligegyldigt for mig.Carra skrev:Bah, fuck dansk fodbold i en fodboldweekend som denne! Det ville være fantastisk hvis City kan holde føringen. Hvis vi samtidig slår Chelsea, har vi da godt nok alle muligheder for succes i ligaen!Anders B skrev:Det må man sige. Vejle har jo allerede vundet. Det var første skridt.Rasmus skrev:Længe leve Geovanni og Micah Richards.
Sådan en absurd påstand orker jeg ikke engang at pille ned. Slet ikke når det kommer fra et ellers så sympatisk bekendtskab som dig, Mikkel.Mikkel skrev:I øvrigt mener jeg ikke, at Bundesligaen er langt fra Serie A pt.
- og nu tilbage til Manchester.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Nå, jamen det er jo også helt i ordenAnders B skrev: Jeg holder mere med Vejle end jeg holder med Liverpool så det er slet ikke ligegyldigt for mig.

Jeg har bare svært ved at tænke på dansk fodbold nu, hehe.
Hvis dette resultat holder skal jeg ind på OT og underholdes efter kampen. 

Senest rettet af Styf søndag, 19. aug, 2007 15:56, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere