Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
klasse kamp af captain fantastic
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Se hvor passioneret Hodgson er.
Det er derfor England kan vinde VM. Der er en masse passion på dette hold i modsætning til for 6-7 år siden.
Det er derfor England kan vinde VM. Der er en masse passion på dette hold i modsætning til for 6-7 år siden.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg har heller aldrig set en mand gnide sig selv i ansigtet så passioneret som ham.Aquilani4 skrev:Se hvor passioneret Hodgson er.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Legendarisk øjeblik. Den eneste gang i hans tid i klubben, hvor han rent faktisk fik mig til at smile.Surf skrev:Jeg har heller aldrig set en mand gnide sig selv i ansigtet så passioneret som ham.Aquilani4 skrev:Se hvor passioneret Hodgson er.
Vi har også en på vej(om 4-5 år): http://www.thisisanfield.com/2013/10/ac ... ry-wilson/Wormie skrev:han gør det famede godt, ved at udvikle sig til en ny bale historie for tottenham....phl skrev:Jeg tror Mikkel Bischoff har et mancrush på Andros Townsend.
England har aldrig tabt en "competitive match" under Roy Hodgson
Lidt ærgerligt at landskampspausen er forbi. Ved godt at mange hader den, men jeg synes landshold er noget særligt.

Lidt ærgerligt at landskampspausen er forbi. Ved godt at mange hader den, men jeg synes landshold er noget særligt.
Hent Shelvey tilbage!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
En sucker for engelsk fodbold som dig, må da savne suset fra Premier League. Det gør jeg. Og jeg glæder mig til lørdagAquilani4 skrev:England har aldrig tabt en "competitive match" under Roy Hodgson![]()

http://www.independent.ie/sport/soccer/ ... 66212.html
Fed test.
Tyskland er et af de få store hold, som England mangler at slå under Roy(har slået Spanien, Italien, Brasilien)
Mon ikke at England vinder igen og viser folk at de skal regne med dem til sommer.
Fed test.
Tyskland er et af de få store hold, som England mangler at slå under Roy(har slået Spanien, Italien, Brasilien)
Mon ikke at England vinder igen og viser folk at de skal regne med dem til sommer.
Hent Shelvey tilbage!
-
Til de der følger lidt med i italiensk fodbold kommer her en påmindelse om aftenens kamp mellem Roma og Napoli. Det kan godt gå hen og blive en lækkerbisken
. Krydser fingre for 3 point til Rafa!

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Nu så jeg lige en spiller der gamte på Roma bænken.
Er det en kedeligere kamp end AGF - Nordsjælland? For det var fanme kedeligt at være på stadion til dén kamp.
Er det en kedeligere kamp end AGF - Nordsjælland? For det var fanme kedeligt at være på stadion til dén kamp.
-
Meget kedelig første 35 minutter. Men kampen er livet op de sidste 10 minutter.Callesen skrev:Nu så jeg lige en spiller der gamte på Roma bænken.
Og så bankede Pjanic lige bolden op i krydset i skrivende stund. Fantastisk frisparkskasse.
Øv Roma føre heldigt over min favorit klub i Italien Napoli. Og det er ikke fortjent.
Napoli kommer tilbage om vinder 2-1
Napoli kommer tilbage om vinder 2-1
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
-
Men det gjorde de så ikke
......holder nu meget af Napoli - både pga den lille fede, der stjal fokus ved sin blotte indtræden på stadion og pga Rafa!
Dog er de dejlige romere mit favorithold (selvfølgelig med et enkelt forbehold), og det er fedt at se dem forandret fra et velspillende, naivt mandskab til en helt anden form for kynisme - ret beset lidt af den samme forandring, som vi har gennemgået fra BR's startsæson til det, der er under udvikling nu
Pudsigt nok valgte Roma den stik modsatte strategi af vores - i deres 6 første kampe scorede de ikke i 1. halvleg, og i aften ventede Pjanic da også til tre minutters overtid, før han smadrede den op i krogen.
Tre mands midtbanen med De Rossi, Strootman og Pjanic fåes næppe bedre, forsvaret er forstærket og helt fremme har de masser af forskellige pinde at spille på med finesse (Totti, Llajic), fart (Gervinho) og fysik (Destro, Borriello).
Og så må formlen med at undvære europæisk bold gerne være optimalt succesfuld både i serie A og PL

Dog er de dejlige romere mit favorithold (selvfølgelig med et enkelt forbehold), og det er fedt at se dem forandret fra et velspillende, naivt mandskab til en helt anden form for kynisme - ret beset lidt af den samme forandring, som vi har gennemgået fra BR's startsæson til det, der er under udvikling nu

Pudsigt nok valgte Roma den stik modsatte strategi af vores - i deres 6 første kampe scorede de ikke i 1. halvleg, og i aften ventede Pjanic da også til tre minutters overtid, før han smadrede den op i krogen.
Tre mands midtbanen med De Rossi, Strootman og Pjanic fåes næppe bedre, forsvaret er forstærket og helt fremme har de masser af forskellige pinde at spille på med finesse (Totti, Llajic), fart (Gervinho) og fysik (Destro, Borriello).
Og så må formlen med at undvære europæisk bold gerne være optimalt succesfuld både i serie A og PL

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!