Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Aalen

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aalen » fredag, 11. okt, 2013 15:51

Jeg ved godt der er Liverpoolspillere på det engelske landshold, og kunne derfor godt unde dem slutrunde succes. Men jeg sidder alligevel hver gang, af en eller anden grund, og håber de flopper totalt. Om det så bare er kvalkamp, træningskamp eller slutrundekamp. Der er ikke noget federe, synes jeg, end at læse om engelsk landsholds-nedtur i medierne. Det stammer nok fra de tider, hvor de altid, af uransalige grunde, så sig selv som contendere (hviket de vel stadig gør...)

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 11. okt, 2013 17:08

Aalen skrev:Jeg ved godt der er Liverpoolspillere på det engelske landshold, og kunne derfor godt unde dem slutrunde succes. Men jeg sidder alligevel hver gang, af en eller anden grund, og håber de flopper totalt. Om det så bare er kvalkamp, træningskamp eller slutrundekamp. Der er ikke noget federe, synes jeg, end at læse om engelsk landsholds-nedtur i medierne. Det stammer nok fra de tider, hvor de altid, af uransalige grunde, så sig selv som contendere (hviket de vel stadig gør...)
:shock:

edit: Dobbelt mavepuster til Bulgarien lige før pausefløjtet. Rødt kort + armensk scoring på frisparket. Danmark lever (lidt) endnu :flag5:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » fredag, 11. okt, 2013 19:13

2 mål fra Lukaku ude mod Kroatien i 1. halvleg.

Hold op hvor er han uhyggelig!
Billede

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » fredag, 11. okt, 2013 20:43

DK spiller så kedeligt...

Jeg falder i søvn.
Hent Shelvey tilbage!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. okt, 2013 21:50

Bendtner arsenals beste angriber
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » fredag, 11. okt, 2013 22:07

Undskyld.
Hent Shelvey tilbage!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 11. okt, 2013 22:10

Meget flot kamp af Danmark. Det var marginalerne der gjorde, at det ikke blev til sejr idag.

Stor oprejsning til Bendtner og Kvist gjorde det også rigtig godt.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 11. okt, 2013 22:13

Fucking lorte Aquilani....... Altså spilleren
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 11. okt, 2013 22:19

Fantastisk indsats af DK, som i hvert fald i 90 minutter pustede voldsomt liv i landsholdsinteressen. Trist trist resultat. Synes bestemt, at vi havde fortjent bedre. Men jeg var garanteret ikke den eneste, der sad og forventede en udligning i overtiden.

Dette må betyde et farvel til Lars Jacobsen og Morten Olsen. Ikke et farvel jeg begræder, selvom Lars Jacobsen spillede fremragende i dag.
Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 11. okt, 2013 22:34

Aalen skrev:Jeg ved godt der er Liverpoolspillere på det danske landshold, og kunne derfor godt unde dem slutrunde succes. Men jeg sidder alligevel hver gang, af en eller anden grund, og håber de flopper totalt. Om det så bare er kvalkamp, træningskamp eller slutrundekamp. Der er ikke noget federe, synes jeg, end at læse om danske landsholds-nedtur i medierne. Det stammer nok fra de tider, hvor de altid, af uransalige grunde, så sig selv som contendere (hviket de vel stadig gør...)
Har det på præcis samme måde.., ;)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 11. okt, 2013 22:38

Nøøjjj hvor er det ærgerligt. Vi havde fortjent at vinde den her, og Buffon var jo ikke i nærheden, de to gange vi hamrede den på træværket. Lad så være, at italienerne ikke havde noget at spille for og antagelig havde haft et par gear mere, hvis det havde været nødvendigt. Det skal ikke tage noget fra danskerne, der spillede den bedste landskamp i umindelige tider.

Jeg har ofte været efter Nicklas Bendtner, men fuld cadeau for det han viste i dag. Når han gider, er han med afstand vores bedste angriber, og jeg håber virkelig at det her kan være startskuddet til, at han får karrieren på ret køl.

Det var ikke i aften, at vi ødelagde det for os selv; det var - især - i den skændige kamp mod Armenien :wall:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » fredag, 11. okt, 2013 22:55

Unbeaten. Men-men-men Roy er jo elendig og England er dårlige!!!

Billede

ÆD JERES ORD.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » fredag, 11. okt, 2013 23:00

Aquilani4 skrev:Unbeaten. Men-men-men Roy er jo elendig og England er dårlige!!!

Billede

ÆD JERES ORD.
Hvilke af de resultater der synes du selv lige er imponerende?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Hede
Alder: 31

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Hede » fredag, 11. okt, 2013 23:04

Aquilani4 skrev:Unbeaten. Men-men-men Roy er jo elendig og England er dårlige!!!

Billede

ÆD JERES ORD.
Tror da lige jeg smider 100 kr på x på tirsdag.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 11. okt, 2013 23:10

Flot præstation i dag og bare så pisse ærgerligt. Jeg tilhører ikke dem der skriger på en ny landstræner, men det sker nok. Håber Morten Olsen får et værdigt farvel.
Sagde i øvrigt til de forsamlede foran kassen at "bare den fejl af Dehli ikke koster"! Få sekunder senere...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar