Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg ved godt der er Liverpoolspillere på det engelske landshold, og kunne derfor godt unde dem slutrunde succes. Men jeg sidder alligevel hver gang, af en eller anden grund, og håber de flopper totalt. Om det så bare er kvalkamp, træningskamp eller slutrundekamp. Der er ikke noget federe, synes jeg, end at læse om engelsk landsholds-nedtur i medierne. Det stammer nok fra de tider, hvor de altid, af uransalige grunde, så sig selv som contendere (hviket de vel stadig gør...)
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Aalen skrev:Jeg ved godt der er Liverpoolspillere på det engelske landshold, og kunne derfor godt unde dem slutrunde succes. Men jeg sidder alligevel hver gang, af en eller anden grund, og håber de flopper totalt. Om det så bare er kvalkamp, træningskamp eller slutrundekamp. Der er ikke noget federe, synes jeg, end at læse om engelsk landsholds-nedtur i medierne. Det stammer nok fra de tider, hvor de altid, af uransalige grunde, så sig selv som contendere (hviket de vel stadig gør...)

edit: Dobbelt mavepuster til Bulgarien lige før pausefløjtet. Rødt kort + armensk scoring på frisparket. Danmark lever (lidt) endnu

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Bendtner arsenals beste angriber
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Meget flot kamp af Danmark. Det var marginalerne der gjorde, at det ikke blev til sejr idag.
Stor oprejsning til Bendtner og Kvist gjorde det også rigtig godt.
Stor oprejsning til Bendtner og Kvist gjorde det også rigtig godt.
Fucking lorte Aquilani....... Altså spilleren
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Fantastisk indsats af DK, som i hvert fald i 90 minutter pustede voldsomt liv i landsholdsinteressen. Trist trist resultat. Synes bestemt, at vi havde fortjent bedre. Men jeg var garanteret ikke den eneste, der sad og forventede en udligning i overtiden.
Dette må betyde et farvel til Lars Jacobsen og Morten Olsen. Ikke et farvel jeg begræder, selvom Lars Jacobsen spillede fremragende i dag.
Dette må betyde et farvel til Lars Jacobsen og Morten Olsen. Ikke et farvel jeg begræder, selvom Lars Jacobsen spillede fremragende i dag.
Kloppite
- Bellamy_fever
Har det på præcis samme måde..,Aalen skrev:Jeg ved godt der er Liverpoolspillere på det danske landshold, og kunne derfor godt unde dem slutrunde succes. Men jeg sidder alligevel hver gang, af en eller anden grund, og håber de flopper totalt. Om det så bare er kvalkamp, træningskamp eller slutrundekamp. Der er ikke noget federe, synes jeg, end at læse om danske landsholds-nedtur i medierne. Det stammer nok fra de tider, hvor de altid, af uransalige grunde, så sig selv som contendere (hviket de vel stadig gør...)

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nøøjjj hvor er det ærgerligt. Vi havde fortjent at vinde den her, og Buffon var jo ikke i nærheden, de to gange vi hamrede den på træværket. Lad så være, at italienerne ikke havde noget at spille for og antagelig havde haft et par gear mere, hvis det havde været nødvendigt. Det skal ikke tage noget fra danskerne, der spillede den bedste landskamp i umindelige tider.
Jeg har ofte været efter Nicklas Bendtner, men fuld cadeau for det han viste i dag. Når han gider, er han med afstand vores bedste angriber, og jeg håber virkelig at det her kan være startskuddet til, at han får karrieren på ret køl.
Det var ikke i aften, at vi ødelagde det for os selv; det var - især - i den skændige kamp mod Armenien
Jeg har ofte været efter Nicklas Bendtner, men fuld cadeau for det han viste i dag. Når han gider, er han med afstand vores bedste angriber, og jeg håber virkelig at det her kan være startskuddet til, at han får karrieren på ret køl.
Det var ikke i aften, at vi ødelagde det for os selv; det var - især - i den skændige kamp mod Armenien

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Unbeaten. Men-men-men Roy er jo elendig og England er dårlige!!!

ÆD JERES ORD.

ÆD JERES ORD.
Hent Shelvey tilbage!
Hvilke af de resultater der synes du selv lige er imponerende?Aquilani4 skrev:Unbeaten. Men-men-men Roy er jo elendig og England er dårlige!!!
ÆD JERES ORD.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Re: Sv: Dagens Kampe
Tror da lige jeg smider 100 kr på x på tirsdag.Aquilani4 skrev:Unbeaten. Men-men-men Roy er jo elendig og England er dårlige!!!
ÆD JERES ORD.
Flot præstation i dag og bare så pisse ærgerligt. Jeg tilhører ikke dem der skriger på en ny landstræner, men det sker nok. Håber Morten Olsen får et værdigt farvel.
Sagde i øvrigt til de forsamlede foran kassen at "bare den fejl af Dehli ikke koster"! Få sekunder senere...
Sagde i øvrigt til de forsamlede foran kassen at "bare den fejl af Dehli ikke koster"! Få sekunder senere...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!