Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Lad os håbe England slår Montenegro idag.
Et VM uden England er ligesom at spise havregrød uden mælk. Pointless.
Hent Shelvey tilbage!
- TomViolence
- Alder: 36
HAHAHAHHAHA. Du er fantastisk at have her på forummet.Aquilani4 skrev:Lad os håbe England slår Montenegro idag.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Jeg synes faktisk at det bliver lidt vammelt med mælk på havregrød. Når det er sagt, så håber jeg da selvfølgelig også at England kommer med til VM, så man har et hold, man kan holde med, hvis Danmark nu ikke kvalificerer sig.
Fan af Manchester United
I al fald i de første tre runder. (med den første knock-out kamp som joker).AllanShore skrev:Jeg synes faktisk at det bliver lidt vammelt med mælk på havregrød. Når det er sagt, så håber jeg da selvfølgelig også at England kommer med til VM, så man har et hold, man kan holde med, hvis Danmark nu ikke kvalificerer sig.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Jeg mener selvfølgelig HAVREGRYN.
England er det hold som skaber klart størst opmærksomhed worldwide. Det er fodboldens hjemland, og det fodboldland med mest historie.
EM 2008 var så kedeligt uden England. Det var ligesom at være til et politisk topmøde uden den amerikanske præsident.
Det var den kedeligste slutrunde NOGENSINDE.
England er det hold som skaber klart størst opmærksomhed worldwide. Det er fodboldens hjemland, og det fodboldland med mest historie.
EM 2008 var så kedeligt uden England. Det var ligesom at være til et politisk topmøde uden den amerikanske præsident.
Det var den kedeligste slutrunde NOGENSINDE.
Hent Shelvey tilbage!
Hvordan kan jeg først nu opdage, at Aquilani4s profil blev oprettet d. 1 april - alt giver mening nu 

[quote="Aquilani4"]England er det hold som skaber klart størst opmærksomhed worldwide.
[quote]
Det er sikkert rigtigt nok, men jeg husker bare ikke de seneste engelske slutrundedeltagelser som værende noget specielt. I al fald ikke resultat- eller spillemæssigt.
[quote]
Det er sikkert rigtigt nok, men jeg husker bare ikke de seneste engelske slutrundedeltagelser som værende noget specielt. I al fald ikke resultat- eller spillemæssigt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- TomViolence
- Alder: 36
Redmaniac skrev:Hvordan kan jeg først nu opdage, at Aquilani4s profil blev oprettet d. 1 april - alt giver mening nu

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
England er nået MINDST ottendelsfinalen i alle slutrunder de har deltaget i siden 2002.
Det kan Tyskland, Spanien, Italien, Frankrig, Argentina, Holland IKKE matche.
Hent Shelvey tilbage!
Sammenligner du seriøst England med Spanien?Aquilani4 skrev:England er nået MINDST ottendelsfinalen i alle slutrunder de har deltaget i siden 2002.

De når heller ikke længere end 8. dels finalerne i Brasilien næste år.Aquilani4 skrev:England er nået MINDST ottendelsfinalen i alle slutrunder de har deltaget i siden 2002.
Du hørte det her først.
http://www.youtube.com/watch?v=Nb36OBuF ... b36OBuFIuERedmaniac skrev:Sammenligner du seriøst England med Spanien?Aquilani4 skrev:England er nået MINDST ottendelsfinalen i alle slutrunder de har deltaget i siden 2002.
Lad os være ærlige, hvis England for en gangs skyld har heldet på deres side, så kommer de til at kæmpe om medaljer. Et hold med Rooney, Gerrard, Cole osv. vil altid være blandt favoritterne til at vinde VM.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg er skam enig med dig i, at England er et ganske fornuftigt spillermateriale. De har bare ikke træneren til at forvalte det.Aquilani4 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=Nb36OBuF ... b36OBuFIuERedmaniac skrev:Sammenligner du seriøst England med Spanien?Aquilani4 skrev:England er nået MINDST ottendelsfinalen i alle slutrunder de har deltaget i siden 2002.
Lad os være ærlige, hvis England for en gangs skyld har heldet på deres side, så kommer de til at kæmpe om medaljer. Et hold med Rooney, Gerrard, Cole osv. vil altid være blandt favoritterne til at vinde VM.
Det ændrer bare ikke på, at man ikke kan bruge ottendelsfinaler til noget som helst - og er ret sikker på, at Spanien ikke vil bytte en en eneste af deres sidste 3 slutrunder med samtlige af Englands præstationer siden 2002