Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvilken kamp i aften? Madrid-Fck, Donetsk-United, City-München? ?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- TomViolence
- Alder: 36
Jørgensen? Ja han er da lige så god som di Maria og Modric.thefugle skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 112558.ece
Hvordan hænger den her analyse af spillere sammen? Medmindre man har danske briller på?
Hold kæft hvor er det tåbeligt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Tænk sig, at en verdensklassespiller som Silva ikke kan komme på banen hos Man City? Det er godt nok bredde...
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Eller dårlig managertexy skrev:Tænk sig, at en verdensklassespiller som Silva ikke kan komme på banen hos Man City? Det er godt nok bredde...

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Bayern spiller powerplay på Etihad. De virker skræmmende stærke. Jeg ville have forsvoret at et hold kunne vinde The Triple 2 år i træk, men den opfattelse skal måske revurderes.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ja de klarer sig jo tydeligvis helt fantastisk uden hamtexy skrev:Tænk sig, at en verdensklassespiller som Silva ikke kan komme på banen hos Man City? Det er godt nok bredde...

Nej nej. Det er kun den Mata-foragtende Mourinho der er det!Hr. Drejer skrev:Eller dårlig managertexy skrev:Tænk sig, at en verdensklassespiller som Silva ikke kan komme på banen hos Man City? Det er godt nok bredde...
Det er fandme flot forsvar, Clichy.
Puuuuha, Joe Hart... De ender med at tabe med fem.
det varmer at united stadig er piv ringe og shaktar totalt dominerer dem, 1-1 nu. det ligner anden halvleg af swansea mod liverpool
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
ZzZzZz kedelig CL runde.
Everton - Newcastle i mandags var højere niveau end det jeg har set de sidste 2 dage.
Everton - Newcastle i mandags var højere niveau end det jeg har set de sidste 2 dage.
Hent Shelvey tilbage!
Stolt af de danske mestre i dag. Jeg synes, at 4-0 er et misvisende resultat, og vi faktisk spiller godt med mod et oplagt Real Madrid. Klasseforskel selvfølgelig, men hvis vi korrekt havde fået straffe og rødt til Modric (jeg bebrejder ikke dommeren), så havde vi måske fået et pænere resultat, omend Real Madrid med alt sandsynlighed havde vundet.
Og ærgerligt, at de sidste chancer falder til en mand, der er mindre målfarlig end Pascal Simpson.
Og ærgerligt, at de sidste chancer falder til en mand, der er mindre målfarlig end Pascal Simpson.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Ekstremt velspillet og spændende CL-runde, klassespil af især Bayern, som klart er verdens bedste hold pt. Eneste malurt i bægeret er at FCK tabte. Men det var desværre forventelig.
Stor ros til alle andre hold for den høje klasse og det høje niveau. Fodboldslik på højt niveau! Kedede mig ikke et eneste sekund denne aften.
Stor ros til alle andre hold for den høje klasse og det høje niveau. Fodboldslik på højt niveau! Kedede mig ikke et eneste sekund denne aften.

Bollocks. Det var da kedeligt. Gider sgu ikke at se hold vinde 3-0, 4-0. Ellers vil jeg se La Liga hver uge.henrik1 skrev:Ekstremt velspillet og spændende CL-runde, klassespil af især Bayern, som klart er verdens bedste hold pt. Eneste malurt i bægeret er at FCK tabte. Men det var desværre forventelig.
Man vil gerne se de dramatiske kampe som ender 2-2 eller noget ligende.
Der var vel egentlig heller ikke nogen overraskelser igår eller idag.
Hent Shelvey tilbage!
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Hvis din smiley antyder, at jeg skulle være fuld ville jeg i så fald i mit svar til dig indsætte en lightergas-sniffende trold med nålestik i armene.
For du lader dig tydeligvis more af to knoldesparkere, der kæmper sig til 2-2 i reneste kick'n'rush-stil. Det er ikke spænding for mig. Spænding for mig er eksempelvis kampene mellem Shaktar-ManU og Juventus-Galatasaray. Så du de kampe, eller har du set nogle sammendrag af kampene? Fodboldlækkerierne bestod i at se hvordan Bayern mere og mere ligner det nye Barcelona. At PSG er et up and coming hold, med masser af interessante individualister. De tre flotte mål Olympiakos bød på, Ronaldos oneman-show.
Summasumarum. Du mener, at en rød pølse med ristet løg og brød er gourmetmad og fred være med det, mens jeg foretrækker en chateaubriand i rødvinssky med ovnbagte rodfrugter! Men lad os da ikke blive uvenner over det?!
For du lader dig tydeligvis more af to knoldesparkere, der kæmper sig til 2-2 i reneste kick'n'rush-stil. Det er ikke spænding for mig. Spænding for mig er eksempelvis kampene mellem Shaktar-ManU og Juventus-Galatasaray. Så du de kampe, eller har du set nogle sammendrag af kampene? Fodboldlækkerierne bestod i at se hvordan Bayern mere og mere ligner det nye Barcelona. At PSG er et up and coming hold, med masser af interessante individualister. De tre flotte mål Olympiakos bød på, Ronaldos oneman-show.
Summasumarum. Du mener, at en rød pølse med ristet løg og brød er gourmetmad og fred være med det, mens jeg foretrækker en chateaubriand i rødvinssky med ovnbagte rodfrugter! Men lad os da ikke blive uvenner over det?!