Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tottenham igen igen igen i overtiden.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Fuck nu af mand.....
Og nu siger jeg lige noget. Vores største konkurrenter ser skræmmende ud. Pis og lort.
Og nu siger jeg lige noget. Vores største konkurrenter ser skræmmende ud. Pis og lort.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Bellamy_fever
GRRRRRphl skrev:Nooo Tottenham :/

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
der er bare ikke råd til at smide point mod "midter/bund" holdene. fordi alle de andre i the "big 6" vil hente mindst 2.00 point per kamp set over 38 kampe. i denne season specielt ikke på hjemmebane.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg har været meget pessimistisk igennem lang tid, og selvom jeg ikke vil begynde at tro på en sæson uden nedrykningskamp endnu, så var jeg imponeret idag. Fremragende spil, rimeligt styr på defensiven selv med skader og offensivt langt bedre og mere flydende. Dejligt at se indkøbende levere, det har vi i den grad savnet på Vestegnen.Jesper skrev:Her kommer et frækt bud: Brøndby kommer i top 3!
BRØNDBY SKAL PÅ LØVEJAGT!
Imod moderne fodbold.
Rolig nu. OB og AGF giver op inden kampen hver eneste gang de møder BIF.
Hent Shelvey tilbage!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor er Man U et middelmådigt hold. Jeg tror de skal være heldige, hvis de skal i top 4 i år. De har ingen brugbare kanter, og Fallaini viste stor mangler, han blev overspillet konstant. Spurs og Arsenal ser derimod stærke ud.
Det var ellers sådan en kamp, jeg havde håbet Tottenham ville spille 0-0, nu hvor Bale ikke længere kan afgøre det ene mand.
Man Utd tabte 1-6 til Man City for et par år siden, hvilket vel er sammenligneligt. Det vigtige er nu, hvordan de responderer. Smider de point i de næste kampe, så begynder det først at blive interessant.
Man Utd tabte 1-6 til Man City for et par år siden, hvilket vel er sammenligneligt. Det vigtige er nu, hvordan de responderer. Smider de point i de næste kampe, så begynder det først at blive interessant.
Topbrag i Frankrig og Italien. Hvad vælger I?
Nå, ja, topgolf til de interesserede (heriblandt mig)
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
City og Tottenham bliver etter og toer. Arsenal nok treer. De næste pladser står mellem Chelsea, ManU og os - forhåbentlig.Hr. Drejer skrev:Hvor er Man U et middelmådigt hold. Jeg tror de skal være heldige, hvis de skal i top 4 i år. De har ingen brugbare kanter, og Fallaini viste stor mangler, han blev overspillet konstant. Spurs og Arsenal ser derimod stærke ud.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
NFL for the winJesper skrev:Topbrag i Frankrig og Italien. Hvad vælger I?

Milan-Napoli. Skal da se, hvordan Rafa klarer sigJesper skrev:Topbrag i Frankrig og Italien. Hvad vælger I?

Edit: Er du sindssyg, der har været knald på i de første 10 minutter!
Senest rettet af AJ søndag, 22. sep, 2013 21:00, rettet i alt 1 gang.
Haha, LarsU. Er det ikke dig, der hvert eneste år forudser, at Tottenham kommer til at spille med om titlen? Og/eller at Man Utd i hvert fald ikke kommer i top 2? På et tidspunkt får du måske ret, hvis du holder ved længe nokLarsU skrev:City og Tottenham bliver etter og toer. Arsenal nok treer. De næste pladser står mellem Chelsea, ManU og os - forhåbentlig.Hr. Drejer skrev:Hvor er Man U et middelmådigt hold. Jeg tror de skal være heldige, hvis de skal i top 4 i år. De har ingen brugbare kanter, og Fallaini viste stor mangler, han blev overspillet konstant. Spurs og Arsenal ser derimod stærke ud.