Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Aarde skrev:henrik1 skrev:Der Untergang 2 - Fall of the Bavarian Empire
Directed by Pep Guardiola

Hahaha...jeg er nu stadig meget skeptisk til hans dispositioner i Bayern hidtil!
Spillede Chelsea forresten uden tilskuere? Der var da godt nok stille, eller blev de bare totalt overdøvet?
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » fredag, 30. aug, 2013 23:40
De blev som sædvanligt overdøvet. Selv Nordsjællands vilde tigre ville overdøve dem.
Liverpool Football Klopp
-
Aquilani4
af Aquilani4 » fredag, 30. aug, 2013 23:42
Chelsea-fans er generelt sh*te. Overklasse-folk fra London.
Men de har deres Plastic Flags.
Hent Shelvey tilbage!
-
Aquilani4
af Aquilani4 » fredag, 30. aug, 2013 23:57
Mourinho: "Det bedste hold tabte. Fodbold er ikke fair nogle gange."
Hent Shelvey tilbage!
-
TobyLfc
Fryd !
"YNWA"
-
AndreasN
af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 13:58
Puha, hvor er Man. City sårbare. Allerede en 1v1 efter besynderligt forsvarsspil fra Lescott, og nu en scoring, hvor Graham lige nøjagtigt er offside.
Liverpool Football Klopp
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » lørdag, 31. aug, 2013 13:58
City i problemer mod Hull
City-forsvaret er bestemt ikke overbevisende, men omvendt kan Hull også takke deres keeper for at City ikke har scoret (endnu)
edit: Faktisk en fornøjelse at se Hull. De lader sig ikke slå ud af at være på Etihad og spille mod verdensstjerner

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Alonso
- Alder: 37
Der er for stort rum mellem Citys forsvar og midtbane.
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » lørdag, 31. aug, 2013 14:17
Det er tydeligt at se, at det kræver tilvænning for Fernandinho at tilpasse sig tempoet i ligaen. Endvidere har Touré ikke samme defensive disciplin, som tidligere i hans karriere. Det virker til at hans omskoling til offensiv midtbane under Mancini har haft sin effekt på hans arbejdsomhed.
Slutteligt mener jeg, at Silvas færdigheder som playmaker ikke bliver udnyttet til fulde, når han bliver placeret med udgangspunkt i venstre side. Han er også begyndt at trække mere ind i banen nu.
-
Alonso
- Alder: 37
Ser man på kampens forløb bør Hull have point med fra en kamp som denne, hvis de skal gøre sig forhåbninger om at overleve i Premier League. I Premier League handler det om at tage hele armen når man får tilbudt lillefingeren.
-
Jesper
Utroligt mål. Fed analyse i 6eren ang Silva
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
AndreasN
af AndreasN » lørdag, 31. aug, 2013 16:01
Virkelig fedt studie 6'eren har haft i dag generelt af det, jeg har set. Godt indslag om Cardiff omkring ejerens usmagelig trøjefarve- og logoskifte. Derefter et fedt indslag omkring Hull. Klubben såvel som byen. Og derefter gode analyser af Harts dalen i niveau. Op til kampen mellem Cardiff og everton laver de, som Jesper siger, en rigtig god, detaljeret analyse af, hvordan Cardiff lykkedes med at lukke Silva ned.
Liverpool Football Klopp
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » lørdag, 31. aug, 2013 16:07
AndreasN skrev:Virkelig fedt studie 6'eren har haft i dag generelt af det, jeg har set. Godt indslag om Cardiff omkring ejerens usmagelig trøjefarve- og logoskifte. Derefter et fedt indslag omkring Hull. Klubben såvel som byen. Og derefter gode analyser af Harts dalen i niveau. Op til kampen mellem Cardiff og everton laver de, som Jesper siger, en rigtig god, detaljeret analyse af, hvordan Cardiff lykkedes med at lukke Silva ned.
Enig.
6'eren har meget mere nuancerede analyser sammenlignet med viasat, der ofte søger det populistiske og nærmest udelukkende fokuserer på topholdene. Bedst illustreret i deres dækning af Champions League. Jeg synes man begynder at se tendenser på det samme allerede nu i deres dækning af PL.
-
Jesper
Robbie_God_Fowler skrev:AndreasN skrev:Virkelig fedt studie 6'eren har haft i dag generelt af det, jeg har set. Godt indslag om Cardiff omkring ejerens usmagelig trøjefarve- og logoskifte. Derefter et fedt indslag omkring Hull. Klubben såvel som byen. Og derefter gode analyser af Harts dalen i niveau. Op til kampen mellem Cardiff og everton laver de, som Jesper siger, en rigtig god, detaljeret analyse af, hvordan Cardiff lykkedes med at lukke Silva ned.
Enig.
6'eren har meget mere nuancerede analyser sammenlignet med viasat, der ofte søger det populistiske og nærmest udelukkende fokuserer på topholdene. Bedst illustreret i deres dækning af Champions League. Jeg synes man begynder at se tendenser på det samme allerede nu i deres dækning af PL.
Gad vide om kanalerne har folk til at tjekke fanforums
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Redmaniac
- Geografisk sted: Waterloo - Canada
af Redmaniac » lørdag, 31. aug, 2013 16:24
Jesper skrev:Robbie_God_Fowler skrev:AndreasN skrev:Virkelig fedt studie 6'eren har haft i dag generelt af det, jeg har set. Godt indslag om Cardiff omkring ejerens usmagelig trøjefarve- og logoskifte. Derefter et fedt indslag omkring Hull. Klubben såvel som byen. Og derefter gode analyser af Harts dalen i niveau. Op til kampen mellem Cardiff og everton laver de, som Jesper siger, en rigtig god, detaljeret analyse af, hvordan Cardiff lykkedes med at lukke Silva ned.
Enig.
Gad vide om kanalerne har folk til at tjekke fanforums
Det har de helt sikkert. Jeg kan huske en cup kamp, hvor Schaefer som sædvanlig snakkede om "franskmanden" Sjerrard - det fik folk herinde til at flyve helt op i det røde felt, og efter 1. halveg var det pludseligt blevet til gode gamle Gerrard igen.