Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 21. aug, 2013 11:24

texy skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:Har kun en ting at sige til dagens kampe. KOM SÅÅÅ KUYT!!
Er han klar igen?:
Billede
Der er sgu da ingen forsvarer, der vil i nærheden af en, der ser sådan ud?

Hvornår er det sket?
Hollands landsholdssamling i sidste uge. Det var derfor Jonathan de Guzman manglede hos Swansea mod Double Standards holdet. Du kan se "the incident now known as The Clash" her:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 21. aug, 2013 13:10

lfcman skrev:Sidder lige og ser Lyon mod Sociedad...

Verdensklasse mål af Griezmann .. Måske også en mulighed for Liverpool at hente ham??
Jojo, men fald nu ikke i svime over en enkelt flot aktion. Har nogen nogensinde hørt om Griezmann før?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 21. aug, 2013 13:14

ScouserTommy skrev:

Verdensklasse mål af Griezmann .. Måske også en mulighed for Liverpool at hente ham??
Jojo, men fald nu ikke i svime over en enkelt flot aktion. Har nogen nogensinde hørt om Griezmann før?
Ja han er virkelig dygtig. Har set masser af kampe med ham sidste 2-3 sæsoner. Både hos Sociedad og hos diverse Franske U-Landshold. Han er dygtig og jeg vil bestemt gerne se ham her. Flere niveauer over Sterling, og lige et niveau under Coutinho. Men masser af potentiale har han.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 21. aug, 2013 16:40

Jeg ved ikke helt om jeg skal se Arsenal eller Chelsea i aften. Arsenal kunne godt blive en spændende kamp, men jeg vil også gerne se hvad Mourinho har gang i i Chelsea (så ikke kampen i søndags). I virkeligheden kan Mourinho vel næppe overraske nogen, så det bliver vel Arsenal. Omvendt har jeg kun odds på Chelseakampen.

Det er sgu ikke nemt ;)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 21. aug, 2013 17:50

aston villa spille mod chelsea i aften i en miduges kamp, dvs de har 3 kampe på 6 dage bør give os en lille fordel når vi møder dem på lørdag.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » onsdag, 21. aug, 2013 17:52

Ma Captain skrev:
ScouserTommy skrev:

Ja han er virkelig dygtig. Har set masser af kampe med ham sidste 2-3 sæsoner. Både hos Sociedad og hos diverse Franske U-Landshold. Han er dygtig og jeg vil bestemt gerne se ham her. Flere niveauer over Sterling, og lige et niveau under Coutinho. Men masser af potentiale har han.
Uenig, efter min mening er han en forholdsvis middelmådig spiller, som bliver overstrålet af både Xabi Prieto og Carlos Vela i Sociedad. Et niveau over Downing og enten et niveau under eller nogenlunde samme niveau som Aspas. Han er selvfølgelig mere kantspiller en Aspas, hvorfor han også laver flere assist, men mindre mål. Jeg tror han er bedst sammen med en spiller som Imanol Agirretxe som er fysisk stærk boksangriber, end Sturridge, Aspas eller Suarez. Han mangler efter min mening afgørende hurtighed på kanten og ekstraordinere evner som dribler. Ikke at han hverken er langsom eller dårlig med bolden, men han er ikke en gamechanger med nogen af tingene. Jeg ser ham ikke sætte speed på og runde hele forsvaret som Walcott, Valencia etc. og jeg ser ham ikke nemt sætte sin mand med en hurtig dribling for at skabe sig plads som Suarez eller Coutinho. Jeg skal indrømme at det kan være jeg undervurdere hans driblekundskaber en smule, for han har uden tvivl en lækker teknik, gode afleveringer og indlæg. Mht. til hans potentiale er jeg enig i at han sagtens kan blive bedre end en gennemsnitlig starter, men jeg synes dog ikke han flyder over med potentiale som vi f.eks ser med Coutinho og Lukaku eller tidligere så med Hazard, så stort et talent mener jeg ikke han er. Jeg kan dog rigtig godt lide at selvom han kun er 22, er det bestemt ikke en urutineret knægt, det et mandfolk med omkring 150 kampe som ved hvordan man skal arbejde på banen og hvordan man er professionel fodboldspiller(Host Bendtner Host).

Jeg vil blive skuffet hvis han ender med at være vores "marquee signing". Efter min mening en spiller der ligesom Aspas har massere og byde på, men som jeg ikke nødvendigvis ser som sikker starter i Liverpool, men som et ualmindelig god breddespiller. Igen, han har dog potentialet til at blive god, måske rigtig god, men efter min mening aldrig en dominerende kantspiller.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » onsdag, 21. aug, 2013 18:09

Jeg kan ikke lide Arsenal, men det er ret kedeligt at se CL som neutral uden hold at se de engelske hold + Barcelona, de eneste hold jeg ser(Barcelona havde jeg mest soft spot for under Sir Bobby Robson-æraen).

Fenerbache bliver nok også bare smidt af UEFA, så Arsenal kan komme med.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » onsdag, 21. aug, 2013 18:30

Så skal Gunners ha' prygl af Fenerbache iaften, ifølge min oddskupon i hvert fald!
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 21. aug, 2013 19:28

@ Surf

Selv gennem tv er det ofte en oplevelse at overvære kampe fra Tyrkiet pga. de ekstreme tilskuere. Sæt du dig bare ned og se Fenerbahce-Arsenal.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 21. aug, 2013 19:40

Jeg tror jeg vil se lidt nærmere på hvad Villa har at byde på. Se hvordan man kan, hvis man kan, stoppe Benteke.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Nr.7LuisSuarez

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » onsdag, 21. aug, 2013 19:53

Cynwal skrev:
texy skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:Har kun en ting at sige til dagens kampe. KOM SÅÅÅ KUYT!!
Er han klar igen?:
Billede
Der er sgu da ingen forsvarer, der vil i nærheden af en, der ser sådan ud?

Hvornår er det sket?
Hollands landsholdssamling i sidste uge. Det var derfor Jonathan de Guzman manglede hos Swansea mod Double Standards holdet. Du kan se "the incident now known as The Clash" her:
Var det et slags slagsmål? i så fald... hvad har gjort dem så vrede på hinanden?
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » onsdag, 21. aug, 2013 20:25

Har du set videoen?

Vil næppe kalde det et slagsmål.

Nærmere kollision :roll:
Billede

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 21. aug, 2013 20:31

Yikes for et fuldskæg Meireles har fået sig. Det ser sgu cool ud :headbang:
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 21. aug, 2013 20:41

hehehe hvis man li lade være me tryk play på den video me kuyt så ser det ud som om der står 3-4 nøgne mennesker me ryggen til i billeder !

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 21. aug, 2013 20:42

Dirk er med :clap:

Besvar