Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg fatter ikke hvorfor Wenger solgte Van Purse til ManU.
Det er det værste salg i fodboldhistorien.
Det er det værste salg i fodboldhistorien.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg ved ikke, om det billede siger alt eller intet... 

Nogen der ved hvilken kanal der viser Palace - Tottenham idag?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
TV3 Sport 2LFC-Aaby skrev:Nogen der ved hvilken kanal der viser Palace - Tottenham idag?

Tak! Den har jeg heldigvisAarde skrev:TV3 Sport 2LFC-Aaby skrev:Nogen der ved hvilken kanal der viser Palace - Tottenham idag?

Med Camilla Martin som vært
Tror at Palace kan drille Spurs. Selhurst Park er et specielt sted, tilskuerne er vilde efter 8 års PL-tørke.

Tror at Palace kan drille Spurs. Selhurst Park er et specielt sted, tilskuerne er vilde efter 8 års PL-tørke.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg tror til gengæld at Tottenham kører dem totalt over. Synes de har et stærkt hold i år.Aquilani4 skrev:Med Camilla Martin som vært![]()
Nogen der ved om bale stadig er skadet?
Tottenham Hotspur @SpursOfficial 15mLFC-Aaby skrev:Jeg tror til gengæld at Tottenham kører dem totalt over. Synes de har et stærkt hold i år.Aquilani4 skrev:Med Camilla Martin som vært![]()
Nogen der ved om bale stadig er skadet?
Today's team: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Lennon, Dembele, Chadli, Sigurdsson, Paulinho; Soldado. #THFC
https://twitter.com/SpursOfficial
Crystal Palace FC @Official_CPFC 12m
Palace XI: Speroni, Ward, Gabbidon, Delaney, Moxey, Dikgacoi, Jedinak, Garvan, Dobbie, Gayle, Wilbraham.
https://twitter.com/Official_CPFC
Damn, jeg tror CP ryger ned i the Championship igen. Med et brag endda. Se lige det hold, slet ikke kvalitet nok til Premier League.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Bale er ikke med.
I sagde vel også at Blackpool ville rykke ned med et brag. De var tæt på at overleve.
Holloway har gjort det før.
Tror egentlig at det bliver en tæt kamp idag.
Bliver helt anderledes for Soldado og Paulinho at komme til en så kompakt bane som Selhurst Park.
Holloway har gjort det før.
Tror egentlig at det bliver en tæt kamp idag.
Bliver helt anderledes for Soldado og Paulinho at komme til en så kompakt bane som Selhurst Park.
Hent Shelvey tilbage!
Jeg tror desværre Chadli tager Premier League med storm.
-
Tottenham er vel tæt på at have en kvalificeret back up på snart samtlige positioner. Hvis Bale sælges er det nok ikke et hold, der kan kæmpe med om titlen. Men de har imø pt. en stærkere trup end Arsenal og bør være favoritter til 4. pladsen.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enig. Spurs har en langt bedre trup end Arsenal. Deres start-11 anser jeg også som bedre.