Dagens Kampe
-
- Alder: 32
Re: Dagens Kampe
Aquilani i Italiens startopstilling
Odds 7 på en italiensk sejr :O !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Han er for klejn!elpistolero7 skrev:Aquilani i Italiens startopstilling
Vi SMADRER det PIShold !
Brasilien er startet vildt ud de første 4-5 minutter... Stod rigtig højt på banen.
You'r Never Walk Alone. ///
Syntes Neymar er en nuværende superstjerne, ikke en kommende som man læser nogle steder. Han er giftig!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er fandme nogle flotte mål, der bliver scoret i aften. Først Balotelli med en vanvittig assist til Italiens udligning, så Neymar med et nydeligt, velplaceret frispark og nu Fred med et (både teknisk og fysisk) yderst imponerende centerforward-mål af højeste kaliber.
EDIT: Og så en mildest talt besynderlig italiensk udligning. Tror aldrig jeg har set en dommer benytte sig af fordelsreglen efter at have fløjtet for forseelsen
EDIT: Og så en mildest talt besynderlig italiensk udligning. Tror aldrig jeg har set en dommer benytte sig af fordelsreglen efter at have fløjtet for forseelsen

Men spørgsmålet er vel, om han fløjtede eller om han bare tog stak fløjten ind i kæften. Ikke desto mindre er begge del vel lige forvirrende får en målmand, der ser ham gøre klar til at give en kendelse, og derfor kan forledes til at tro, det ikke kan svare sig at gå efter skuddet.Aarde skrev:Det er fandme nogle flotte mål, der bliver scoret i aften. Først Balotelli med en vanvittig assist til Italiens udligning, så Neymar med et nydeligt, velplaceret frispark og nu Fred med et (både teknisk og fysisk) yderst imponerende centerforward-mål af højeste kaliber.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Han fløjtede skam i første omgang. Man kan høre det. Helt katastrofalt. Man kan komme til at se en situation forkert, og dermed begå en fejlkendelse, men det her er jo en ren kortslutning. Jeg har selv været dommer, så jeg har nærmest ondt af ham. Han må have det forfærdeligt, og han ryger formentlig også i bad standing hos Fifa nu.
Hent Shelvey tilbage!
Coady har scoret kampens foreløbigt eneste mål i Englands kamp mod Irak ved u/20 VM. Der er netop fløjtet til pause efter en intetsigende halvleg, hvor England kun har været sporadisk farlige - ellers en ørkenvandring uden lige... Kampen vises på Eurosport. Flanagan spiller også og har gjort det udmærket.
Liverpool Football Klopp
Fuldstændig sindssyg bænk Spanien har!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Aquilani4 må være ekstremt glad lige nu.AndreasN skrev:Coady har scoret kampens foreløbigt eneste mål i Englands kamp mod Irak ved u/20 VM. Der er netop fløjtet til pause efter en intetsigende halvleg, hvor England kun har været sporadisk farlige - ellers en ørkenvandring uden lige... Kampen vises på Eurosport. Flanagan spiller også og har gjort det udmærket.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
England U20 har vist lige illustreret, hvorfor man fokuserer på unge udenlandske talenter. 2-2 imod Irak, hvor irakerne vel ret beset var det bedste hold. Skandaløst for englænderne.
Kloppite
Det ved jeg nu ikke helt. Det er fint nok at spille uafgjort. Kan f.eks. du gætte hvilket hold, der har spillet uafgjort mod Brasilien?texy skrev:England U20 har vist lige illustreret, hvorfor man fokuserer på unge udenlandske talenter. 2-2 imod Irak, hvor irakerne vel ret beset var det bedste hold. Skandaløst for englænderne.

"Anybody who plays for me should be a bad loser."