Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Og Robben skulle da have ofret sig! Godt han er en tøs
Ufatteligt at dante ikke. Røg ud, nu er bayern også begyndt at filme 

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Hold da helt op det er sjældent Bayern er så uskarpe... godt nok, da jeg har håbet på Dortmund hele vejen 

Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
I min verden skulle Dante, Ribery og Lewandovski være ude nu
Fair nok og kan godt give kredit til Robben. Bedste hold i gennem turneringen. Men hvis Dante havde fået som fortjent. ..
fantastiske dortmund fans.
minder mig så meget omkring liverpools egne.
minder mig så meget omkring liverpools egne.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Yeeesss endelig!!!! Stort tillykke til Bayern og Heynckes. Dortmund kæmpede flot og skal have al hæder, men dette er Bayerns, Heynckes og Robbens år!
Som tidligere skrevet står jeg i begge lejre, dog mest i Dortmund. Robben og specielt Heycknes har dog fortjent dette. Spændende projekt guardiola overtager, han kan reelt kun skuffe, hvis ikke 95% af kampene vindes, og 0 % tabes, og alle trofæer hentes i hus. Han er fyrings truet inden jul er mit gæt.henrik1 skrev:Yeeesss endelig!!!! Stort tillykke til Bayern og Heynckes. Dortmund kæmpede flot og skal have al hæder, men dette er Bayerns, Heynckes og Robbens år!
Pep og hans helgenstatus er jeg ikke for, og røget i modsatte grøft af den årsag. men uanset hvad jeg mener, er Heyck, UBETINGET meget bedre, men mindre profileret, og Heyck er også mindre medie whore.Som jeg godt kan lide, altså at man ikke sutter pi* på kamera manden for at komme i tv .
Verden er smask fuld af hyklere....
Kampen havde været anderledes hvis Ribery havde fået rødt for albuen, og Dante smidt ud for spark i maven.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Bayern er pt. nummer 1 ligenu, synes jeg!
. Fantastisk spil og mål for begge mandskaber, god CHL finale.

You'r Never Walk Alone. ///
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Sådan kan man jo blive ved så meget. De kommentatore jeg hørte syntes ikke der skulle være rødt på Dante, da han går efter bolden.YNWA! skrev:Kampen havde været anderledes hvis Ribery havde fået rødt for albuen, og Dante smidt ud for spark i maven.
Skal vi nu kigge på hele sæsonen, samt det faktum at Dortmund ikke har slået Bayern i nogen turnering iår, at Bayern fører ligaen stort, samt er i pokalfinalen gør det lidt hult at påstå at Dortmund havde fortjent at vinde CL.
Thommo: enig i meget af det du skriver. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Kloppf i Bayern om nogle år (selvom han også er lidt en sådan mediedarling som du ikke kan lide).
Jeg hørte iøvrigt, at Heynckes havde sagt at der ikke skal fejres for vildt endnu, da der stadig er en vigtig kamp tilbage om en uge. Det er godt nok noget af en proffesionel indstilling. Han nærmer sig godt nok Hitzfeldt-status i mine øjne!
Jeg er tosset med Klopp, i medierne, 99% af medie ludere er ikke mine ynglinge, Klopp er en af dem jeg nyder, og tror faktisk heller ikke han opsøger dem(medieluder), de opsøger ham af meget gode grunde..... ligesom Troels Beckhenrik1 skrev:
Thommo: enig i meget af det du skriver. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Kloppf i Bayern om nogle år (selvom han også er lidt en sådan mediedarling som du ikke kan lide).
Jeg hørte iøvrigt, at Heynckes havde sagt at der ikke skal fejres for vildt endnu, da der stadig er en vigtig kamp tilbage om en uge. Det er godt nok noget af en proffesionel indstilling. Han nærmer sig godt nok Hitzfeldt-status i mine øjne!

Selv hvis Klopp og Beck skulle opsøge medier er de tilgivet i min bog, de virker oprigtige, og så må man godt være en af dem jeg ikke er begejstret for.....Sådan er jeg bare, Troels og Klopp styrer for vildt
Verden er smask fuld af hyklere....