... Og så kom presset selvfølgelig.Surf skrev:Hehe ja! Og Freiburg ser ikke specielt farlige ud.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hoffenheim har vendt 0-1 til 2-1 på Signal Iduna Park. Da Düsseldorf er bagud mod Hannover, og Augsburg fører over Greuther Furth, betyder det, at Düsseldorf ligger til direkte nedrykning, selvom de inden runden lå på den sikre 15. plads. Augsburg står til at redde frisag nu.
Med Schalke i Champions League næste sæson, så kan vi nok godt vinke farvel til Papadopoulos. Medmindre han har et brændende ønske for at spille i England, så kan jeg ikke se, hvordan vi skal være mere attraktive end Schalke.
Liverpool Football Klopp
Nu ved jeg ikke om Höwedes bliver i Schalke, men ellers vil jeg da mene, at han får lettere ved at komme i start 11'eren hos os end hos Schalke. Det er da et motiv til at skifte. Det afhænger selvfølgelig også af om vi henter andre til positionen, og i givet fald hvem. Men de priser der nævnes, synes jeg godt nok er høje.
Der snakkes nu om, at Santana skifter til Schalke. Besynderligt, hvis det viser sig at være rigtig, men det ville gøre det betydeligt nemmere for os at lokke Papadopoulos til.
Liverpool Football Klopp
Danmark vandt denne kamp!

Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Det er så godt og hold da op hvor har man dog heppet i løbet af pointgivningen.LarsU skrev:Danmark vandt denne kamp!
![]()
![]()
![]()
![]()
Denmark 12 points
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Bronze til Rafa og Arsenal i CL. Dejligt at Tottenham glipper! Jeg håber at det kan sende Bale væk, og samtidig betyder, at de ikke forstærker sig bedre end vi gør.
Det kommer vel an på hvor han kommer hen..Surf skrev:Bronze til Rafa og Arsenal i CL. Dejligt at Tottenham glipper! Jeg håber at det kan sende Bale væk, og samtidig betyder, at de ikke forstærker sig bedre end vi gør.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Huh?Jesper skrev:Det kommer vel an på hvor han kommer hen..Surf skrev:Bronze til Rafa og Arsenal i CL. Dejligt at Tottenham glipper! Jeg håber at det kan sende Bale væk, og samtidig betyder, at de ikke forstærker sig bedre end vi gør.
-
Jeg tror Jesper henviser til de rygter, som sender Bale i forbindelse med Manchester United.
Faxe rammer næsten spot on i sine forudsigelser fra august måned
Faxe rammer næsten spot on i sine forudsigelser fra august måned

Ja, ryger han til af de 4 øverste, så har vi jo stadigvæk ham rendende rundt i ligaen og det gavner vel ikke ligefrem os plus Tottenham har en enorm pengesum at lege med. Bedst han ryger udenlandsSurf skrev:Huh?Jesper skrev:Det kommer vel an på hvor han kommer hen..Surf skrev:Bronze til Rafa og Arsenal i CL. Dejligt at Tottenham glipper! Jeg håber at det kan sende Bale væk, og samtidig betyder, at de ikke forstærker sig bedre end vi gør.
Senest rettet af Jesper søndag, 19. maj, 2013 19:31, rettet i alt 1 gang.
Med "de" mente jeg Spurs. Hellere have Bale i United end i Spurs. Og så håbe på, at Spurs ikke forstærker sig bedre end os.Jesper skrev:Ja, ryger han til af de 4 øverste, så har vi jo stadigvæk ham rendende rundt i ligaen og det gavner vel ikke ligefrem os plus Tottenham har en enorm pengesum at lege med. Bedst han ryger udenlandsSurf skrev:Huh?Jesper skrev:Det kommer vel an på hvor han kommer hen..Surf skrev:Bronze til Rafa og Arsenal i CL. Dejligt at Tottenham glipper! Jeg håber at det kan sende Bale væk, og samtidig betyder, at de ikke forstærker sig bedre end vi gør.
Herligt med en nedtur i fergie´s afsked, perfekt. Så slipper jeg også for at høre på det fis med, viu vandt for miss piggy osv.
Verden er smask fuld af hyklere....
I min verden må United gerne være så svage som muligt. Uanset hvad, så ryger han nok og det er svært at se at de ikke fortsat vil være bedre end os med den sum penge han kommer til at indbringe. Men dybest set skal vi nok bare koncentrere os om os selv og se hvor langt det rækkerSurf skrev:Med "de" mente jeg Spurs. Hellere have Bale i United end i Spurs. Og så håbe på, at Spurs ikke forstærker sig bedre end os.Jesper skrev:Ja, ryger han til af de 4 øverste, så har vi jo stadigvæk ham rendende rundt i ligaen og det gavner vel ikke ligefrem os plus Tottenham har en enorm pengesum at lege med. Bedst han ryger udenlandsSurf skrev:Huh?Jesper skrev:Det kommer vel an på hvor han kommer hen..Surf skrev:Bronze til Rafa og Arsenal i CL. Dejligt at Tottenham glipper! Jeg håber at det kan sende Bale væk, og samtidig betyder, at de ikke forstærker sig bedre end vi gør.