Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Dagens Kampe
Hvis jeg for 5 år siden, proklamerede at i 2013, vil Rafa vinder en europæisk titel med Chelsea, vil jeg være blevet erklæret uegnet til at færdes frit i samfundet.
Verden er underfundig.
Verden er underfundig.
Pongolle skrev:Wenger skuffer også hvert år, Arsenal ligger jo nummer 1 fra sæsonstart.

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Jeg er ikke hans største fan, men jeg under sku Benitez dette trofæ oven på al den lort han har måtte tage imod på Stamford Bridge! Stort tillykke Rafa.
Synd for Benfica det klart bedste hold tabte imod ja som vi kender Rafa total kyllinge bold. Rafa's bedste er det pressemøde han holdte hvor han fortalte om scums og portvins tudens metoder at påvirker dommere.

Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Helt enig:-)henrik1 skrev:Jeg er ikke hans største fan, men jeg under sku Benitez dette trofæ oven på al den lort han har måtte tage imod på Stamford Bridge! Stort tillykke Rafa.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Hvis det er korrekt, som der står på wiki, at Rafa overtog Chelsea den 21. november, så lå de også der nummer 3 med 24 point for 12 kampe. Man City lå nummer 1 på 28 point og Man Utd nummer 2 på 27 point - begge også for 12 kampe.Aquilani4 skrev:To be fair, Chelsea var på 2. Pladsen(?) da han blev ansat.
Så at blive nummer 3 er ikke ligefrem nogen stor præstation!
To be fair.
Kloppite
Undskyld Martin, men hvor er det dog en lav kommentar at komme med og var det ikke for forummets retningslinjer, så havde du fået nogle helt andre ord med på vejen. Det er en KÆMPE bedrift af Rafa at vinde et trofæ efter den massive modstand han har mødt i Chelsea, det kan der ikke herske to meninger om. Det er et topklasse stykke manager arbejde han har leveret. Så simpelt er det. Og så kan du kalde det kyllinge bold eller hvad du nu synes du vil lukke ud på grund af ren og skær misundelse. Pinligt Martin, ganske enkelt pinligt.Martin E skrev:Synd for Benfica det klart bedste hold tabte imod ja som vi kender Rafa total kyllinge bold. Rafa's bedste er det pressemøde han holdte hvor han fortalte om scums og portvins tudens metoder at påvirker dommere.
Jeg siger tværtimod tilykke til Rafa og osse tillykke til Torres, som nu 2 år efter at være skiftet fra os til Chelsea, har både en CL og en EL-vinder medalje. Dem havde han ikke haft hvis han var blevet hos os. Så enkelt er det. Så hvis jeg var ham, ville jeg klappe mig selv på skulderen og sige, well done og good decision.
Så STORT tillykke til Chelsea, Rafa og Torres. Og så kan vi så sidde og glæde os over at vi vandt en kamp mere i sæsonen end sidste år. Jamen jubiiiiii......
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Sv: Dagens Kampe
Ross Turnbull: 1 Premier League, 2 FA Cups, 1 Community Shield, 1 Champions League and 1 Europa League. He's played 7 matches for Chelsea.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Sv: Dagens Kampe
Vi burde køber en fra Arsenal. Der er garanti for en pokal næste sæson i så fald.
Hvor mange point var da efter U$hited da Matteo blev fyret, og hvor mange er de nu?texy skrev:Hvis det er korrekt, som der står på wiki, at Rafa overtog Chelsea den 21. november, så lå de også der nummer 3 med 24 point for 12 kampe. Man City lå nummer 1 på 28 point og Man Utd nummer 2 på 27 point - begge også for 12 kampe.Aquilani4 skrev:To be fair, Chelsea var på 2. Pladsen(?) da han blev ansat.
To be fair.
Hent Shelvey tilbage!
Bliver du aldrig træt af den ridsede plade du har på afspilleren?Aquilani4 skrev:Hvor mange point var da efter U$hited da Matteo blev fyret, og hvor mange er de nu?texy skrev:Hvis det er korrekt, som der står på wiki, at Rafa overtog Chelsea den 21. november, så lå de også der nummer 3 med 24 point for 12 kampe. Man City lå nummer 1 på 28 point og Man Utd nummer 2 på 27 point - begge også for 12 kampe.Aquilani4 skrev:To be fair, Chelsea var på 2. Pladsen(?) da han blev ansat.
To be fair.
Svar mig på mit spørgsmål.
Det er det foraer er skabt til. Diskussioner, argumenter, fakta.
Det er det foraer er skabt til. Diskussioner, argumenter, fakta.
Hent Shelvey tilbage!
Alonso skrev:Bliver du aldrig træt af den ridsede plade du har på afspilleren?Aquilani4 skrev:Hvor mange point var da efter U$hited da Matteo blev fyret, og hvor mange er de nu?texy skrev:Hvis det er korrekt, som der står på wiki, at Rafa overtog Chelsea den 21. november, så lå de også der nummer 3 med 24 point for 12 kampe. Man City lå nummer 1 på 28 point og Man Utd nummer 2 på 27 point - begge også for 12 kampe.Aquilani4 skrev:To be fair, Chelsea var på 2. Pladsen(?) da han blev ansat.
To be fair.
Dont feed da troll

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Undskyld.Skovdal skrev:Alonso skrev:Bliver du aldrig træt af den ridsede plade du har på afspilleren?Aquilani4 skrev:Hvor mange point var da efter U$hited da Matteo blev fyret, og hvor mange er de nu?texy skrev:Hvis det er korrekt, som der står på wiki, at Rafa overtog Chelsea den 21. november, så lå de også der nummer 3 med 24 point for 12 kampe. Man City lå nummer 1 på 28 point og Man Utd nummer 2 på 27 point - begge også for 12 kampe.Aquilani4 skrev:To be fair, Chelsea var på 2. Pladsen(?) da han blev ansat.
To be fair.
Dont feed da troll