Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg bliver meget ked af det, hvis Wigan rykker ned. Charmerende klub. Sunderland eller Aston Villa må gerne blive sorteper, hvis i spørger mig.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Håber Wigan slår Swansea, og at de igen-igen laver deres Houdini-trick og overlever mod alle odds. Har sq efterhånden fået en del sympati for PrL´s lille "humlebi"...

Nogen der ved hvorfor de ikke har Habsi på kassen?

Nogen der ved hvorfor de ikke har Habsi på kassen?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Wigan må hellere end gerne rykke ned. God træner og bemærkelsesværdigt, at de altid lige klarer sig, men kedeligt stadion og kedelige fans. Aston Villa og Sunderland vil være et stort tab i mine øjne. Aston Villa dog mest, fordi jeg har en lille sympati for dem grundet noget engelsk familie.
Liverpool Football Klopp
Hvorfor vil du have Aston Villa ned?? Er du helt væk?
Du ved godt at det er en af de største klubber i England? Største klub i landets næststørste by.
Kun United, Liverpool, Arsenal og Everton har vundet flere mesterskaber. Og de har vundet Europa Cuppen, kun United, LFC, Chelsea og Forest har præsteret det fra England.
Du har ikke forstand på engelsk fodbold hvis du gerne vil have mægtige Villa ned. Ved godt at du kun er 16 år, men vis noget respekt for engelsk fodboldhistorie.
Du ved godt at det er en af de største klubber i England? Største klub i landets næststørste by.
Kun United, Liverpool, Arsenal og Everton har vundet flere mesterskaber. Og de har vundet Europa Cuppen, kun United, LFC, Chelsea og Forest har præsteret det fra England.
Du har ikke forstand på engelsk fodbold hvis du gerne vil have mægtige Villa ned. Ved godt at du kun er 16 år, men vis noget respekt for engelsk fodboldhistorie.
Hent Shelvey tilbage!
Ham profilen "Vest".
Enhver ægte engelsk fodbold-fan vil ikke have Aston Villa ned i Championship.
Enhver ægte engelsk fodbold-fan vil ikke have Aston Villa ned i Championship.
Hent Shelvey tilbage!
Er det ikke muligt for dig at snakke ordentligt til folk, der ikke har samme holdning som dig?
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Holy shitAquilani4 skrev:Hvorfor vil du have Aston Villa ned?? Er du helt væk?

Må man så heller ikke ønske sig at Scum en dag rykker ned?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
United er noget helt andet end Villa. Der er vel ingen der hader Aston Villa.
Det er en af Englands største klubber og de hører til i PL ligesom Leeds, Forest osv.
Det er en af Englands største klubber og de hører til i PL ligesom Leeds, Forest osv.
Hent Shelvey tilbage!
Tror fansene af de blå i Birmingham ville more sig storartet hvis Villa rykkede ned.
Uha, hvor har Swansea rykket sig denne sæson... Og ja, jeg ved godt, at de har vundet et trofæ, men aldrig om jeg ville bytte vores sæson for deres.
Liverpool Football Klopp
Jeg byttede til en hver tid vores 7. plads for deres 9. plads + Capital One Cup trofæ + kvalifikation til EL.AndreasN skrev:Uha, hvor har Swansea rykket sig denne sæson... Og ja, jeg ved godt, at de har vundet et trofæ, men aldrig om jeg ville bytte vores sæson for deres.
Jeg har ikke den mindste forståelse for den modsatte holdning og vil aldrig få det.
Kloppite
Nej, det har vi vist alle forstået, og det er også helt i orden.texy skrev:Jeg byttede til en hver tid vores 7. plads for deres 9. plads + Capital One Cup trofæ + kvalifikation til EL.AndreasN skrev:Uha, hvor har Swansea rykket sig denne sæson... Og ja, jeg ved godt, at de har vundet et trofæ, men aldrig om jeg ville bytte vores sæson for deres.
Jeg har ikke den mindste forståelse for den modsatte holdning og vil aldrig få det.
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Hvorfor er der - i denne sammenhæng - forskel på Villa og United?Aquilani4 skrev:United er noget helt andet end Villa. Der er vel ingen der hader Aston Villa.
Personligt er jeg enig med dig i, at Leeds, Forest, Wolves, og for den sags skyld Newcastle, Sunderland m.fl., man kan vel under et kalde dem traditionsklubber, hører hjemme i PrL. Men det er netop mit personlige synspunkt, og ganske som jeg selv har en udpræget antipati mod Scum og Stoke og ønsker dem hen hvor peberet gror, så forstårjeg udmærket, hvis andre føler det samme ift fx Villa. Eller Chelsea. Eller Arsenal. Eller LFC (OK, det forstår jeg så IKKE...

edit: Wow. Sikke en kamp det er ved at blive...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Swansea har sq gjort det flot i år i betragtning af at 2. sæson altid er uhyggeligt svær for "små", nye hold. Jeg tror de selv er mere end tilfredse. Sikret eksistensen i god tid, vundet en pokal, overskud på finanserne etc etc.AndreasN skrev:Uha, hvor har Swansea rykket sig denne sæson... Og ja, jeg ved godt, at de har vundet et trofæ, men aldrig om jeg ville bytte vores sæson for deres.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp