Ja. Barca har det problem at de ikke har en plan B. Heller ikke i typer. Det har vi set før, eks mod Inter og ChelseaHr. Drejer skrev:Bayern er klasser over Barca. Og det har de været hele sæsonen.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hold kæft hvor er de gode!
KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆFT mand har lige slået over på Bayern, ydmygelse af barca, I fuckin* like 

Senest rettet af Thommo tirsdag, 23. apr, 2013 22:24, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....
Barca nede med 0-4. Herlige billeder.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tog fejl. Magtskiftet kom i aften. Bayern vil dominerer Europa de næste mange år.Hr. Drejer skrev:Bayern München bliver en magtfaktor i europæisk fodbold. De vil overtage tronen fra Barca inden for de næste par år.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Du er ikke ene, hvilken fryd!Hr. Drejer skrev:[
Jeg tog fejl. Magtskiftet kom i aften. Bayern vil dominerer Europa de næste mange år.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvor har du været? Set håndbold? Dametennis?Thommo skrev:KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆFT mand har lige slået over på Bayern, ydmygelse af barca, I fuckin* like

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Barca-spillerne har vel ikke haft ferie i 5 år. De virker også trætte. Kan egentlig godt lide at andre stilarter kommer til sin ret på trods af at jeg holder med barca.Hr. Drejer skrev:Jeg tog fejl. Magtskiftet kom i aften. Bayern vil dominerer Europa de næste mange år.Hr. Drejer skrev:Bayern München bliver en magtfaktor i europæisk fodbold. De vil overtage tronen fra Barca inden for de næste par år.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Av plask, det kan jeg godt se nu. Haha...
Imponerende af Bayern. De er så godt som i finalen nu, medmindre Barcelona får reduceret inden kampen slutter.
Imponerende af Bayern. De er så godt som i finalen nu, medmindre Barcelona får reduceret inden kampen slutter.
Det er godt nok dumt at få karantæne i næste kamp på den måde af Alba.
Det var vel BM der offentlilge gjorde det og timingen er da helt perfekt. Pt kører der en skidt sag for dem omkring Hoeness og skat, så er det da fedt at man lige kan flytte fokus på den her måde. Brilliant pressehåndtering.ScouserTommy skrev:Fatter heller ikke timingen. Det kan kun forstyrre forberedelserne til kampen mod Real.Jesper skrev:Hvor ville jeg være afsindig af raseri, hvis jeg var Dortmund fan. Skidt tidspunkt!
Så mangler det bare, at Robert Lewandowski i morgen offentliggør at han også skifter til Bayern
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Jeg kommer til at tænke på VM-finalen i 98, hvor Brasiliens talisman Ronaldo var "væk". I dag er Messi heller ikke klar og det trækker spillemæssigt og psykisk holdet ned. Tror godt man kan sammenligne mekanismerne. I dag havde de tabt alligevel, men alligevel..
Nu er indlæggene set fra Dortmunfs synsvinkelmig_der skrev:Det var vel BM der offentlilge gjorde det og timingen er da helt perfekt. Pt kører der en skidt sag for dem omkring Hoeness og skat, så er det da fedt at man lige kan flytte fokus på den her måde. Brilliant pressehåndtering.ScouserTommy skrev:Fatter heller ikke timingen. Det kan kun forstyrre forberedelserne til kampen mod Real.Jesper skrev:Hvor ville jeg være afsindig af raseri, hvis jeg var Dortmund fan. Skidt tidspunkt!
Så mangler det bare, at Robert Lewandowski i morgen offentliggør at han også skifter til Bayern
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
mig_der skrev:Det var vel BM der offentlilge gjorde det og timingen er da helt perfekt. Pt kører der en skidt sag for dem omkring Hoeness og skat, så er det da fedt at man lige kan flytte fokus på den her måde. Brilliant pressehåndtering.ScouserTommy skrev:Fatter heller ikke timingen. Det kan kun forstyrre forberedelserne til kampen mod Real.Jesper skrev:Hvor ville jeg være afsindig af raseri, hvis jeg var Dortmund fan. Skidt tidspunkt!
Hvor har du det fra? Jürgen Kloppf har været ude og sige, at han tvivler stærkt på at det næppe skulle være Bayern der har lækket det. Ville også være mærkeligt med tanke på, at transferen så dagens lys samme dag som Málaga blev slået ud.
Stærk indsats af Bayern. En blanding af gamle favoritter og nye stjerner. Er meget imponeret over Dante, fremtidens stjerne!