Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Kom så Basel. 

For helved hvor er Adebayor da bare en klovn.
Hvad er det dog for en måde, at tage et så vigtigt straffespark på!

Herligt han er med til at sparke dem ud(Pongolle skrev:For helved hvor er Adebayor da bare en klovn.

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Det er ikke uden grund, at han kaldes "Pay me more"Pongolle skrev:For helved hvor er Adebayor da bare en klovn.

Det bedste er at han griner bagefter.
Håber på to lokalderby
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Og det blev Bayern mod Barcelona. Dortmund mod MadridJesper skrev:Håber på to lokalderby
De spanske hold har fordel af hjemmebane i sidste kampJesper skrev:Og det blev Bayern mod Barcelona. Dortmund mod MadridJesper skrev:Håber på to lokalderby
-
Med al respekt for Dortmund, så må Real Madrid ses som den store vinder i denne lodtrækning. Også selvom Real havde store problemer mod Dortmund i gruppespillet.
Min mavefornemmelse siger mig, at det bliver en finale mellem Real Madrid og Barcelona. Jeg ville dog foretrække Bayern mod Real Madrid/Dortmund alene på grund af underholdningsværdien.
Min mavefornemmelse siger mig, at det bliver en finale mellem Real Madrid og Barcelona. Jeg ville dog foretrække Bayern mod Real Madrid/Dortmund alene på grund af underholdningsværdien.
Lokalderbies? Dortmund og München er 350-400 km. væk fra hinanden. Barcelona og Madrid er 400 km. væk fra hinanden.Jesper skrev:Håber på to lokalderby
Liverpool Football Klopp
Mente nationale derbysAndreasN skrev:Lokalderbies? Dortmund og München er 350-400 km. væk fra hinanden. Barcelona og Madrid er 400 km. væk fra hinanden.Jesper skrev:Håber på to lokalderby
Håber på Dortmund i finalen! Er du sindssyg en kulisse de fans kunne lave på Wembley!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lidt ærgerligt at Bayern og Barca mødes "allerede" nu. Tror det er de to bedste hold. Bayern er imo svag favorit.Aquilani4 skrev:De 2 CL-semifinaler = ORGASME!![]()
Tak UEFA
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp