Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » onsdag, 10. apr, 2013 22:54

Håber Real og Barca trækker hinanden i mens Dortmund og Bayern trækker hinanden. Så bliver det i det mindste to mega fede semifinalekampe og finalen kan ikke blive ødelagt af "El Clasico".

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 10. apr, 2013 22:56

Hr. Drejer skrev:Barcas styrke er ikke skræmmende. De var ikke i stand til at slå PSG. Er enig med RedRedRed. Bayern, Dortmund og Real Madrid ser langt stærkere ud.
Langt stærkere er en lille overdrivelse, synes jeg, men jo, baseret på kvartfinalerne er det ikke Barcelona, der står som favoritter til den endelige triumf. Lige nu må det vel næsten være Bayern München, mens jeg synes, de tre andre ligger ret lige. Personligt håber jeg på en finale mellem Barcelona og Dortmund, med Dortmund som vinder.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 10. apr, 2013 22:59

LarsU skrev:Personligt håber jeg på en finale mellem Barcelona og Dortmund, med Dortmund som vinder.
Hvis Dortmund ydmyger dem med 5-0 eller derover, så kan jeg også godt gå med til at se Barcelona i finalen. Ellers ikke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 10. apr, 2013 23:05

Arda skrev:
LarsU skrev:Personligt håber jeg på en finale mellem Barcelona og Dortmund, med Dortmund som vinder.
Hvis Dortmund ydmyger dem med 5-0 eller derover, så kan jeg også godt gå med til at se Barcelona i finalen. Ellers ikke.
Hellere Barcelona end Team Franco eller Tysklands svar på ManU... ;)
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 10. apr, 2013 23:06

Mon ikke Bayern München vinder. De var det bedste hold sidste sæson og er i år kun blevet stærkere.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 10. apr, 2013 23:10

Alonso skrev:Mon ikke Bayern München vinder. De var det bedste hold sidste sæson og er i år kun blevet stærkere.
De må da i hvert fald være favoritter. De cruiser jo sejrene hjem, og har gjort det hele sæsonen. De er skæmmende. Og de lukker jo ikke mål ind, så er det sgu svært at slå dem. ;)

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 10. apr, 2013 23:41

Det er godt nok et uværdigt efterspil, Malaga er igang med at skabe i kølvandet på deres nederlag igår. Det er en skam, for de har ellers været et særdeles elskeligt hold at følge i turneringen i år. At snakke om racisme, aftalt spil og FFP-korruption fordi man taber på et offside-mål i en (af begge hold vel at mærke) hårdt spillet kamp er fuldstændigt absurd og forfærdeligt pinligt. Især taget i betragtning, at det ene af deres egne mål også burde have været annulleret for offside.

Sikke en skam. Især Pellegrini troede jeg virkelig var for klog og fattet til at bedrive den slags nonsens.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 11. apr, 2013 00:22

Jeg havde også haft den overbevisning, at det var de spanske hold, der var i lommerne på Uefa. Så er det jo mærkeligt, når det går mod en af deres egne.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 11. apr, 2013 08:49

Så ikke den sidste halve time af Barcelona vs PSG.

En der kan opsummere hvad der skete?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » torsdag, 11. apr, 2013 09:34

Hekkem skrev:Så ikke den sidste halve time af Barcelona vs PSG.

En der kan opsummere hvad der skete?
Messi blev indskiftet, og Barcelona (mere specifikt Pedro) fik scoret. ;-) Messi var ikke så meget på bolden, men han trak en del opmærksomhed.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 11. apr, 2013 10:16

Messi har dog en stor aktie i scoringen, da han snyder to mand for derefter at trække to mand til sig, hvilket åbner op for afleveringen og senere iscenesættelse af Pedro. Jeg synes Messi gjorde forskellen. Ikke så meget i sine indgreb, men mere i sin tilstedeværelse, der fik PSG til at fokusere mere på ham, hvilket gav Iniesta og Xavi mere plads.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 11. apr, 2013 10:25

LarsU skrev:
Arda skrev:
Hellere Barcelona end Team Franco eller Tysklands svar på ManU... ;)
@ LarsU: Jeg håber, du kan leve med, at vi er fuldstændig enige.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 11. apr, 2013 10:30

Vi bør vel holde med Dortmund? De har kun en titel, mens Barca og Bayern hver har fire, og dermed ville komme op på siden af vores fem med en sejr. Real Madrid skal vi selvfølgelig heller ikke holde med.

Jeg tvivler dog på, at det sker hvis ikke de opper sig ift Málaga kampen i tirsdags. Det var ikke videre imponerende med undtagelse af 90.-92. minut.
Hvis ikke det kan blive dem, håber jeg på Bayern. De har fortjent trofæet efter sidste års chokerende finale. Hvis finalen bliver rent spansk, ved jeg sgu ikke, hvem jeg skal holde med :dontknow:

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 11. apr, 2013 11:20

AJ skrev: Hvis finalen bliver rent spansk, ved jeg sgu ikke, hvem jeg skal holde med :dontknow:
Dommeren
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » torsdag, 11. apr, 2013 12:02

Xavi 96 pasninger, 96 vellykkede, måske en hilsen til Hillsborough.
Billede

Besvar