Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Håber Real og Barca trækker hinanden i mens Dortmund og Bayern trækker hinanden. Så bliver det i det mindste to mega fede semifinalekampe og finalen kan ikke blive ødelagt af "El Clasico".
Langt stærkere er en lille overdrivelse, synes jeg, men jo, baseret på kvartfinalerne er det ikke Barcelona, der står som favoritter til den endelige triumf. Lige nu må det vel næsten være Bayern München, mens jeg synes, de tre andre ligger ret lige. Personligt håber jeg på en finale mellem Barcelona og Dortmund, med Dortmund som vinder.Hr. Drejer skrev:Barcas styrke er ikke skræmmende. De var ikke i stand til at slå PSG. Er enig med RedRedRed. Bayern, Dortmund og Real Madrid ser langt stærkere ud.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- JudgeArdaStudge
Hvis Dortmund ydmyger dem med 5-0 eller derover, så kan jeg også godt gå med til at se Barcelona i finalen. Ellers ikke.LarsU skrev:Personligt håber jeg på en finale mellem Barcelona og Dortmund, med Dortmund som vinder.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hellere Barcelona end Team Franco eller Tysklands svar på ManU...Arda skrev:Hvis Dortmund ydmyger dem med 5-0 eller derover, så kan jeg også godt gå med til at se Barcelona i finalen. Ellers ikke.LarsU skrev:Personligt håber jeg på en finale mellem Barcelona og Dortmund, med Dortmund som vinder.

Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Mon ikke Bayern München vinder. De var det bedste hold sidste sæson og er i år kun blevet stærkere.
De må da i hvert fald være favoritter. De cruiser jo sejrene hjem, og har gjort det hele sæsonen. De er skæmmende. Og de lukker jo ikke mål ind, så er det sgu svært at slå dem.Alonso skrev:Mon ikke Bayern München vinder. De var det bedste hold sidste sæson og er i år kun blevet stærkere.

Det er godt nok et uværdigt efterspil, Malaga er igang med at skabe i kølvandet på deres nederlag igår. Det er en skam, for de har ellers været et særdeles elskeligt hold at følge i turneringen i år. At snakke om racisme, aftalt spil og FFP-korruption fordi man taber på et offside-mål i en (af begge hold vel at mærke) hårdt spillet kamp er fuldstændigt absurd og forfærdeligt pinligt. Især taget i betragtning, at det ene af deres egne mål også burde have været annulleret for offside.
Sikke en skam. Især Pellegrini troede jeg virkelig var for klog og fattet til at bedrive den slags nonsens.
Sikke en skam. Især Pellegrini troede jeg virkelig var for klog og fattet til at bedrive den slags nonsens.
-
Jeg havde også haft den overbevisning, at det var de spanske hold, der var i lommerne på Uefa. Så er det jo mærkeligt, når det går mod en af deres egne.
Fan af Manchester United
Så ikke den sidste halve time af Barcelona vs PSG.
En der kan opsummere hvad der skete?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- TomViolence
- Alder: 36
Messi blev indskiftet, og Barcelona (mere specifikt Pedro) fik scoret.Hekkem skrev:Så ikke den sidste halve time af Barcelona vs PSG.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Messi har dog en stor aktie i scoringen, da han snyder to mand for derefter at trække to mand til sig, hvilket åbner op for afleveringen og senere iscenesættelse af Pedro. Jeg synes Messi gjorde forskellen. Ikke så meget i sine indgreb, men mere i sin tilstedeværelse, der fik PSG til at fokusere mere på ham, hvilket gav Iniesta og Xavi mere plads.
@ LarsU: Jeg håber, du kan leve med, at vi er fuldstændig enige.LarsU skrev:Hellere Barcelona end Team Franco eller Tysklands svar på ManU...Arda skrev:Hvis Dortmund ydmyger dem med 5-0 eller derover, så kan jeg også godt gå med til at se Barcelona i finalen. Ellers ikke.LarsU skrev:Personligt håber jeg på en finale mellem Barcelona og Dortmund, med Dortmund som vinder.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Vi bør vel holde med Dortmund? De har kun en titel, mens Barca og Bayern hver har fire, og dermed ville komme op på siden af vores fem med en sejr. Real Madrid skal vi selvfølgelig heller ikke holde med.
Jeg tvivler dog på, at det sker hvis ikke de opper sig ift Málaga kampen i tirsdags. Det var ikke videre imponerende med undtagelse af 90.-92. minut.
Hvis ikke det kan blive dem, håber jeg på Bayern. De har fortjent trofæet efter sidste års chokerende finale. Hvis finalen bliver rent spansk, ved jeg sgu ikke, hvem jeg skal holde med
Jeg tvivler dog på, at det sker hvis ikke de opper sig ift Málaga kampen i tirsdags. Det var ikke videre imponerende med undtagelse af 90.-92. minut.
Hvis ikke det kan blive dem, håber jeg på Bayern. De har fortjent trofæet efter sidste års chokerende finale. Hvis finalen bliver rent spansk, ved jeg sgu ikke, hvem jeg skal holde med

DommerenAJ skrev: Hvis finalen bliver rent spansk, ved jeg sgu ikke, hvem jeg skal holde med
Imod moderne fodbold.