Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 07. apr, 2013 19:05

Jesper skrev:
Alonso skrev:1-0 ude over Randers! Smukt Brøndby!
Præcis. Glæder mig til kampen mod sønderjyderne
Bare en skam den kamp også skal spilles uden tilskuere :(

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 07. apr, 2013 19:36

Alonso skrev:
Jesper skrev:
Alonso skrev:1-0 ude over Randers! Smukt Brøndby!
Præcis. Glæder mig til kampen mod sønderjyderne
Bare en skam den kamp også skal spilles uden tilskuere :(
Det har Brøndbys tilskuere vel ikke andre end dem selv at takke for!
Vi SMADRER det PIShold !

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 07. apr, 2013 21:34

Alonso skrev:Forstår ikke retorikken om at et hold er dårligt, fordi de har en spiller der scorer mange mål eller lægger op til mange mål. Retorikken dør, fordi du får fremstillet resten af holdet som simple boldflyttere. Det er de jo ikke. Dembele har f.eks. været exceptionelt god i denne sæson.

Når jeg taler om et velstruktureret mandskab, så kigger jeg på sammenhængen mellem kæderne, hvor Tottenham er forrygende godt stillet op. Selvom vi vandt kampen, så mener jeg at Tottenham er det bedste hold vi har mødt i denne sæson, da de var på besøg på Anfield.

Tottenham er på vej mod top4 placering for anden sæson i træk, men i år er det endnu mere imponerende da man i sommers mistede dynamoen på holdet. De var heller ikke imponerende i starten af sæsonen, men som Villas-Boas idéer er begyndt at skinne igennem, har de fået skabt et meget velstruktureret mandskab. Jeg kigger på Tottenham og ser et hold der med de rigtige forstærkninger kan spille en rolle i Champions League næste sæson. Angrebet skriger på forstærkninger.
Jeg forventer, at du kan:

- vise hvor jeg skriver, at et hold er dårligt, hvis de har en spiller der scorer, eller lægger op til mange mål.
- vise hvor jeg fremstiller resten af holdet som simple boldflyttere.
- vise hvor jeg skriver, at Dembele ikke har været exceptionelt god i denne sæson [det synes jeg så ikke, at han har været, men det er en anden sag]

Kan du ikke det, forventer jeg en undskyldning.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 07. apr, 2013 21:48

@Cynwal
Ja, det har de. Intet der.

Du er sød, AJ :mrgreen:

Du påviste at hvis man fjernede topscorerens mål, så ville Tottenham være rigtig dårligt stillede i tabellen. Hvis det ikke var din måde at argumentere for at Tottenham havde en god spiller og andre der er dårligere end gennemsnittet på de andre hold, så forstår jeg ikke din argumentation.

Du må jo skrive igen, hvis du ikke er tilfreds med svaret. I det mindste svarer jeg på kritikken, frem for at gå i flyverskjul. Jeg tør godt stå inde for de ord jeg har skrevet og vil gerne svare på kritik.

Men nogen undskyldning får du ikke. Måske for min konfrontatoriske måde at argumentere på, men det er vist også mest møntet på hele forum. I øvrigt vil det aldrig ændre sig.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 08. apr, 2013 09:24

Der er forskel på at påstå, at Tottenhams spillere - uden Bale - i gennemsnit er dårligere end de andre holds spillere [hvilket jeg dog heller ikke har skrevet], og så at påstå, at de andre Tottenham-spillere er simple boldflyttere, og at deres hold er dårligt uden Bale. Jeg skriver jo bl.a., at de stadig er bedre end os, selvom vi ville ligge lige med dem i tabellen, når man fjerner Bales og Suarez' scoringer.

Jeg skrev, at jeg ikke var så imponeret igen over Tottenham. Meget af deres spil er lagt an på, at Bale skal sætte tempoet op med bold, sætte nogle modstandere af, for så at afslutte eller aflevere til en medspiller, der er blevet fri som følge af hans ryk med bolden. Dembele er en fantastisk tekniker og dribler, men han slipper ofte ikke bolden når han burde, hvilket ødelægger pasninsgsspillets flow. Jeg er enig med dig i, at Sandro gjorde det godt inden skaden, og at Holtby nok skal blive et godt aktiv for dem. Når de to kommer på banen samtidig, er der grobund for forbedring af deres spil.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 08. apr, 2013 21:20

Det var så sjette fang en man u spiller brokker sig på 15 minutter. Hvornår skrider dommerne dog ind.

evta har i øvrigt været rigtig skidt. Men det minder om hans egentlige niveau.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 08. apr, 2013 21:33

Hekkem skrev:Det var så sjette fang en man u spiller brokker sig på 15 minutter. Hvornår skrider dommerne dog ind.

evta har i øvrigt været rigtig skidt. Men det minder om hans egentlige niveau.
Og efter ca 25 minutter kan dommeren ikke stå for man utd presset og giver den de små kendelser.

Mens jeg skriver udfører Rooney en tofodstakling.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 08. apr, 2013 21:39

Synes også Rooney slipper billigt med den tackling.

Men hvad kunne man forvente.

Brugeravatar
Aarhus

Indlæg af Aarhus » mandag, 08. apr, 2013 21:47

Hvordan kan man fløjte af der?!

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 08. apr, 2013 21:48

Og så fløjter han af, som City skal til at slå et indlæg. Haha. :doh1:

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 08. apr, 2013 21:50

Hold kæft, hvor er det håbløst at fløjte halvlegen af der... Det ser man simpelthen kun ske det gamle lokum.
Liverpool Football Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 08. apr, 2013 21:52

Jeg kan nu godt forstå dommeren. At ManC ikke får lov at spille deres angreb til ende er selvsagt grund til en vis kritik mod dommeren fra deres side, men det er ikke noget, der vil blive husket i det lange løb. Havde de derimod scoret som følge af, at han lod dem spille 10-15 sekunder over tid, ville det betyde en grum og ubehagelig tur i mediemøllen med Mr. Ferguson, hvilket endvidere nok ville føre til en degradering til tredjedivisionsfodbold af FA.

It's the Ferguson effect...

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 08. apr, 2013 21:55

Talte seks gange hvor der ydeligere blev brokket sig til dommeren. 12 gange i alt i første halvleg hvor evra alene står for en tredjedel. Det har betydet de har undveget et muligt rødt, og da nok hårdt dømt, for rooneys tofodstakling, samt undveget gult til giggs for han meget sene takling på Kompany. Siger ikke dommeren gør det dårligt eller er direkte med man utd, men hentyder til det kan betale sig på hjemmebane at lægge pres på dommerne. Men man kan jo heller ikke få det hele.

Brugeravatar
Aarhus

Indlæg af Aarhus » mandag, 08. apr, 2013 21:56

Det rammer du nok meget godt Aarde. Det er ret uhyggeligt, det scenarie sagtens vil kunne ske.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 08. apr, 2013 21:59

Jeg sætter i hvert fald mine penge på at, Van Persie bliver matchvinder i en 1-0 kamp.

...på straffe selvfølgelig. Klart. ;)

Besvar