Alonso skrev:Forstår ikke retorikken om at et hold er dårligt, fordi de har en spiller der scorer mange mål eller lægger op til mange mål. Retorikken dør, fordi du får fremstillet resten af holdet som simple boldflyttere. Det er de jo ikke. Dembele har f.eks. været exceptionelt god i denne sæson.
Når jeg taler om et velstruktureret mandskab, så kigger jeg på sammenhængen mellem kæderne, hvor Tottenham er forrygende godt stillet op. Selvom vi vandt kampen, så mener jeg at Tottenham er det bedste hold vi har mødt i denne sæson, da de var på besøg på Anfield.
Tottenham er på vej mod top4 placering for anden sæson i træk, men i år er det endnu mere imponerende da man i sommers mistede dynamoen på holdet. De var heller ikke imponerende i starten af sæsonen, men som Villas-Boas idéer er begyndt at skinne igennem, har de fået skabt et meget velstruktureret mandskab. Jeg kigger på Tottenham og ser et hold der med de rigtige forstærkninger kan spille en rolle i Champions League næste sæson. Angrebet skriger på forstærkninger.
Jeg forventer, at du kan:
- vise hvor jeg skriver, at et hold er dårligt, hvis de har en spiller der scorer, eller lægger op til mange mål.
- vise hvor jeg fremstiller resten af holdet som simple boldflyttere.
- vise hvor jeg skriver, at Dembele ikke har været exceptionelt god i denne sæson [det synes jeg så ikke, at han har været, men det er en anden sag]
Kan du ikke det, forventer jeg en undskyldning.