AllanShore skrev:Altid noget at han ikke heiler.Aquilani4 skrev:Wow, mine tips var rigtige. En sikker 3-0 sejr til Real Madrid og en remis mellem Malaga og Dortmund![]()
Findes der i øvrigt nogen med en lige så douchey jubelscene som C.Ron? Det er på hjemmebane og alligevel laver han den der afdæmpede "calma"
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Torres - nu med ansigtsmaske - er skarp i dag. 1 mål + 1 oplæg til Victor Moses so far... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Basel foran med to på White Heart Lane 
Edit: Og der scorede Tottenham så et virkelig heldigt og rodet mål, hvorefter Parker brænder en tap-in.

Edit: Og der scorede Tottenham så et virkelig heldigt og rodet mål, hvorefter Parker brænder en tap-in.
Ja, og nu tror jeg at jeg bliver nød til at skifte kanal.Nicoen skrev:Basel foran med to på White Heart Lane
gylfi (af alle) udligner, bwadddrrrr..
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nåede du at se El Niño pande aftenens 2. basse ind?jørgen lk skrev:Ja, og nu tror jeg at jeg bliver nød til at skifte kanal.Nicoen skrev:Basel foran med to på White Heart Lane
gylfi (af alle) udligner, bwadddrrrr..

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det kunne meget vel ligne et par ugers pause til Bale.
Bale så meget skadet ud! Måtte bæres fra banen.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Og Kuyt har netop nettet for Fenerbache.
Edit: Og en helt klassisk Kuyt scoring iøvrigt. Målmanden kan ikke holde et skud og Kuyt følger op og prikker den ind.
Edit: Og en helt klassisk Kuyt scoring iøvrigt. Målmanden kan ikke holde et skud og Kuyt følger op og prikker den ind.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Prikker og prikker.. Han hamrer da den op i nettaget? Men klassisk Kuyt, ja.Brando skrev:Og Kuyt har netop nettet for Fenerbache.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Ja, men er det ikke også at prikke når man taler om Kuyts fodboldkunnen?! Lidt a la når han "tæmmer" en bold, så havner den altid 3 meter fra ham, hvilket gør at hans anden berøring ofte er en tackling. Jeg forsøgte bare at tilskrive ham lidt mere elegante trækLarsU skrev:Prikker og prikker.. Han hamrer da den op i nettaget? Men klassisk Kuyt, ja.Brando skrev:Og Kuyt har netop nettet for Fenerbache.

"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Wow.

Parkers skud (i ovenstående klip) rammer altså den liggende Holtbys fodsål og bliver rettet af - ellers ville den være gået i mål. Så det er mere sort uheld, end det er en kæmpe afbrænder.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Kom først ind i kampen senere, så det er muligt. Kan dog ikke umiddelbart på klippet spotte, om bolden er i kontakt med Holtby.
Han rammer Holtby, men nu kan han jo se at han ligger foran ham, så synes ikke det bare er sort uheld. En kølig angriber havde nok taget et enkelt træk og så banket den ind.
Meget muligt, men synes canal 9 studiet ville gøre det til jordens største afbrænder, gennem tiderne nærmest, ikke enig kort og godt. men det er da ikke godt skudt, men en giga afbrænder synes jeg ikke det er.Nicoen skrev:d. En kølig angriber havde nok taget et enkelt træk og så banket den ind.
Verden er smask fuld af hyklere....