Aquilani4 skrev:Det er hver gang det samme med Bayern og det tyske landshold til slutrunder. De kommer nok til at få gummiben i en semifinale, lad os nu se om Juve ikke også kan gøre det til en dogfight i Torino.
Real Madrid vinder hele skidtet og Mourinho tangerer Paisley's 3 CL-titler. Det er written in the stars.
I øvrigt god kamp af PSG, og fortjent de scorer til 2-2, men de kunne have sagtens have vundet kampen, som jeg også havde forudset.
Jeg skulle lige til at reagere ganske hårdt på ovenstående, men det er vist generationsbetinget og med CL-finaler og slutrunder fra de sidste 10 års tid har du jo faktisk ret!
Men med brutale oplevelser gennem 80'erne og start-90'erne af et maskinelt, hammerkedeligt og altvindende tysk landshold og ditto Bayern-mandskab (fra Dorfner, Pflügler, Schwabl og Wohlfahrt-æraen) er det bare en anden fornemmelse min generation har...lidt a la Linekers betragtninger om fodbold, som en ting "...tyskerne altid vinder til sidst" - visdommen og præcisionen heri er dog nok outdated for nyere generationer af fodboldfans og -spillere
Edit: Hmm..ved nærmere eftertanke vandt tyskerne ikke titler i 80'erne med deres panser-bold (husker dog ikke deres 1980-EM vindere, selvom Horst Hrubesh som finale-matchvinder antyder lidt...men både 90 og 96-holdene spillede god bold med masser af profiler!), ligesom Bayern ikke vandt mesterholds-titler i perioden 1976-2001.....så erindringen har vist været subjektiv, men nok alligevel virkelighedsnær for dem, der husker perioden!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!