Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
SimonA
- Alder: 27
RedRedRed skrev:Jeg tror PSG kommer til at savne Zlatan voldsomt. Netop pga. Barcas høje pres, som jeg heller ikke tror PSG har kvaliteterne til at spille sig ud af. Det ville have været en stor hjælp for dem at kunne smide den op på Zlatan, som så fordelte til kanterne derfra.
Min forudsigelse er 0-3, PSG bliver straffet hårdt af boldtab på egen banehalvdel.
...og Messi.

YNWA
-
SimonA
Har lige læst på fcbarcelona.dk, at Zlatan ikke er i karantæne. Den er blevet ophævet i sidste øjeblik.
Spændende udvikling, og noget der helt klart gør kampen mere spændende!
YNWA
-
Brando
- Alder: 53
RedRedRed skrev:Jeg tror PSG kommer til at savne Zlatan voldsomt.
?
Han er altså med i aften.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
af Mads T. » tirsdag, 02. apr, 2013 15:05
SimonA skrev:Har lige læst på fcbarcelona.dk, at Zlatan ikke er i karantæne. Den er blevet ophævet i sidste øjeblik.
Det er nu faktisk omkring en uge siden, at hans karantæne blev nedsat til en enkelt kamp og da han sad ude mod Valencia kan han spille allerede mod Barcelona.
Senest rettet af
Mads T. tirsdag, 02. apr, 2013 15:51, rettet i alt 1 gang.
-
SimonA
Mads T. skrev:SimonA skrev:Har lige læst på fcbarcelona.dk, at Zlatan ikke er i karantæne. Den er blevet ophævet i sidste øjeblik.
Det er nu faktisk omkring en uge siden, at hans karantæne blev nedsat til en enkelt kamp og den og da han sad ude mod Valencia kan han spille allerede mod Barcelona.
Der stod bare sidste øjeblik, men ok.
YNWA
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg havde sgu overset, at Zlatan ikke er i karantæne alligevel. Jeg tror dog ikke det får nogen særlig betydning. De vigtige spillere er som nævnt Lucas og Lavezzi, der nok vil få hver sin kant. Hvis PSG da stiller så offensivt op. Måske Lucas starter på bænken, således at Pastore træder ind blandt de tre forreste, som en slags ekstra polstring af midtbanen.
Zlatan kan selvfølgelig få noget ud af selv svære situationer, så hvis de kan få spillet bolden fornuftigt op på ham - hvilket jeg dog tvivler på - kan det altid blive farligt.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » tirsdag, 02. apr, 2013 18:01
Brando skrev:RedRedRed skrev:Jeg tror PSG kommer til at savne Zlatan voldsomt.
?
My bad, havde heller ikke fanget nedsættelsen af karantænen. Skal vi så sige 0-2 i stedet?

-
SimonA
RedRedRed skrev:Brando skrev:RedRedRed skrev:Jeg tror PSG kommer til at savne Zlatan voldsomt.
?
My bad, havde heller ikke fanget nedsættelsen af karantænen. Skal vi så sige 0-2 i stedet?

Tror næppe at det de har Zlatan med gør, at Barca score færre mål. Men måske kan PSG score et enkelt, det er jo før set, at Barcas defensiv svigter.

YNWA
-
Skøtt
- Geografisk sted: København Ø
- Alder: 31
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » tirsdag, 02. apr, 2013 20:48
Hvorfor er det at man får sådan en lyst til en Filur is når Barca spiller på udebane?

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
AJ skrev:Jeg havde sgu overset, at Zlatan ikke er i karantæne alligevel. Jeg tror dog ikke det får nogen særlig betydning. De vigtige spillere er som nævnt Lucas og Lavezzi, der nok vil få hver sin kant. Hvis PSG da stiller så offensivt op. Måske Lucas starter på bænken, således at Pastore træder ind blandt de tre forreste, som en slags ekstra polstring af midtbanen.
Zlatan kan selvfølgelig få noget ud af selv svære situationer, så hvis de kan få spillet bolden fornuftigt op på ham - hvilket jeg dog tvivler på - kan det altid blive farligt.
Det må man sige, de gør - Lavezzi og Lucas på kanterne og Zlatan i front. Og så en noget satset tremandsmidtbane med både en noget stationær Beckham og en primært offensivt indstillet Pastore - Matuidi kunne godt have lang aften foran sig. Men spændende at de vælger så aggressiv en tilgang til kampen.
Robbie_God_Fowler skrev:Beckham i startopstillingen

.
Et PR stunt af dimensioner.
Det var da en søgt vurdering - mildt sagt. Hvad i alverden får dig dog til at tro, at en mand som Ancelotti ville risikere sit holds skæbne i så vigtig en kamp af PR-mæssige årsager? Jeg tror da også at ledelsen/ejerne prioriterer Chamions League succes mod mægtige Barcelona højere end Beckham-genereret PR.
Jeg er enig i, at Beckham er et overraskende valg, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Ancelotti har sine grunde til at give ham en startplads - og det er ikke PR.
-
AllanShore
af AllanShore » tirsdag, 02. apr, 2013 20:58
Nu sidder jeg jo og bliver helt sentimental over at se Beckham rende rundt og spille Champions League.
Fan af Manchester United
-
SimonA
Bayern allerede foran efter 1 minut.. Måske det bliver en lang aften for Juve..
YNWA
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » tirsdag, 02. apr, 2013 21:03
SimonA skrev:RedRedRed skrev:Brando skrev:RedRedRed skrev:Jeg tror PSG kommer til at savne Zlatan voldsomt.
?

Tror næppe at det de har Zlatan med gør, at Barca score færre mål. Men måske kan PSG score et enkelt, det er jo før set, at Barcas defensiv svigter.

Jo, da min begrundelse for 0-3 var at PSG ville smide for mange bolde væk på egen banehalvdel, når de ikke havde Zlatan at smide langt til. Det har de nu, derfor mindre boldtab og kun 0-2.