Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. mar, 2013 18:56

Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.

P.S. er med på Robben og Shaquiri spiller idag, men i ved hvad jeg mener. Robben er ikke fast mand mere.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » lørdag, 30. mar, 2013 19:02

Thommo skrev:Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.

P.S. er med på Robben og Shaquiri spiller idag, men i ved hvad jeg mener. Robben er ikke fast mand mere.
Lige en hurtig google-søgning førte frem til følgende side;
http://sports.ndtv.com/football/news/20 ... ern-munich
Det skulle være Thomas Müller. (Dette er svar er dog baseret på en informationssøgning på 10sek, så tag det med det gran salt) ;-)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 30. mar, 2013 19:03

RobertS skrev:Det er simpelthen så langt fra at være "vores" sæson iår. Scum er 99.9% sikre på mesterskabet, Chelski dummer sig igen, Arse er pludselig kommet i gear, Spurs også. Vinder de bitre her senere, så ser det sortere end sort ud med selv en 6. plads.

Godt der altid findes "next season" ;)

RobertS
Skulle Everton gå hen og vinde i dag kan man trøste sig med, at et af ligaens mest irriterende hold, Stoke, taber ;) Det vil være et plaster på såret.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 30. mar, 2013 19:07

Thommo skrev:Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.

4-0 til Bayern efter 32 min :shock: . K*ft de spiller godt. Hvem gider så glo på Everton og Stoke?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. mar, 2013 19:19

Skøtt skrev:

Lige en hurtig google-søgning førte frem til følgende side;
http://sports.ndtv.com/football/news/20 ... ern-munich
Det skulle være Thomas Müller. (Dette er svar er dog baseret på en informationssøgning på 10sek, så tag det med det gran salt) ;-)
Takker, glemmer af og til google er opfundet. Men lige i denne sag, ville jeg ikke vide hvad søge ordene skulle være. Udover "Robben" selvfølgelig

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » lørdag, 30. mar, 2013 19:33

[/quote]
Takker, glemmer af og til google er opfundet. Men lige i denne sag, ville jeg ikke vide hvad søge ordene skulle være. Udover "Robben" selvfølgelig[/quote]

"Arjen robben in the reserves" :army7:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 30. mar, 2013 19:59

Følger kun sporadisk med i Everton-Stoke, men har nu set Robert Huth tromle 3-4 Everton spillere. Med et nederlag i dag vil Stoke blive inkluderet i nedrykningskampen. Hvor ville det være dejligt at blive fri for deres betonbold. Ligeledes kunne vi eventuelt give et bud på deres eneste hæderlige boldspiller, Steven Nzonzi, som jeg faktisk synes er en ganske habil midtbanespiller.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 30. mar, 2013 20:24

@ Thommo

Brug denne hjemmeside:

football-lineups.com

@ RGF

Jeg synes Stoke har deres charme, og er med til at give PL et særpræg. Jeg håber ikke, de rykker ud. Wigan, Reading og QPR må være mest undværlige.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 30. mar, 2013 20:33

Bayern smadrede HSV 9-2 :shock: :shock:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » lørdag, 30. mar, 2013 22:32

Mulumbu fra West Bromwich fik et rødt kort, for at samle bolden op og sparke den på en West Ham spiller.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. mar, 2013 23:27

Tjah og macmanaman får intet for en benbrækker, som burde koste fængsel. Fodbold er ikke retfærdigt, men til gengæld korrupt.

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » lørdag, 30. mar, 2013 23:52

arh synes nu ikke man kan tage noget væk fra det røde kort.. den er jo helt klar.. at den anden så skulle have givet rødt fængsel og karantæne er så en anden ting
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 31. mar, 2013 00:01

Næsten sådan et rødt kort har jeg også fået en gang, hvor jeg kastede bolden lige i hovedet på en modspiller, der stillede sig provokerende op lige foran mig, da jeg sku' tage et indkast. Det måtte han åbenbart godt...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » søndag, 31. mar, 2013 06:43

FC Bayern....stoltz aus Deutchland. Hvad mere kan man sige. Jeg er meget imponeret! En CL-triumf til tak! Og gerne mod Real i finalen...den klassiske ærkefjende.

In Heynckes we trust!

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » søndag, 31. mar, 2013 07:27

henrik1 skrev:FC Bayern....stoltz aus Deutchland. Hvad mere kan man sige. Jeg er meget imponeret! En CL-triumf til tak! Og gerne mod Real i finalen...den klassiske ærkefjende.

In Heynckes we trust!
Gider du la' vær...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Besvar