Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.
P.S. er med på Robben og Shaquiri spiller idag, men i ved hvad jeg mener. Robben er ikke fast mand mere.
P.S. er med på Robben og Shaquiri spiller idag, men i ved hvad jeg mener. Robben er ikke fast mand mere.
Verden er smask fuld af hyklere....
Lige en hurtig google-søgning førte frem til følgende side;Thommo skrev:Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.
http://sports.ndtv.com/football/news/20 ... ern-munich
Det skulle være Thomas Müller. (Dette er svar er dog baseret på en informationssøgning på 10sek, så tag det med det gran salt)

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Skulle Everton gå hen og vinde i dag kan man trøste sig med, at et af ligaens mest irriterende hold, Stoke, taberRobertS skrev:Det er simpelthen så langt fra at være "vores" sæson iår. Scum er 99.9% sikre på mesterskabet, Chelski dummer sig igen, Arse er pludselig kommet i gear, Spurs også. Vinder de bitre her senere, så ser det sortere end sort ud med selv en 6. plads.
Godt der altid findes "next season"![]()
RobertS

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
4-0 til Bayern efter 32 minThommo skrev:Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Takker, glemmer af og til google er opfundet. Men lige i denne sag, ville jeg ikke vide hvad søge ordene skulle være. Udover "Robben" selvfølgeligSkøtt skrev:Lige en hurtig google-søgning førte frem til følgende side;Thommo skrev:Er der nogle kyndige Bayern Munchen kendere der kan sige hvem der har slået Robben af i BM, Shaquiri er et gæt. Ærgeligt LFC ikke fik ham(Shaquiri) for de pebernødder, men sådan er det jo med LFC´s krise tid.
http://sports.ndtv.com/football/news/20 ... ern-munich
Det skulle være Thomas Müller. (Dette er svar er dog baseret på en informationssøgning på 10sek, så tag det med det gran salt)
[/quote]
Takker, glemmer af og til google er opfundet. Men lige i denne sag, ville jeg ikke vide hvad søge ordene skulle være. Udover "Robben" selvfølgelig[/quote]
"Arjen robben in the reserves"
Takker, glemmer af og til google er opfundet. Men lige i denne sag, ville jeg ikke vide hvad søge ordene skulle være. Udover "Robben" selvfølgelig[/quote]
"Arjen robben in the reserves"

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Følger kun sporadisk med i Everton-Stoke, men har nu set Robert Huth tromle 3-4 Everton spillere. Med et nederlag i dag vil Stoke blive inkluderet i nedrykningskampen. Hvor ville det være dejligt at blive fri for deres betonbold. Ligeledes kunne vi eventuelt give et bud på deres eneste hæderlige boldspiller, Steven Nzonzi, som jeg faktisk synes er en ganske habil midtbanespiller.
@ Thommo
Brug denne hjemmeside:
football-lineups.com
@ RGF
Jeg synes Stoke har deres charme, og er med til at give PL et særpræg. Jeg håber ikke, de rykker ud. Wigan, Reading og QPR må være mest undværlige.
Brug denne hjemmeside:
football-lineups.com
@ RGF
Jeg synes Stoke har deres charme, og er med til at give PL et særpræg. Jeg håber ikke, de rykker ud. Wigan, Reading og QPR må være mest undværlige.
Bayern smadrede HSV 9-2

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Alder: 32
Mulumbu fra West Bromwich fik et rødt kort, for at samle bolden op og sparke den på en West Ham spiller.
Tjah og macmanaman får intet for en benbrækker, som burde koste fængsel. Fodbold er ikke retfærdigt, men til gengæld korrupt.
arh synes nu ikke man kan tage noget væk fra det røde kort.. den er jo helt klar.. at den anden så skulle have givet rødt fængsel og karantæne er så en anden ting
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Næsten sådan et rødt kort har jeg også fået en gang, hvor jeg kastede bolden lige i hovedet på en modspiller, der stillede sig provokerende op lige foran mig, da jeg sku' tage et indkast. Det måtte han åbenbart godt...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
FC Bayern....stoltz aus Deutchland. Hvad mere kan man sige. Jeg er meget imponeret! En CL-triumf til tak! Og gerne mod Real i finalen...den klassiske ærkefjende.
In Heynckes we trust!
In Heynckes we trust!
Gider du la' vær...henrik1 skrev:FC Bayern....stoltz aus Deutchland. Hvad mere kan man sige. Jeg er meget imponeret! En CL-triumf til tak! Og gerne mod Real i finalen...den klassiske ærkefjende.
In Heynckes we trust!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3