Bestemt ikke, faktisk også det første navn der faldt mig for da jeg selv skulle besvare spørgsmålet. Kan han engelsk? Han er jo ret gammel, så hvor mange år vil du investere på den proces?AllanShore skrev:Pellegrini har været rygtet til City. Han er bestemt ikke dårlig.Alonso skrev:Men hvilken træner er bedre? Hvis vi ser bort fra at du måske kan få Mourinho til sommer.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg tror der kommer en større trænerrokade til sommer, som måske løser op for nogle af de store trænere. Derudover har Capello jo lidt været ude og sige, at han gerne vil træne i PL.Alonso skrev:Men hvilken træner er bedre? Hvis vi ser bort fra at du måske kan få Mourinho til sommer.Surf skrev:Tænkte det samme. De mangler virkelig Yaya i dag. Jeg synes Mancini virker som en færdig mand.thefugle skrev:Det er ufatteligt skræmmende at City spiller så dårligt og så ligger som de gør. De virker tomme for ideer, holdånd og fightervilje. Ikke engang i overtal er de skræmmende...
Måske er der ikke nogen bedre end Mancini umiddelbart, men han virker til at famle lidt med holdet. Her tænker jeg motivation, ideerne og transferne i sommer. Tror spillerne stadig på ham? Det synes jeg ikke helt det virker til. At de så muligvis ikke kan få bedre på papiret er måske mindre vigtigt, hvis Mancini for alvor taber omklædningsrummet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hva sker der for City, for ofte for deres vedkommende er de ikke mødt op. Tror noget af det ligger i opstillingen, 3-4-3, efter min mening, passer bare ikke til dem - de virker ikke komfortable med den. Så det samme i CL (mod Ajax tror jeg nok) hvor at de skiftede til 4-4-2 i halvlegen og spillede en super anden halvleg.
Well well.
Well well.

"YNWA"
hvorfor hulen tage den eneste der kæmper for det og viser han gider det (milner) af banen for clichy?
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Jupp Heynckes må vel også betegnes som en fuldgod erstatning.
Jeg synes Mancini er overvurderet. I sin tid i Inter og Manchester City har han på papiret haft det bedste hold, men har fejlet big time i Europa. I sin tid i England har han foruden sidste sæson også spillet betonfodbold, hvor kun enkeltmandspræstationer og genialiteter fra spillere som Tevez, Toure og Silva har reddet City.
Jeg synes Mancini er overvurderet. I sin tid i Inter og Manchester City har han på papiret haft det bedste hold, men har fejlet big time i Europa. I sin tid i England har han foruden sidste sæson også spillet betonfodbold, hvor kun enkeltmandspræstationer og genialiteter fra spillere som Tevez, Toure og Silva har reddet City.
pokkers så blev de snydt for straffe :/
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Der blev City da vist lige snydt for et straffe?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ja pisse irriterende når jeg har spillet xScouserTommy skrev:Der blev City da vist lige snydt for et straffe?

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Han er ihf 67 og har takket nej til en plads i Bayerns bestyrelse. Om det er fordi han ikke er klar til en retrætepost endnu eller fordi han lige netop vil på pension ved jeg ikke.Surf skrev:Går Heynckes ikke på pension?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Men jeg hører jer sige at spillerne er for dårlige, men det er også trænerens skyld.
Sindsygt City ikke får straffe. Men Probert er også en ringe dommer - minder lidt om Michael Svendsen.
Sindsygt City ikke får straffe. Men Probert er også en ringe dommer - minder lidt om Michael Svendsen.
-
Han er åbenbart uddannet som civil ingeniør, så han må vel på et eller andet tidspunkt i sit liv være stødt på det engelske sprog. Og jeg kunne nu godt se, at han, til trods for sin alder, kunne være et mål for City. Det er ikke fordi de har for vane, at deres trænere skal sidde på sædet i en rigtig lang årrække.Alonso skrev:Bestemt ikke, faktisk også det første navn der faldt mig for da jeg selv skulle besvare spørgsmålet. Kan han engelsk? Han er jo ret gammel, så hvor mange år vil du investere på den proces?AllanShore skrev:Pellegrini har været rygtet til City. Han er bestemt ikke dårlig.Alonso skrev:Men hvilken træner er bedre? Hvis vi ser bort fra at du måske kan få Mourinho til sommer.
Fan af Manchester United
skide irriterende de ikke fik det straffe når man har spillet på x -_- men for satan hvor havde det også været ufortjent hvis de havde fået noget med fra den kamp.. godt nok så jeg kun anden halvleg men det er også noget af det kedeligste og ideforladte fodbold jeg nogensinde har set fra et top 10 hold
Shitty gør sig squ fortjent til deres kaldenavn, shitty!
2-0 - Træls Everton vinder, men samtidig en fryd at pengene taber
- desværre bliver det sværere for os..... at rykke op i tabellen....

2-0 - Træls Everton vinder, men samtidig en fryd at pengene taber

- desværre bliver det sværere for os..... at rykke op i tabellen....

-
Enig. Det er ligeledes trænerens ansvar at sætte sine spillere op til kampene. Ligesom Mancini er medansvarlig i sommerens fadæse, da han har været med til at udpege andenrangsspillere som Maicon, Rodwell, Sinclair og Garcia.Alonso skrev:Men jeg hører jer sige at spillerne er for dårlige, men det er også trænerens skyld.
Flot kamp af Everton.