Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
HAHA PERFEKT! 

- JudgeArdaStudge
Cristiano ...
Özil er altså for blæret.
Özil er altså for blæret.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 05. mar, 2013 22:10, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Og Ronaldooooooooo, hihihihihihihihi!!!!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
YES !
Bye bye !
Bye bye !
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Det fandeme nogle gode mål! Frygtede at det ville bliver et storm tog mod Scums mål hvor Real ikke formåede at score, men det gjorde de så 

"YNWA"
@R_G_F
Brugte det nu heller ikke som argument.
Og JEG mener, at den er til klart rødt - om han kigger på bolden eller ej, er fuldkommen ligegyldigt, når benet er strakt så højt, som det er. Iøvrigt flabet, at du siger, at jeg taler med følelser, fordi jeg har en anden mening end dig.
Sådan Madrid. Hvor er det herligt, at det er ham, der scorer.
Og JEG mener, at den er til klart rødt - om han kigger på bolden eller ej, er fuldkommen ligegyldigt, når benet er strakt så højt, som det er. Iøvrigt flabet, at du siger, at jeg taler med følelser, fordi jeg har en anden mening end dig.
Liverpool Football Klopp
Så begynder de på deres trademark dommerbrok.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Nogen der sagde Poetic Justice?:)) Nøj hvor det fryder mig at ManU formentlig ryger ud på en dommerfejl...så kan de fanme lære det. Hahahahahaha:)))
for at vende tilbage til det røde kort, syntes jeg også at det var helt på sin plads.

"YNWA"
Re: Sv: Dagens Kampe
Og med god grund.Nicoen skrev:Så begynder de på deres trademark dommerbrok.
Det er lige før jeg ikke engang rigtigt kan fryde mig over det her (men også kun lige før

- JudgeArdaStudge
Hold nu op. Real er jo også blevet snydt for et straffe.Aarde skrev:Og med god grund.Nicoen skrev:Så begynder de på deres trademark dommerbrok.
Det er lige før jeg ikke engang rigtigt kan fryde mig over det her (men også kun lige før) . Det er simpelthen så flovt. Skandaløst at en så grov fejlkendelse får så stor betydning i så vigtig en kamp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hvis det fremstod flabet var det ikke min intention. Det undskylder jeg gerne for.AndreasN skrev:@R_G_F
Jeg kan bare slet ikke se, at den skulle være til rødt. Jeg synes det er en fejlkendelse af dimensioner, hvorfor jeg hentydede til, at det måtte være en vurdering baseret på ens tilhørselsforhold. Men vi er uenige omkring situationen, så ingen grund til at diskutere den yderligere.
Vi kan dog være enige om, at det er herligt, at Manchester United er på vej ud af CL

Aarde skrev:Og med god grund.Nicoen skrev:Så begynder de på deres trademark dommerbrok.
Det er lige før jeg ikke engang rigtigt kan fryde mig over det her (men også kun lige før) . Det er simpelthen så flovt. Skandaløst at en så grov fejlkendelse får så stor betydning i så vigtig en kamp.
Det er herligt er hvad det er!!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
Jeg er på AndreasNs side. Synes sagtens det røde kort kan forsvares. Jeg synes det så ud som om at Nina når at se Arbeloa lige inden kontakten, hvorfor han godt kunne have trukket sit ben.
@Aarde. Du er sgu for god af dig hvis du ikke kan fryde dig 100 % over det
@Aarde. Du er sgu for god af dig hvis du ikke kan fryde dig 100 % over det

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hold op hvor er Alonso bare en fantastisk fodboldspiller. Det er en fornøjelse at se ham spille fodbold. Ham savner jeg godt nok i den røde trøje.