Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja, vi bør nok holde med Bale frem for Arsenal. Vi kommer ikke i top 4, men med et nederlag til Arsenal kan 5. pladsen måske blive realistisk for os.
- JudgeArdaStudge
@ Jesper
Nu synes jeg, at du burde tage dig alvorligt sammen. Du har ingen grund til at tale til os andre om, hvad vi må og ikke må og hvornår vi skal holde os væk. Vi er sågar nogle, der har været længere på forummet end dig. Men du er altså en mærkværdig starut. Respekt for Ryan Giggs mener du vi bør udvise på et LIVERPOOL-forum. Derudover hælder du malurt i bægeret efter gårsdagens kamp med facts, som vi jo alle godt kender til. Og ydermere håber du på et voldeligt El Clasico. Hvad skal det dog ikke ende med, med typer som dig!
Du taler om åbenhed og så er du den største sortseer af os alle sammen! I glæden over lidt medgang, skal der åbenbart være typer som dig. Men så støt da Giggs og Man U, hvis du har så svært ved at glæde dig over gårsdagens resultat.
Jeg håber virkelig, at jeg ødelægger din lyst til at "debattere" herinde, for det ville sgu være en Win/Win situation for mig!
Nu synes jeg, at du burde tage dig alvorligt sammen. Du har ingen grund til at tale til os andre om, hvad vi må og ikke må og hvornår vi skal holde os væk. Vi er sågar nogle, der har været længere på forummet end dig. Men du er altså en mærkværdig starut. Respekt for Ryan Giggs mener du vi bør udvise på et LIVERPOOL-forum. Derudover hælder du malurt i bægeret efter gårsdagens kamp med facts, som vi jo alle godt kender til. Og ydermere håber du på et voldeligt El Clasico. Hvad skal det dog ikke ende med, med typer som dig!

Du taler om åbenhed og så er du den største sortseer af os alle sammen! I glæden over lidt medgang, skal der åbenbart være typer som dig. Men så støt da Giggs og Man U, hvis du har så svært ved at glæde dig over gårsdagens resultat.
Jeg håber virkelig, at jeg ødelægger din lyst til at "debattere" herinde, for det ville sgu være en Win/Win situation for mig!
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 03. mar, 2013 18:17, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det må stå for din egen regning. Voldeligt var i øvrigt i anførselstegn.Arda skrev:@ Jesper
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- JudgeArdaStudge
Hvad pokker er voldeligt i anførselstegn - vold er vel vold, medmindre du mener, de skal gå og bitch-slappe hinanden. 
Fra mit tidligere indlæg:
Du (Jesper) taler om åbenhed og så er du den største sortseer af os alle sammen! I glæden over lidt medgang, skal der åbenbart være typer som dig, der ligesom os andre godt ved, at top 4 er væk, men ALLIGEVEL lige skal minde os om det og fratage os lidt af glæden og rusen over sejren over Wigan. Men så støt da Giggs og Man U, hvis du har så svært ved at glæde dig over gårsdagens resultat.

Du (Jesper) taler om åbenhed og så er du den største sortseer af os alle sammen! I glæden over lidt medgang, skal der åbenbart være typer som dig, der ligesom os andre godt ved, at top 4 er væk, men ALLIGEVEL lige skal minde os om det og fratage os lidt af glæden og rusen over sejren over Wigan. Men så støt da Giggs og Man U, hvis du har så svært ved at glæde dig over gårsdagens resultat.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 03. mar, 2013 18:21, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvad giver dig egentlig ret til at påbegynde den slags personlige angreb?!Arda skrev:
Du (Jesper) taler om åbenhed og så er du den største sortseer af os alle sammen! I glæden over lidt medgang, skal der åbenbart være typer som dig. Men så støt da Giggs og Man U, hvis du har så svært ved at glæde dig over gårsdagens resultat.
Stopper nu, det hører ikke til på denne tråd.
- JudgeArdaStudge
Jeg troede bare godt, du kunne lide lidt vold - altså i anførselstegn. 
Og du er sgu en two-faced sortseer. Det er ikke et angreb, men en konstatering. Tjek selv dine seneste indlæg og dit "indspark" i Wigan-tråden.

Og du er sgu en two-faced sortseer. Det er ikke et angreb, men en konstatering. Tjek selv dine seneste indlæg og dit "indspark" i Wigan-tråden.
Det må du så mene om hvad du vil. Har nok også skrevet både positive og nuancerede indlæg, men der er da ingen grund til personangreb.Arda skrev:Jeg troede bare godt, du kunne lide lidt vold - altså i anførselstegn.
-
Hvor er der stor forskel på de to målmænd. Lloris virker som sikkerheden selv, når han bevæger sig ud i feltet. God timing i sine indgreb og udviser stor ro. Szczesny derimod er den diematralske modsætning.
Ramsey, av hvor er han ringe. Hvorfor pokker har Wenger skiftet Jenkinson ud og ikke Ramsey.
Ramsey, av hvor er han ringe. Hvorfor pokker har Wenger skiftet Jenkinson ud og ikke Ramsey.
- JudgeArdaStudge
Uha, Jesper her er det så, at du burde feje for egen dør først, for du er rent faktisk ham, der først kommer med et personligt angreb, hvis du kigger tilbage i tråden:Jesper skrev:Det må du så mene om hvad du vil. Har nok også skrevet både positive og nuancerede indlæg, men der er da ingen grund til personangreb.Arda skrev:Jeg troede bare godt, du kunne lide lidt vold - altså i anførselstegn.
Ups, hva Jesper. Så nej, der er ingen grund til at komme med personlige angreb, men det gjorde du alligevel. Et dumt og meningsløst angreb er det tilmed også, men det er, så i dette tilfælde, underordnet.Jesper skrev:Du beviser da med al tydelighed, at mennesket engang korpulerede med neandertalerne.. (sarkasme kan være anvendt..)
Utroligt så lavt niveau forummet nogle gange ved enkelte brugere befinder sig på.. (sarkasme er ikke anvendt).
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 03. mar, 2013 19:02, rettet i alt 2 gange.
Hmm dette resultat er svært at blive klog på.
4 pladsen er 100 % væk nu. men tilgengæld er 5 pladsen MEGET tæt på.
4 pladsen er 100 % væk nu. men tilgengæld er 5 pladsen MEGET tæt på.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- JudgeArdaStudge
Jeg glæder mig ikke ligefrem til vi skal møde Bale..øh, Spurs...? på søndag.
de kan ikke spille os lige som de spiller arsenal. det med at opsnappe bolde ned igennem midten er nærmest det eneste vores forsvar er gode til.
Markeringer på indlæg og dødbolde er vores problem.
Reina skal være på toppen igen
Det er død ærveligt vi mangler 10 point efter de første 5 kampe i PrL (tror vi havde 2) hvor vi totalt sejlede før rogers fik styr over tingene. med 10 point mere havde vi jo været helt med i kampen.
Markeringer på indlæg og dødbolde er vores problem.
Reina skal være på toppen igen
Det er død ærveligt vi mangler 10 point efter de første 5 kampe i PrL (tror vi havde 2) hvor vi totalt sejlede før rogers fik styr over tingene. med 10 point mere havde vi jo været helt med i kampen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Du tager som altid tingene ud af en sammenhæng, for ovenstående var en bemærkning, som kom fra at blive kaldt klaphat. Neandertaler-bemærkningen var taget fra dit eget sobre indlæg, men omskrevet i sarkastisk form. Sarkasme er ikke det samme som persomangreb.Arda skrev:Uha, Jesper her er det så, at du burde feje for egen dør først, for du er rent faktisk ham, der først kommer med et personligt angreb, hvis du kigger tilbage i tråden:Jesper skrev:Det må du så mene om hvad du vil. Har nok også skrevet både positive og nuancerede indlæg, men der er da ingen grund til personangreb.Arda skrev:Jeg troede bare godt, du kunne lide lidt vold - altså i anførselstegn.
Ups, hva Jesper. Så nej, der er ingen grund til at komme med personlige angreb, men det gjorde du alligevel. Et dumt og meningsløst angreb er det tilmed også, men det er, så i dette tilfælde, underordnet.Jesper skrev:Du beviser da med al tydelighed, at mennesket engang korpulerede med neandertalerne.. (sarkasme kan være anvendt..)
Utroligt så lavt niveau forummet nogle gange ved enkelte brugere befinder sig på.. (sarkasme er ikke anvendt).
Det jeg oprindeligt blev irriteret over, og det er jeg blevet flere gange, det er, at der oprindeligt var en samtale omkring Giggs' evt 1000 kamps jubilæum. Ja, det syntes jeg er flot og mon ikke vores egne spillere også i nogle sammenhænge ville være ude at rose den bedrift.
Men pludselig skal der fra din side med nedladende kommentarer trædes på en god dialog. Man må sgu gerne være uenig, men kan det ikke holdes på et vist niveau.
Vi ser fodbold forskelligt og fred være med det, men stop venligst den pervide form, tak. Så kan vi måske begge, også indbyrdes, diskutere fodbold og ikke form.
-
FODBOLD'ens fallit?
På vej ud af dagens kamp imod Spurs på udebane, og bagud 2-1 begynder Arteta, en mangeårig, nogenlunde respekteret Evertonian, bysbørnene til trods, at klappe ud imod tilskuerne?
For mig signalerer det klart dagens fodbold-situation: Spilleren over holdet.
Manageren står for helvede, og er ved, at gøre hvad han kan qua sin udskiftning og så begynder Arteta at klappe, som når man er foran og i den forbindelse, skal "pleje sit image". Han opdagede fejlen, og begyndte sekundet efter at løbe ud, så Podolski, tror jeg det var, kunne komme ind.
Men fanden tage de spiller agenter - fuck jer!
På vej ud af dagens kamp imod Spurs på udebane, og bagud 2-1 begynder Arteta, en mangeårig, nogenlunde respekteret Evertonian, bysbørnene til trods, at klappe ud imod tilskuerne?
For mig signalerer det klart dagens fodbold-situation: Spilleren over holdet.
Manageren står for helvede, og er ved, at gøre hvad han kan qua sin udskiftning og så begynder Arteta at klappe, som når man er foran og i den forbindelse, skal "pleje sit image". Han opdagede fejlen, og begyndte sekundet efter at løbe ud, så Podolski, tror jeg det var, kunne komme ind.
Men fanden tage de spiller agenter - fuck jer!
-
Undskyld, men det synes jeg godt nok er noget af en overfortolkning. Hvad er der i vejen med at vise sin taknemmelighed over for sine egne fans?
Fan af Manchester United