Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 28. feb, 2013 19:59
Surf skrev:Der er da ingen her inde, der havde valgt Celtic frem for Bayern, bare for udfordringens skyld.
Meget dårlig eksempel, da Celtic er den helt klare nummer 1 i Skotland.
Surf skrev:Jeg forstår ikke hvordan man kan have så lav en opfattelse af Pep. Det er jo helt væk at påstå, at det er nemt at være træner for et tophold.
Det er da heller ingen der har sagt - mig bekendt.
Guardiola har da fortjent ros, men alt andet lige, så er det nemmere at vinde noget med Barca end eksempelvis Valencia. Jeg synes at Rafa to titler med Valencia er en større bedrift end Guardiolas tre titler med Barca.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Hr. Drejer skrev:
Guardiola har da fortjent ros, men alt andet lige, så er det nemmere at vinde noget med Barca end eksempelvis Valencia. Jeg synes at Rafa to titler med Valencia er en større bedrift end Guardiolas tre titler med Barca.
Uendeligt meget bedre, efter min mening, og det er ikke sort hvidt
Skrevet af en der var for fyring af Rafa

Verden er smask fuld af hyklere....
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 28. feb, 2013 21:26
benitez overtog et hold, der havde været i Champions League finalen 2 år i træk. Det er ikke fordi han transformerede et middelmådigt hold om til et klassehold.
Fan af Manchester United
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
AllanShore skrev:Benitez overtog et hold, der havde været i Champions League finalen 2 år i træk. Det er ikke fordi han transformerede et middelmådigt hold om til et klassehold.
Men de sluttede kun på 5. Pladsen i ligaen 17 point efter Real Madrid.
@ Mugge
Kan du ikke lave en kommando så tidligere og nuværende Liverpool managers automatisk skrives med stort?

-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 28. feb, 2013 22:22
Barcelona sluttede 18 point efter Real

Fan af Manchester United
-
AJ
AllanShore skrev:Barcelona sluttede 18 point efter Real

Hvorfor skriver du det? Det er allerede blevet konstateret få sider tilbage.
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 28. feb, 2013 22:25
AJ skrev:Hvorfor skriver du det? Det er allerede blevet konstateret få sider tilbage.
Jeeesus. Undskyld sure, at jeg ikke lige nærlæser alle indlæg i en debat, som jeg allerede har prøvet mig med før.
Fan af Manchester United
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 28. feb, 2013 22:37
AllanShore skrev:Hr. Benitez overtog et hold, der havde været i Champions League finalen 2 år i træk. Det er ikke fordi han transformerede et middelmådigt hold om til et klassehold.
Jeg mener, at det er nemmere at vinde CL end den spanske liga eller PL. Selv turneringsstrukturen i CL gør den en smule nemmere at vinde, end ligaen. I ligaen er der tale om et sejt træk fra august til maj. Det er over 10 måneder, at både holdet som helhed og hver enkelt spiller, skal præstere. I CL gælder det om at komme videre fra gruppespillet, hvilket er 6 kampe. Herefter er det knald eller fald over to kampe. Og her kan alt ske - og det tilkom Liverpool fint i 2005.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Hr. Drejer skrev:Surf skrev:Der er da ingen her inde, der havde valgt Celtic frem for Bayern, bare for udfordringens skyld.
Meget dårlig eksempel, da Celtic er den helt klare nummer 1 i Skotland.
Surf skrev:Jeg forstår ikke hvordan man kan have så lav en opfattelse af Pep. Det er jo helt væk at påstå, at det er nemt at være træner for et tophold.
Det er da heller ingen der har sagt - mig bekendt.
Jeg skrev Celtic fordi der var en anden der nævnte Celtic tidligere. Om ikke andet ville det da være en udfordring med Celtic i CL. Men du har ret i at det måske ikke er det på nationalt plan.
Jeg synes der er nogen der nærmest ikke mener, at Guardiola har ret til nogen meritter, bare fordi Barcelonas hold var så ekstremt godt. Måske er det bare fordi, jeg selv opfatter ham som en verdensklasse træner (måske lige under toppen med Mourinho og Ferguson), og derfor synes folk har en
for lav opfattelse af ham.
Det er nemmere at vinde med Barca end med Valencia. Men det gør det stadig ikke
nemt at vinde 2 CL og 3 ligatitler på 4 år. Nogen lader jo nærmest til at have den opfattelse, at alle ville kunne have gjort det, og deraf synes jeg faktisk godt man kan sige, at Guardiola rates lavt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
AJ
Jeg brugte Celtic eksemplet på den måde, at jeg ville give kritikerne ret hvis det var den klub Guardiola havde valgt. Selvom Bayern er den dominerende klub i Tyskland, så er der trods alt konkurrence, hvilket der ikke er i Skotland. Derudover synes jeg mange glemmer, at Bayern ikke har vundet CL siden 2001 (og før det ikke siden 70'erne), hvorfor det ikke ville være oplagt at negligere en eventuel CL triumf for Guardiola med Bayern.
-
Surf
- Alder: 35
Ah ok, det misforstod jeg så.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 38
af Callesen » fredag, 01. mar, 2013 13:44
-
Hekkem
- Alder: 51
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Hilarious!
Men samtidig lidt pinligt, hvor mange af punkterne, man selv er skyldig i. Om det så er af prætentiøse, småsnobbede årsager, at man er det, eller ej, må være op til ens moral og selvforståelse at vurdere
Hvor har du fundet den henne?
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 38
af Callesen » fredag, 01. mar, 2013 14:03
Haha der var også nogen af dem, hvor jeg godt kunne se at det gør jeg også selv.
På Twitter. Asker Hedegaard Boye har smidt dem op. Han kalder dem "åh jeg er bare et så anti-mainstream-fodboldmenneske" del 1 og 2.
https://twitter.com/ahboye
EDIT: Har Rasmus mon haft en finger med i spillet?