Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
IanRush

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » mandag, 25. feb, 2013 23:41

Jesper skrev:Genså lige Swansea-Bradford. Bradfords målmand bliver smidt ud som sidste mand. Men der er noget jeg simpelthen ikke forstår, fordi nogle gange ser man en spiller få et rødt kort som sidste mand, men i de tilfælde er han reelt næstsidste mand.
Er der nogen der kan forklare mig logikken i reglerne?
Man udvises ikke for at være sidste mand. Man udvises, hvis man fratager modstanderen en oplagt scoringsmulighed

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 26. feb, 2013 00:09

IanRush skrev:
Jesper skrev:Genså lige Swansea-Bradford. Bradfords målmand bliver smidt ud som sidste mand. Men der er noget jeg simpelthen ikke forstår, fordi nogle gange ser man en spiller få et rødt kort som sidste mand, men i de tilfælde er han reelt næstsidste mand.
Man udvises ikke for at være sidste mand. Man udvises, hvis man fratager modstanderen en oplagt scoringsmulighed
Undrer mig så bare over udtrykket "sidste mand", som så ofte bliver brugt. Og det virker i nogle kampe (kan ikke lige huske et eksempel) også som om det er " sidste mand" der bliver dømt efter
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 26. feb, 2013 00:21

Aarde skrev:
Nicoen skrev:One man army.
But what a man.
Han er da så vammel som nogen kan være. Den uovertruffen mest vamle spiller udenfor Manchester Uniteds murer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 26. feb, 2013 00:30

Arda skrev:
Aarde skrev:
Nicoen skrev:One man army.
But what a man.
Han er da så vammel som nogen kan være. Den uovertruffen mest vamle spiller udenfor Manchester Uniteds murer.
I den givne kontekst tror jeg godt, du kan sjusse dig frem til, hvad jeg mener ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 26. feb, 2013 00:38

Gareth Bale og De Gea er som taget ud af Abernes Planet og Jumanji. Gareth Bale aka The missing link.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » tirsdag, 26. feb, 2013 11:33

Jesper skrev:
IanRush skrev:
Undrer mig så bare over udtrykket "sidste mand", som så ofte bliver brugt. Og det virker i nogle kampe (kan ikke lige huske et eksempel) også som om det er " sidste mand" der bliver dømt efter
Så vidt jeg ved blev reglerne vist ændret fra reglen om "sidste mand" til "oplagt scoringsmulighed" for nogle år siden.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 26. feb, 2013 20:28

Glæder mig sindsygt meget til el clasico (med garanti stavet forkert)! Go barca!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 26. feb, 2013 20:32

Go Real!
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 26. feb, 2013 20:48

AllanShore skrev:Go Real!
Du er da forkert på den på alle måder, omend du må have dine kvaler i cl

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 26. feb, 2013 20:52

Jesper skrev:Du er da forkert på den på alle måder, omend du må have dine kvaler i cl
Er nu ikke fan af Real. Har bare ikke noget imod dem, modsat Barcelona, selvom jeg ikke rigtigt kan forklare hvorfor jeg ikke er så vilde med dem. Måske fordi de har spillet os på røv og albuer i 2 finaler på 3 år :(
Fan af Manchester United

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 26. feb, 2013 21:20

Pinto er vel et meget godt bud på, hvorfor man i hvert fald ikke skal holde med Barca idag.

Hvor er Fabregas da begyndt at falde let efter han er kommet til Spanien.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 26. feb, 2013 22:09

Hold op hvor er den Barcelona-sygdom dog vanvittigt smitsom... Nu er Alba også blevet smittet. De smider sig konstant. Hader at se dem spille.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 26. feb, 2013 22:21

LFC-Aaby skrev:Hold op hvor er den Barcelona-sygdom dog vanvittigt smitsom... Nu er Alba også blevet smittet. De smider sig konstant. Hader at se dem spille.
Det er nu nærmest kun i El Classico's at man ser den her lidt overdrevne dramatisering. Andre kampe er det ikke så meget anderledes fra at se enhver anden kamp i Premier League. Men det er jo nok fordi der ikke er så stort pres på for at vinde.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 26. feb, 2013 22:56

Klodens mest manipulerende klub, gennem tiderne, ude af pokalen. SÅDAN :D Også selvom det nu er Real M, der ordner dem. Mit/mine hold i Spanien indbefatter ikke RM.
Verden er smask fuld af hyklere....

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 26. feb, 2013 23:29

Thommo skrev:Klodens mest manipulerende klub, gennem tiderne, ude af pokalen. SÅDAN :D Også selvom det nu er Real M, der ordner dem. Mit/mine hold i Spanien indbefatter ikke RM.
Hopper for en sjælden gang med på vognen, og deler glæden over at Real gik videre på bekostning af Barcelona idag. Lader os til at C Ronaldo virkelig har bestemt sig for at vise verden, at han er bedre end Messi. Og så er jeg ikke just Real Madrid-fan heller, Barcelona er bare det jeg er næstmest træt af at læse om i medierne efter Zlatan Ibrahimovic!

Besvar