Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Smokey Joe!
Adebayor brænder på stort set tomt mål, og Joe Cole går op og scorer. Det er gode to minutter.
Liverpool Football Klopp
One man army.
Uden bale så var tottenham ikke engang tæt på top 10.
Bale Bærer Tottenham mere ind RvP hos arsenal.
det er ved at være latterligt. håber han bliver sogt til real madrid
Bale Bærer Tottenham mere ind RvP hos arsenal.
det er ved at være latterligt. håber han bliver sogt til real madrid
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
øv hvor er det irriterende han er så god... de har satme ikke meget uden ham 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
But what a man.Nicoen skrev:One man army.
Det er talentløst, at West Hams forsvar ikke har lært noget fra første halvleg. Hvorfor give ham så meget tid og plads til at ligge den til sit venstre ben og afslutte. To mål, der nemt kunne have været afvist. Ikke destomindre fantastisk sparket ind.
Liverpool Football Klopp
Mon Wenger stadig hellere vil have Walcott end Bale? 

Hvis bale bliver solgt til tottenham får de nok 55+ for ham og så kan de køber nogle klasse spillere for dem.
Totalt udtur situation for os
Totalt udtur situation for os

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Puha det er et hold i form tottenham, vi skal passe på vi ikke bliver kørt over når de gæster anfield. Det ser ud til at top 4 er afsat - så kan vi slås med Arsenal , Everton og andre om 5-6 pl.
Når en spiller er så god sidder jeg egentlig bare og nyder det! Uagtet at han er fra en konkurrerende klub
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jaja, Bale kan være nok så god, men de to mål kunne nemt have været undgået, hvis West Hams forsvar havde været opmærksom på, hvad han kan. Jeg havde virkelig gerne set, at Tottenham havde smidt point.
Liverpool Football Klopp
Han strækker forsvaret enormt meget (denne dimension har Sturridge også tilføjet til vores hold). En ting er hans individuelle kvaliteter, men taktisk er han enormt vigtig for hele holdet. Netop denne faktor er formentlig også afgørende for at West Ham kan forsvare så svagt - de er usikre på hvad der er mest hensigtsmæssigt i situationen.
West Hams mand er alt for langt fra Bale, selvom han lå ned kort for ind, og hans eneste opgave i den situation er at presse Bale til at aflevere bolden eller tvinge ham til at trække den modsatte vej. De ved, hvor farligt hans venstre ben er fra distancen, så han må for alt i verden ikke få lov til at afslutte. Svagt forsvarsspil.
Liverpool Football Klopp
Genså lige Swansea-Bradford. Bradfords målmand bliver smidt ud som sidste mand. Men der er noget jeg simpelthen ikke forstår, fordi nogle gange ser man en spiller få et rødt kort som sidste mand, men i de tilfælde er han reelt næstsidste mand.
Er der nogen der kan forklare mig logikken i reglerne?
Er der nogen der kan forklare mig logikken i reglerne?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!