Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 24. feb, 2013 18:47

Jeg havde gjort det samme som Dyer.

tihi
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 24. feb, 2013 18:51

AllanShore skrev:Jeg havde gjort det samme som Dyer.

tihi
Så ham der fik fremskaffet straffesparket ville du synes ikke var ok selv ville sparke?

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » søndag, 24. feb, 2013 19:24

Belloni skrev:

tihi
Så ham der fik fremskaffet straffesparket ville du synes ikke var ok selv ville sparke?

Plask :shhh:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Belloni

Indlæg af Belloni » søndag, 24. feb, 2013 19:52

Skovdal skrev:
Belloni skrev:

tihi

Plask :shhh:
Hehe..
Men det er sgu da også svært når det er en scum fan der skriver det.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 24. feb, 2013 20:07

Belloni skrev:Hehe..
Ja uha, de er alle farlige og lyver som ingen andre :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Belloni

Indlæg af Belloni » søndag, 24. feb, 2013 20:20

AllanShore skrev:
Belloni skrev:Hehe..
Ja uha, de er alle farlige og lyver som ingen andre :)
My point exactly :)

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 24. feb, 2013 20:26

Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. feb, 2013 20:30

LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Swansea "arvede" så vidt jeg husker Ray Kennedy, Jimmy Case, m.fl. gamle Liverpool spillere. Mener bl.a. at vi tabte en enkelt kamp 1-0, hvor målscoreren var Jimmy Case.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 24. feb, 2013 20:32

LarsU skrev:og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Det tror jeg ikke han er, men en god repræsentant for Danmark er han alligevel. Mere sympatisk mand findes vel sagtens ikke :flag5:
Verden er smask fuld af hyklere....

mawope

Indlæg af mawope » søndag, 24. feb, 2013 20:33

LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 24. feb, 2013 20:40

mawope skrev:Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?
He told liverpoolfc.tv: "Yes, in 1983 I had the opportunity to sign for Liverpool. We actually agreed a deal and I came over with my father to talk to Liverpool's representatives. We agreed a three-year contract and went away thinking it was all done.

"But two weeks later they came back saying they wanted to offer me the same package, but for four years because I was still young and needed time to develop. I was disappointed because although nothing had been signed, we had an agreement. I decided not to join them and people thought I was crazy.
Fan af Manchester United

mawope

Indlæg af mawope » søndag, 24. feb, 2013 20:43

Ah ja, det var sådan det var. Husker blot de snakkede om det i dokumentaren af de to Laudrup-brødre.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 24. feb, 2013 20:45

AllanShore skrev:
mawope skrev:Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?
He told liverpoolfc.tv: "Yes, in 1983 I had the opportunity to sign for Liverpool. We actually agreed a deal and I came over with my father to talk to Liverpool's representatives. We agreed a three-year contract and went away thinking it was all done.

"But two weeks later they came back saying they wanted to offer me the same package, but for four years because I was still young and needed time to develop. I was disappointed because although nothing had been signed, we had an agreement. I decided not to join them and people thought I was crazy.
Præcis, helt igennem meget meget usympatisk af LFC, og virker som citat, fra Finn , fra programmet om Laudrup familien, som har kørt 2-3 gange på danske kanaler.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 24. feb, 2013 20:47

mawope skrev:
Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?
Jo, jo, men derfor tror jeg ikke han bærer nag. Og han var da med i en dokumentarudsendelse om Istanbul-triumfen, hvor langt de fleste af de medvirkende var Liverpool-fans. Så jeg tror, han har en blødt punkt for os.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. feb, 2013 20:53

mawope skrev:
Det var snarere Liverpool, som løb fra aftalen om en treårig kontrakt, og insisterede på, at den skulle dække 4 år, vel at mærke med den samme totaløkonomi, svarende til en reel lønreduktion på 25-33% (afhængig af, om man regner fra toppen eller bunden).
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar