Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Så ham der fik fremskaffet straffesparket ville du synes ikke var ok selv ville sparke?AllanShore skrev:Jeg havde gjort det samme som Dyer.
tihi
Belloni skrev:Så ham der fik fremskaffet straffesparket ville du synes ikke var ok selv ville sparke?AllanShore skrev:Jeg havde gjort det samme som Dyer.
tihi
Plask

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Hehe..Skovdal skrev:Belloni skrev:Så ham der fik fremskaffet straffesparket ville du synes ikke var ok selv ville sparke?AllanShore skrev:Jeg havde gjort det samme som Dyer.
tihi
Plask
Men det er sgu da også svært når det er en scum fan der skriver det.
-
Ja uha, de er alle farlige og lyver som ingen andreBelloni skrev:Hehe..

Fan af Manchester United
My point exactlyAllanShore skrev:Ja uha, de er alle farlige og lyver som ingen andreBelloni skrev:Hehe..

Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Swansea "arvede" så vidt jeg husker Ray Kennedy, Jimmy Case, m.fl. gamle Liverpool spillere. Mener bl.a. at vi tabte en enkelt kamp 1-0, hvor målscoreren var Jimmy Case.LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Vi SMADRER det PIShold !
Det tror jeg ikke han er, men en god repræsentant for Danmark er han alligevel. Mere sympatisk mand findes vel sagtens ikkeLarsU skrev:og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".

Verden er smask fuld af hyklere....
Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
-
mawope skrev:Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?
He told liverpoolfc.tv: "Yes, in 1983 I had the opportunity to sign for Liverpool. We actually agreed a deal and I came over with my father to talk to Liverpool's representatives. We agreed a three-year contract and went away thinking it was all done.
"But two weeks later they came back saying they wanted to offer me the same package, but for four years because I was still young and needed time to develop. I was disappointed because although nothing had been signed, we had an agreement. I decided not to join them and people thought I was crazy.
Fan af Manchester United
Ah ja, det var sådan det var. Husker blot de snakkede om det i dokumentaren af de to Laudrup-brødre.
Præcis, helt igennem meget meget usympatisk af LFC, og virker som citat, fra Finn , fra programmet om Laudrup familien, som har kørt 2-3 gange på danske kanaler.AllanShore skrev:mawope skrev:Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?He told liverpoolfc.tv: "Yes, in 1983 I had the opportunity to sign for Liverpool. We actually agreed a deal and I came over with my father to talk to Liverpool's representatives. We agreed a three-year contract and went away thinking it was all done.
"But two weeks later they came back saying they wanted to offer me the same package, but for four years because I was still young and needed time to develop. I was disappointed because although nothing had been signed, we had an agreement. I decided not to join them and people thought I was crazy.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jo, jo, men derfor tror jeg ikke han bærer nag. Og han var da med i en dokumentarudsendelse om Istanbul-triumfen, hvor langt de fleste af de medvirkende var Liverpool-fans. Så jeg tror, han har en blødt punkt for os.mawope skrev:Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det var snarere Liverpool, som løb fra aftalen om en treårig kontrakt, og insisterede på, at den skulle dække 4 år, vel at mærke med den samme totaløkonomi, svarende til en reel lønreduktion på 25-33% (afhængig af, om man regner fra toppen eller bunden).mawope skrev:Afviste ham og hans far ikke et tilbud fra Liverpool i starten af hans internationale karriere?LarsU skrev:Men stort tillykke til Swansea, som helt fra de gamle Toshack-dage har været et af mine andre favorithold. Jeg synes sgu, det er meget fedt, at de gør det så godt med en dansker i spidsen - og Laudrup er da vist egentlig gammel Liverpool-fan (er min fornemmelse), så "Well done, old chap!".
Vi SMADRER det PIShold !