Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » torsdag, 21. feb, 2013 23:37

Straffesparkskonkurrence mellem Ajax og Steaua Bukarest på Canal 8 og 9.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 21. feb, 2013 23:42

Scøne shite :(
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 22. feb, 2013 00:22

Ajax målmand ser da ud til at have problemer med at tage med hænder :laughin: ...

Overraskende at se Bukarest, som er Rumæniens bedste hold klarer sig videre på et dårligt udgangspunkt i Amsterdam.
You'r Never Walk Alone. ///

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » lørdag, 23. feb, 2013 18:52

Ikke for at jinxe det eller noget men nu tabte everton altså i dag og det betyder at der kun er 3 point op til 6. pladsen hvilket bestemt burde nåes og når vi så ligger der om et par runder så får spillerne blod på tanden og snupper 5. pladsen fra tottenham :D (tror nemlig arsenal endnu engang snyder tottenham for 4. pladsen men så snyder vi dem også lige for 5. ! wuptidu basil !
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » lørdag, 23. feb, 2013 21:17

jensemand skrev:Ikke for at jinxe det eller noget men nu tabte everton altså i dag og det betyder at der kun er 3 point op til 6. pladsen hvilket bestemt burde nåes og når vi så ligger der om et par runder så får spillerne blod på tanden og snupper 5. pladsen fra tottenham :D (tror nemlig arsenal endnu engang snyder tottenham for 4. pladsen men så snyder vi dem også lige for 5. ! wuptidu basil !
Man kan ikke antijinxe, ved at tage forbehold for det, så det er din skyld, hvis det ikke lykkes. ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 23. feb, 2013 21:42

Jeg var inde og se WBA - Sunderland idag. Hold fast The albions har nogle gode faciliteter. Nyt pænt stadion. Men det der overraskede mig mest er deres lige så nye træningsanlæg der er placeret lige på den anden side af vejen.

Små kedeligt de første 20-25 min. Men så blev det til en rigtig god kamp.
Lukaku og Mulumbo var outstanding idag. Det var en fornøjelse at se de to. Lukaku er godt nok brøl stærk. Og krydede dagen med to mål.

Imorgen håber jeg lidt på jeg kan få skaffet billetter til Liga cup finalen. Nogen der ved om der er udsolgt? Men skal ud og have noget af stemningen i hvert fald.
Ellers hedder den West Ham - Spurs mandag aften.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 23. feb, 2013 21:57

Callesen skrev:Jeg var inde og se WBA - Sunderland idag. Hold fast The albions har nogle gode faciliteter. Nyt pænt stadion. Men det der overraskede mig mest er deres lige så nye træningsanlæg der er placeret lige på den anden side af vejen.

Små kedeligt de første 20-25 min. Men så blev det til en rigtig god kamp.
Lukaku og Mulumbo var outstanding idag. Det var en fornøjelse at se de to. Lukaku er godt nok brøl stærk. Og krydede dagen med to mål.

Imorgen håber jeg lidt på jeg kan få skaffet billetter til Liga cup finalen. Nogen der ved om der er udsolgt? Men skal ud og have noget af stemningen i hvert fald.
Ellers hedder den West Ham - Spurs mandag aften.
Fed tur du er på, Callesen!

Der er en charme ved at komme forbi andre engelske stadions. Jeg var selv på Goodison i januar, hvor Everton mødte Swansea. Et ret intimt stadion. Synes det virker meget mindre end Anfield, når man er derinde, selvom det kun er marginalt mindre.

Everton var tydeligvis en hyggelig fodboldfamilie. Jeg var dog skuffet over stemningen, hvor de nærmest kun sang en sang, der hver gang kun stod på i ganske få sekunder. Meget sært. Derudover overraskede deres selvopfattelse mig meget, da de virkelig regnede med at de ville banke Swansea. Kampen endte 0-0 og af samme grund var der mange negative tilråb mod egne spillere, hvor særligt Anichebe og Phil Neville stod for skud.

Håber du kan få billetter til Liga Cup finalen og ellers god fornøjelse med Upton Park og hvad turen ellers bringer :aliboronz8:

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » søndag, 24. feb, 2013 02:50

nrg skrev:
jensemand skrev:Ikke for at jinxe det eller noget men nu tabte everton altså i dag og det betyder at der kun er 3 point op til 6. pladsen hvilket bestemt burde nåes og når vi så ligger der om et par runder så får spillerne blod på tanden og snupper 5. pladsen fra tottenham :D (tror nemlig arsenal endnu engang snyder tottenham for 4. pladsen men så snyder vi dem også lige for 5. ! wuptidu basil !
Man kan ikke antijinxe, ved at tage forbehold for det, så det er din skyld, hvis det ikke lykkes. ;)
det er en skyld jeg er villig til at tage på mig hvis jeg så til gengæld får lidt credit hvis det lykkes ;)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » søndag, 24. feb, 2013 16:35

Så fejlede ter Stegen igen her i første halveg.

NU må han da være dårlig, Thommo?

;)

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 24. feb, 2013 16:59

Held & lykke til Liverpool drengen, Stephen Darby & resten af Bradford, som må siges at være store underdogs imod Swansea & Laudrup :headbang:

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 24. feb, 2013 17:01

AJ skrev:Så fejlede ter Stegen igen her i første halveg.

NU må han da være dårlig, Thommo?

;)
Præcis ;)

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 24. feb, 2013 17:11

Flot mål af Tjærves idag, da City komfortabelt slog Chelsea. Chelsea har nu for alvor fået sig rodet ind i kampen om 4.pladsen.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 24. feb, 2013 17:21

S(teven?) Darby fra Bradford, er det den gamle LFC´er?

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 24. feb, 2013 17:24

Thommo skrev:S(teven?) Darby fra Bradford, er det den gamle LFC´er?
Er jeg næsten sikker på...

Det bliver svært for Bradford nu.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hede
Alder: 31

Indlæg af Hede » søndag, 24. feb, 2013 17:26

ScouserTommy skrev:
Thommo skrev:S(teven?) Darby fra Bradford, er det den gamle LFC´er?
Er jeg næsten sikker på...

Det bliver svært for Bradford nu.
Det er det, ja - endnu en grund til at holde med Bradford ;) Men ja, det bliver svært.

Besvar