Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » onsdag, 13. feb, 2013 21:06

puha det er grimt at se på..

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 13. feb, 2013 21:09

ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:Nogen gange kan skæbnen byde på store dilemmaer: Hvem skal man mest håbe på ryger ud? Scum eller Facistas?
....for det er jo nok utopi at håbe på, at de begge diskvalificeres.
ALT er bedre end at Scum går videre. Så det er en no-brainer. Håber at Cristiano smadrer dem.
Når man nu virkelig hader Francos gamle fascist klub, så ........
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 13. feb, 2013 21:09

Pede skrev:Så scorede premier leagues mest ufarlige angriber. Ffs.
Og selvfølgelig efter at RM har domineret totalt, ramt indersiden af stolpen osv :shock:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 13. feb, 2013 21:14

Sådan!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 13. feb, 2013 21:15

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:Nogen gange kan skæbnen byde på store dilemmaer: Hvem skal man mest håbe på ryger ud? Scum eller Facistas?
ALT er bedre end at Scum går videre. Så det er en no-brainer. Håber at Cristiano smadrer dem.
Mere end du hader Scum (for det går jeg da ud fra at du gør...)?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 13. feb, 2013 21:28

Ér det Mark Strudal, der er (hoved)kommentatoren? Rimeligt belastende stemmeføring, må man sige...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. feb, 2013 21:35

LarsU skrev:Ér det Mark Strudal, der er (hoved)kommentatoren? Rimeligt belastende stemmeføring, må man sige...
Hmm.. Syntes det er Danmarks bedste sportskommentator.. Og det var ikke ironisk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 13. feb, 2013 21:35

LarsU skrev:Ér det Mark Strudal, der er (hoved)kommentatoren? Rimeligt belastende stemmeføring, må man sige...
Nej, ikke Mark Strudal. Men enig, og han afbryder hele tiden Per Frimann.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 21:40

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Det er ufatteligt, at forum stadig kan forbavse. Man skulle af og til tro, vi befandt os på Ekstra Bladet Nationen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 13. feb, 2013 21:42

TomViolence skrev:
Nej, ikke Mark Strudal. Men enig, og han afbryder hele tiden Per Frimann.
Er det ikke Carsten Sæby eller noget i den stil han hedder. Kan godt lide indlevelse og vidensniveau. Han er i øvrigt også god til andet end fodbold
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 13. feb, 2013 21:47

Super kamp, Madrid skal frem nu = det gør de i 2. halvleg ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » onsdag, 13. feb, 2013 21:53

Utilfreds søn der krummede tæer og var pinlig berørt over sin fars jubel ved uniteds føringsmål.

Han er ikke passioneret eller følger meget med, men har altid sagt at han støtter Liverpool....

Så med Barcas dominans de seneste år, er han blevet "messi-lover" og "ronaldo-hader" og sagde " i dag må man godt holde med united"... Jeg var mundlam.

Smadder dem nu bare! Scum skal bare langt ud af den turnering og med det størst mulige nederlag.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 13. feb, 2013 22:00

Arda skrev:
Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Cynwal skrev:
Det er ufatteligt, at forum stadig kan forbavse. Man skulle af og til tro, vi befandt os på Ekstra Bladet Nationen.
Jeg er ikke helt med - men du lader til at være ekspert, så oplys mig.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 13. feb, 2013 22:13

@ Cynwal

Din kommentar lyder bare som, at den kunne være taget direkte ud af det famøse Nationen. Nationen troede jeg alle kendte til. Den har trods alt fået en masse mediedækning også mere end berettiget.
Sorry, men man føler altså, at der er besøg fra den laveste fællesnævner (Nationen) når der kommer kommentarer som dem du lige har ytret. Og hvordan man overhovedet kan betvivle, hvem man skal holde af, af et hold der bl.a består af folk som Alonso og Arbeloa vs. et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.

It needed to be said.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » onsdag, 13. feb, 2013 22:19

Arda skrev:@ Cynwal

Din kommentar lyder bare som, at den kunne være taget direkte ud af det famøse Nationen. Nationen troede jeg alle kendte til. Den har trods alt fået en masse mediedækning også mere end berettiget.
Sorry, men man føler altså, at der er besøg fra den laveste fællesnævner (Nationen) når der kommer kommentarer som dem du lige har ytret. Og hvordan man overhovedet kan betvivle, hvem man skal holde af, af et hold der bl.a består af folk som Alonso og Arbeloa vs. et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.

It needed to be said.
:headbang: :clap: :clap: :love3: :army7:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Besvar