Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
puha det er grimt at se på..
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Når man nu virkelig hader Francos gamle fascist klub, så ........ScouserTommy skrev:ALT er bedre end at Scum går videre. Så det er en no-brainer. Håber at Cristiano smadrer dem.Cynwal skrev:Nogen gange kan skæbnen byde på store dilemmaer: Hvem skal man mest håbe på ryger ud? Scum eller Facistas?
....for det er jo nok utopi at håbe på, at de begge diskvalificeres.
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og selvfølgelig efter at RM har domineret totalt, ramt indersiden af stolpen osvPede skrev:Så scorede premier leagues mest ufarlige angriber. Ffs.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Sådan!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Mere end du hader Scum (for det går jeg da ud fra at du gør...)?Cynwal skrev:Når man nu virkelig hader Francos gamle fascist klub, så ........ScouserTommy skrev:ALT er bedre end at Scum går videre. Så det er en no-brainer. Håber at Cristiano smadrer dem.Cynwal skrev:Nogen gange kan skæbnen byde på store dilemmaer: Hvem skal man mest håbe på ryger ud? Scum eller Facistas?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ér det Mark Strudal, der er (hoved)kommentatoren? Rimeligt belastende stemmeføring, må man sige...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Hmm.. Syntes det er Danmarks bedste sportskommentator.. Og det var ikke ironiskLarsU skrev:Ér det Mark Strudal, der er (hoved)kommentatoren? Rimeligt belastende stemmeføring, må man sige...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- TomViolence
- Alder: 36
Nej, ikke Mark Strudal. Men enig, og han afbryder hele tiden Per Frimann.LarsU skrev:Ér det Mark Strudal, der er (hoved)kommentatoren? Rimeligt belastende stemmeføring, må man sige...
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- JudgeArdaStudge
Det er ufatteligt, at forum stadig kan forbavse. Man skulle af og til tro, vi befandt os på Ekstra Bladet Nationen.Cynwal skrev:Når man nu virkelig hader Francos gamle fascist klub, så ........ScouserTommy skrev:ALT er bedre end at Scum går videre. Så det er en no-brainer. Håber at Cristiano smadrer dem.Cynwal skrev:Nogen gange kan skæbnen byde på store dilemmaer: Hvem skal man mest håbe på ryger ud? Scum eller Facistas?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Er det ikke Carsten Sæby eller noget i den stil han hedder. Kan godt lide indlevelse og vidensniveau. Han er i øvrigt også god til andet end fodboldTomViolence skrev:Nej, ikke Mark Strudal. Men enig, og han afbryder hele tiden Per Frimann.LarsU skrev:Ér det Mark Strudal, der er (hoved)kommentatoren? Rimeligt belastende stemmeføring, må man sige...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Super kamp, Madrid skal frem nu = det gør de i 2. halvleg 

You'r Never Walk Alone. ///
Utilfreds søn der krummede tæer og var pinlig berørt over sin fars jubel ved uniteds føringsmål.
Han er ikke passioneret eller følger meget med, men har altid sagt at han støtter Liverpool....
Så med Barcas dominans de seneste år, er han blevet "messi-lover" og "ronaldo-hader" og sagde " i dag må man godt holde med united"... Jeg var mundlam.
Smadder dem nu bare! Scum skal bare langt ud af den turnering og med det størst mulige nederlag.
Han er ikke passioneret eller følger meget med, men har altid sagt at han støtter Liverpool....
Så med Barcas dominans de seneste år, er han blevet "messi-lover" og "ronaldo-hader" og sagde " i dag må man godt holde med united"... Jeg var mundlam.
Smadder dem nu bare! Scum skal bare langt ud af den turnering og med det størst mulige nederlag.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg er ikke helt med - men du lader til at være ekspert, så oplys mig.Arda skrev:Det er ufatteligt, at forum stadig kan forbavse. Man skulle af og til tro, vi befandt os på Ekstra Bladet Nationen.Cynwal skrev:ScouserTommy skrev:Cynwal skrev:
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
@ Cynwal
Din kommentar lyder bare som, at den kunne være taget direkte ud af det famøse Nationen. Nationen troede jeg alle kendte til. Den har trods alt fået en masse mediedækning også mere end berettiget.
Sorry, men man føler altså, at der er besøg fra den laveste fællesnævner (Nationen) når der kommer kommentarer som dem du lige har ytret. Og hvordan man overhovedet kan betvivle, hvem man skal holde af, af et hold der bl.a består af folk som Alonso og Arbeloa vs. et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.
It needed to be said.
Din kommentar lyder bare som, at den kunne være taget direkte ud af det famøse Nationen. Nationen troede jeg alle kendte til. Den har trods alt fået en masse mediedækning også mere end berettiget.
Sorry, men man føler altså, at der er besøg fra den laveste fællesnævner (Nationen) når der kommer kommentarer som dem du lige har ytret. Og hvordan man overhovedet kan betvivle, hvem man skal holde af, af et hold der bl.a består af folk som Alonso og Arbeloa vs. et hold med det ene utro sørgeligste eksempel på et indvid efter det andet (Jeg nævner blot Rooney, Giggs og senest Evra, der "glemte" at fortælle Playboy-tøsen, at han er gift). Det hold er fyldt med neandertalere, der ikke ejer skyggen af moral og respekt for deres kære og deres familier. Hvordan man i øvrigt kan holde med den klub er mig en stor gåde. Min teori er, at nogle har så lidt succes i deres eget liv, at de søger det andetsteds og desværre også overser, hvor moralsk forkastelige deres idoler er.
It needed to be said.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Arda skrev:@ Cynwal
It needed to be said.

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly