Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. feb, 2013 19:52

verdenskrig skrev: Så i vil begge hellere have Reina end Lloris? :lol:
Bevares, hvis Reina holder rent bur de næste mange kampe, ikke laver sine bommerter, og redder kastanjerne ud af ilden når der er brug for det. Så skal jeg med glæde tage alle mine ord i mig. Få år tilbage var Reina nemlig en af mine idoler som målmand. Ja synes han var ringe i feltet, men han var stort set vanvittig til alt andet, og den Reina jeg så op til dengang er lysår væk.
Drop det, kritik er meget ilde set omkring pepe, og man bliver i den grad nedgjort for at have en mening om Reina, der ikke er"jamen han er verdens bedste, eller ihvertfald top 2". Jeg er blevet nedgjort nok, så dropper pepe spiller tråden, og pepe sæsonen 2012/13. Hvis man skal disses for at have en anden mening.....På et diskussions forum, så er det så som så, med diskussions delen. Faldt bare over dit indlæg, søger det som sagt ikke, da jeg ikke gider nedgøres, mere end højst nødvendigt af pepe elskerne
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 09. feb, 2013 19:53

tbh det ligner et helt nyt Manchester city hold til sommer, bliver vel 11 nye spillere.

mon ikke city byder £75 mil for Agger + Suarez til sommer.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 09. feb, 2013 20:03

Der er en forskel på at have en anden mening og så at have lidt nuancer med i sine bedømmelser.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. feb, 2013 20:16

Hvor længe mon Mancini holder? Chancen for at vinde et trofæ i år er snart mere end teoretisk, og det er ejerne næppe tilfredse med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. feb, 2013 20:18

Wormie skrev:tbh det ligner et helt nyt Manchester city hold til sommer, bliver vel 11 nye spillere.

mon ikke city byder £75 mil for Agger + Suarez til sommer.
Hvis det er £75M for Agger + £75M forSuarez, så kan vi vel blive nødt til at tage det alvorligt... :cry:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Big Buddha

Indlæg af Big Buddha » lørdag, 09. feb, 2013 20:19

AllanShore skrev:Der er en forskel på at have en anden mening og så at have lidt nuancer med i sine bedømmelser.
Forkert Forum når du vil kritisere din dumme manager.!
Thailand - A Dream Come True

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 09. feb, 2013 20:20

Det jo nok mere City end tottenham og chelsea som skal frygte for deres top 4 imo
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 09. feb, 2013 20:21

#11 skrev:
AllanShore skrev:Der er en forskel på at have en anden mening og så at have lidt nuancer med i sine bedømmelser.
Forkert Forum når du vil kritisere din dumme manager.!
Hvad snakker du om?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. feb, 2013 20:33

Thommo skrev:
verdenskrig skrev: Så i vil begge hellere have Reina end Lloris? :lol:
Bevares, hvis Reina holder rent bur de næste mange kampe, ikke laver sine bommerter, og redder kastanjerne ud af ilden når der er brug for det. Så skal jeg med glæde tage alle mine ord i mig. Få år tilbage var Reina nemlig en af mine idoler som målmand. Ja synes han var ringe i feltet, men han var stort set vanvittig til alt andet, og den Reina jeg så op til dengang er lysår væk.
Drop det, kritik er meget ilde set omkring pepe, og man bliver i den grad nedgjort for at have en mening om Reina, der ikke er"jamen han er verdens bedste, eller ihvertfald top 2". Jeg er blevet nedgjort nok, så dropper pepe spiller tråden, og pepe sæsonen 2012/13. Hvis man skal disses for at have en anden mening.....På et diskussions forum, så er det så som så, med diskussions delen. Faldt bare over dit indlæg, søger det som sagt ikke, da jeg ikke gider nedgøres, mere end højst nødvendigt af pepe elskerne
Klynke-klynke! - Men ingen klinke-klanke:
Senest rettet af Cynwal lørdag, 09. feb, 2013 20:37, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. feb, 2013 20:35

@ #11 tror den er til mig, og gider ikke den diskussion med en manc, når jeg (selvfølgelig)ikke engang gider diskutere, og efterfølgende nedgøres af med LFC´ere. Der synes pepe er gud

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. feb, 2013 20:38

Cyn hvis ddu og kliken siger det nok gange hopper folk nok på den propaganda. Det er rystende læsning, og du fyrer bare klynk af igen. Kliken står sammen, og fred være med det

P.S droppy #25 raus, og så er CL muligt igen. Når mister minus 15 point er ude, er alt muligt :dance:

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. feb, 2013 21:10

Thommo skrev:Cyn hvis ddu og kliken siger det nok gange hopper folk nok på den propaganda. Det er rystende læsning, og du fyrer bare klynk af igen. Kliken står sammen, og fred være med det

P.S droppy #25 raus, og så er CL muligt igen. Når mister minus 15 point er ude, er alt muligt :dance:
Nu er jeg ikke med i nogen klike. Bryder mig bare ikke om, hvis der kun bliver malet med enten den meget brede og meget sorte pensel eller den tilsvarende meget brede og meget hvide pensel. Jeg hader overdrivelse - specielt hvis den er med det fortærskede formål at "fremme forståelsen". Det argument bliver i min verden kun brugt af imbeciler, som savner den artikulerede debat, og derfor pumper deres udtalelser op til zeppelinstørrelse, så egne dogmer spærrer for udsynet og dermed begrænser en mulig højnelse af indsigten.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. feb, 2013 21:43

Synes ikke jeg har overdrevet angående Pepe, han har i runde tal kostet 15 point, og lad os bare sige det kun er er 10, jamen så er det 10 for meget. En målmand skal minimum ikke koste, og gerne skaffe point, hvis han er i en klub som LFC,Enig? Gætter på vi ikke er enige om de minus 15, eller sågar 10 point, men han har kostet, det er vi vel enige om?

P.S Det gør det egentlig ikke bedre for mig at diskutere Pepe, i en ikke Reina-tråd, for diskussionen, den hænger mig ud af halsen. Jeg bliver beskyldt for dit og dat, og jeg beskylder pro Reina folkene, for at beskytte ham pga han lange karriere i LFC, som jeg ikke synes bør give ret meget kredit, idet det er nuværende form der bør tælle. Og undgår jo netop Reina trådende, men faldt over det her, og så læser jeg og giver et råd, for hvis man ikke vil hænges ud og jordes gør man bedst i at makke ret(og synes det er sørgeligt på et forum som dette) og sige Reina er god. Har lyst til at skrive fact! men undlader, på trods af det er sådan.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » lørdag, 09. feb, 2013 21:47

Thommo skrev:Cyn hvis ddu og kliken siger det nok gange hopper folk nok på den propaganda. Det er rystende læsning, og du fyrer bare klynk af igen. Kliken står sammen, og fred være med det

Okay, Thommo. Så lad os starte forfra. Jeg ved ikke hvorfor det er, du føler dig nedgjort, men skal herfra beklage, hvis jeg er en del af det, MEN det er vel også fair nok at sige, at du stiller dig billedligt talt oppe på den højeste bakke og "råber" og gentager i et væk din agenda mod Reina, med tilhørende smiley'er, der mere end antyder, du er ved, at være træt af ham. Det er ok. Jeg vil ikke tage din holdning fra dig. Jeg prøver bare at modargumentere. Der er vist ikke nogen af os Reina-lovere fra kliken(nu vi snakker om at nedgøre), der påstår, at Reina er på samme niveau, som tidligere. Mod Arsenal, kan man sagtens argumentere for, at Reina redede os fra nederlag. Mod ManC, havde han en redning i 1. halvleg, da de førte 1-0 og en 2-0 føring havde vel reelt lukket kampen. Det bortforklarer og forsvarer bestemt ikke hans aktion til ManC 2-2 mål. Det var helt hovedløst.

Der findes ikke EN sandhed. Det afgøres i sagens natur af øjnene der ser og er man ikke enig, så diskuterer man og med den retorik, du og 'verdenskrig' har valgt at bruge(senest dit P.S.), kan det næsten ikke undgåes, at det ender ud i 'hårdt mod hårdt'.

Jeg mindes, du ved tidligere lejligheder, har frabedt dig, at man nedgør LFC-spillere. Hvis du læser dit P.S. igen, mener du så stadig det?

Så når du med din 'hard-ball' stil, forsøger, at blive hørt og set på forum, må du også forvente at få svar i samme stil. Det er svært at blive nuanceret mod en bruger, der taler i generaliseringer.

Jeg skal ikke trætte hverken dig eller de andre brugere med mere af mit ævl, omkring Reina og hans formåen, og om, hvordan jeg ser din gøren og laden, så lad os køre den over PB, hvis der er yderligere.

God weekend.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. feb, 2013 22:20

Godt indlæg nrg, og det er ikke for at fedte ;) og ved godt jeg af og til glemmer at tælle til ti.... eller tusinde som ofte er mere nødvendigt. Du får en pb i aften eller imorgen, hvis jeg føler behov.

Dog vil jeg sige, jeg ikke føler behov for, eller har udøvet hard-ball stil. Hvis kort lunte, overfor nedgøren, som jeg føler jeg har været udsat for, kan jeg ikke ændre min "stil". Jeg er nødt til at ytre mig, hvis jeg er utilfreds. Og som skrevet undgår jeg deciderede Pepe tråde, men kommenterer når det falder i øjnene i andre tråde.

At jeg skal undgå Pepe tråde er imod mit princip, men sådan har jeg det i tiden. Jeg går mod mine egne principper, for ikke at blive talt ned til, som jeg ser det. Pest eller kolera.
Jeg har valgt kolera!
God weekend.

Besvar