Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jo, det har de godt nok, og jeg fatter da heller ikke hvorfor de fyrede Adkins osv., men hvis valget står mellem dem og QPR, så er jeg ikke i tvivl. QPR har trods alt opført sig mere uansvarligt, mens de fleste Southampton indkøb har været ret fornuftige. Det er sådan en rigmandsklub skal opføre sig.
-
Ja, jeg forstod heller ikke fyringen af Adkins. Men måske der ligger mere bag end blot placeringen til grund. Synes også Southampton har ageret ansvarligt indtil videre, og er fuldstændig enig i, at de er den direkte modpol til QPR, hvis man skal sammenligne rigmandsklubber.
-
Julio Cesar har virkelig genfundet tidligere form. Han står fantastisk for tiden.
Gud hvor der kedeligt og trættende at de konstant viser swansea, Newcastle vs Chelsea havde sgu været bedre, og så skulle Newcastle vinde
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Det er så fandens irriterende... Netop Newcastle-Chelsea, som du nævner, er en langt mere spændende og seværdig kamp. Som udgangspunkt i hvert fald.Martin E skrev:Gud hvor der kedeligt og trættende at de konstant viser swansea, Newcastle vs Chelsea havde sgu været bedre, og så skulle Newcastle vinde
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Ja men det er jo Laudrup der er træner, der er sgu langt ude der er vel ca 30 fans af de to hold i Danmark, hvis jeg var Newcastle eller chelski fan, så havde jeg skrevet ind til dem.LFC-Aaby skrev:Det er så fandens irriterende... Netop Newcastle-Chelsea, som du nævner, er en langt mere spændende og seværdig kamp. Som udgangspunkt i hvert fald.Martin E skrev:Gud hvor der kedeligt og trættende at de konstant viser swansea, Newcastle vs Chelsea havde sgu været bedre, og så skulle Newcastle vinde
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Man kan til gengæld bruge tiden på at nyde Diame. Shit han er god. Gad godt vi hentede ham. Han skulle også være billig.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Tror desværre ikke vi henter Diame, han er ikke Rodgers type. Men han kunne ellers være rigtig god da han er fysisk stærk, og vi ikke har en type som ham. Han ville være rigtig god at have, når man f.eks. skal møde Stoke.LFC-Aaby skrev:Man kan til gengæld bruge tiden på at nyde Diame. Shit han er god. Gad godt vi hentede ham. Han skulle også være billig.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Agent Rafa fortsætter med at eliminere Chel$ki.
Hehe, det er perfekt.Hr. Drejer skrev:Agent Rafa fortsætter med at eliminere Chel$ki.
Ang. Swansea, så gør det ikke sagen bedre at, de efterhånden er ved at være eksperter i 0-0 løsninger. Tror jeg sætter den på auto-bet fremover.

-
Jeg synes Swansea er super fede at se spille. Teknisk er de helt vildt gode og så har de også fået sat en ekstra dimension på deres spil i forhold til sidste sæson, der til tider gør dem noget mere direkte i deres spil.
Fan af Manchester United
Aston Villa må meget gerne holde fast i deres 3-2 føring!
Stærkt mål af Carroll.
Stærkt mål af Carroll.
Liverpool Football Klopp
-
Sådan Carroll. Flot headet ind!
Thanks Andy!
Og arsenal smider point til stoke. Ser det ud til
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”