Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Brando skrev:Cynwal skrev:
(en masse morsomt)
Min "h"-tast må ha' sat sig fast

Vi SMADRER det PIShold !
-
John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
af John Barnes » tirsdag, 22. jan, 2013 19:34
Det bliver spændende at se om Bradford kan komme i Liga Cup finalen i aften. Har intet imod Villa men syntes Bradford fortjener at komme i finalen og håber os på at det sker. Det kunne være fedt hvis et hold fra League 2 skulle gå hele vejen, hvilket for os fodbold romantikere, mig inklusivt, også ville give en tro på, at til trods for de tider fodbolden er i lige nu hvor penge er alt afgørende, så kan det stadig lade sig gøre for de små klubber at komme i pokal finaler.
Man må sige at de har et godt udgangspunkt med 3-1 fra første kamp men det bliver ikke let for dem. Villa skal bare vinde 2-0 hjemme på Villa Park og så er de videre. Jeg syntes at de gjorde det godt mod WBA i weekenden så hvis de fortsætter samme niveau fra specielt 1. halvleg, så får Bradford det svært.
Det skal nok blive en god kamp!
-
Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
-
Kontakt:
Cynwal skrev:Brando skrev:Cynwal skrev:
(en masse morsomt)
Min "h"-tast må ha' sat sig fast

-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » tirsdag, 22. jan, 2013 22:42
Det er den største sejr for fodbolden i lang tid, at Bradford er kommet i finalen.
Liverpool Football Klopp
-
Skøtt
- Geografisk sted: København Ø
- Alder: 31
AndreasN skrev:Det er den største sejr for fodbolden i lang tid, at Bradford er kommet i finalen.
Det er helt genialt

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
Skøtt skrev:AndreasN skrev:Det er den største sejr for fodbolden i lang tid, at Bradford er kommet i finalen.
Det er helt genialt

(Naturligvis) dog ikke halvt så genialt som Faxes kommentar efter udligningsmålet: "De må ikke lade Hanson være fri dér. De ved, han er
vildt god!".
Intet er relativt i Faxes absolutte verden. Ligesom
både van Persie og Suarez var vigtigst for deres hold, da han skulle vælge mellem de to i netop den disciplin i optakten i sidste weekend. Jeg holder faktisk mere og mere af den mand. Altså Faxe.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
Hekkem
- Alder: 51
Rasmus skrev:Skøtt skrev:AndreasN skrev:Det er den største sejr for fodbolden i lang tid, at Bradford er kommet i finalen.
Det er helt genialt

(Naturligvis) dog ikke halvt så genialt som Faxes kommentar efter udligningsmålet: "De må ikke lade Hanson være fri dér. De ved, han er
vildt god!".
Intet er relativt i Faxes absolutte verden. Ligesom
både van Persie og Suarez var vigtigst for deres hold, da han skulle vælge mellem de to i netop den disciplin i optakten i sidste weekend. Jeg holder faktisk mere og mere af den mand. Altså Faxe.
Han er en skændsel for vores sport og sætter niveauet meget lavt for at være 'ekspert'. Det kan man ikke holde af, såfremt man ønsker saglige, taktisk dygtige og velargumenterende studieværter eller kommentatorer.
Han er for 'fodboldeksperter' som Sisse Fisker er for studieværter. Pinligt
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Rasmus skrev:Intet er relativt i Faxes absolutte verden. Ligesom både van Persie og Suarez var vigtigst for deres hold, da han skulle vælge mellem de to i netop den disciplin i optakten i sidste weekend. Jeg holder faktisk mere og mere af den mand. Altså Faxe.
Nu kunne man rent faktisk godt forstå spørgsmålet på en måde således at Faxes svar giver mening. Måske forstod han spørgsmålet sådan, at 'hvem af de to (hvis nogen) er den vigtigste spiller for det hold de nu spiller for', og til det kan man jo godt svare, at det er de begge to.
Jeg forstod da også spørgsmålet som gående på om Suarez har større betydning for Liverpool end van Persie har for Man Utd, eller vice versa. Men derfor kan det jo godt være, at andre (Faxe) opfatter det anderledes.
-
Rasmus
Hvis han forstod spørgsmålet sådan, var det en misforståelse, da det jo netop ikke var formuleret med noget hvis. Og ligegyldigt hvad, er svaret "begge er vigtigst" er under alle omstændigheder noget grammatisk vrøvl.
@ Hekkem:
Faxe er tæerkrummende ringe som medkommentator. Historisk elendig. Men i den forbindelse også ufrivillig morsom, hvis man ser kampe med Faxe ved roret i andres selskab, kan man grine af det sammen. Og det er faktisk ikke så tosset.
-
Gary
Hekkem skrev:
Han er en skændsel for vores sport og sætter niveauet meget lavt for at være 'ekspert'. Det kan man ikke holde af, såfremt man ønsker saglige, taktisk dygtige og velargumenterende studieværter eller kommentatorer.
Han er for 'fodboldeksperter' som Sisse Fisker er for studieværter. Pinligt
Men når paradise hotel og alt det andet amatør-crap er så populært, så er der vel intet galt i, at sætte Faxe til at være ekspert? Han holder da nogenlunde paradise hotel niveau...
Noget helt andet, som vel egentligt også vedrører din kommentar, er, at tv-mediets brede appel sammen med de kommercielle aspekter ved at vise fodboldkampe i tv gør, at længerevarende og dybdegående analyser er et særsyn.
On this train faith will be rewarded
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Rasmus skrev:Hvis han forstod spørgsmålet sådan, var det en misforståelse, da det jo netop ikke var formuleret med noget hvis. Og ligegyldigt hvad, er svaret "begge er vigtigst" er under alle omstændigheder noget grammatisk vrøvl.
@ Hekkem:
Faxe er tæerkrummende ringe som medkommentator. Historisk elendig. Men i den forbindelse også ufrivillig morsom, hvis man ser kampe med Faxe ved roret i andres selskab, kan man grine af det sammen. Og det er faktisk ikke så tosset.
....samt ikke at forglemme muligheden for et slag Faxe-Dong

Vi SMADRER det PIShold !
-
AllanShore
af AllanShore » onsdag, 23. jan, 2013 21:51
Det kan godt være at Faxe ikke er den bedste formidler, og fred være med det, men vidensmæssigt synes jeg personligt, at han sagtens kan følge med. Ikke ligesom Claus Jensen og Thomas Gaardsøe, der bare sidder og snakker i klichér.
Fan af Manchester United
-
Rasmus
Jeg er uenig i to forhold, AS. For det første kan jeg slet ikke følge, hvordan man kan trække på skulderen af, at Faxe er en dårlig formidler, da det jo netop er en kommentators vigtigste opgave: at være en god formidler. Vidensmæssigt er han på firmabold-niveau. Og det er ikke bare for at være kontrær, f.eks. vil jeg -uden pis - godt indrømme, at Gary Neville er en fuldstændig formidabel ekspert på begge niveauer. Det er helt igennem chokerende.
Dong-Faxe lyder godt!
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » onsdag, 23. jan, 2013 22:27
Mon Suarez får et par ugers fred i medierne nu?
Hazard er lige blevet en ny kæledække.
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Callesen skrev:Mon Suarez får et par ugers fred i medierne nu?
Hazard er lige blevet en ny kæledække.
Man kan have lov at håbe. Det her er i hvert fald værre end de ting Suarez har lavet.