Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
IanRush

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » søndag, 06. jan, 2013 17:23

Cynwal skrev:Nogen der er med på en gang "Dong-Bold"? Hver gang Faxe siger Steve Bould skal der skåles!
Er du stiv nu?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 06. jan, 2013 22:15

Så har Cavani lige fuldendt sit hat-trick mod Roma. 3-0 til Napoli. 16 mål i 16 kampe i Serie A.

AJ

Indlæg af AJ » søndag, 06. jan, 2013 22:19

Robbie_God_Fowler skrev:I de seneste fem kampe har Juventus modstander nu modtaget et rødt kort :o . Tilfældigt?
Det i dag var to gule kort helt efter bogen.

Sampdoria vandt 2-1, selvom udvisningen allerede faldt efter en halv time ved stillingen 1-0 til Juventus. Specielt kampforløb.

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 09. jan, 2013 21:17

Eden Hazard er så vanvittig hurtig med bolden. Det er nu underholdende at se på.

Lysholt

Indlæg af Lysholt » onsdag, 09. jan, 2013 21:22

AJ skrev:Eden Hazard er så vanvittig hurtig med bolden. Det er nu underholdende at se på.
Læg også mærke til hvor pivringe chelsea's målmand er! :-))

Og hvor ville det dog bare være fantastisk med en angriber som Michu hos os!
han er der bare hver gang chancen er der!

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 09. jan, 2013 21:30

Det er sindssygt så skarp ham Michu er. Hans mål mod Arsenal i søndags var også af høj klasse.

Brugeravatar
Salle
Alder: 40

Indlæg af Salle » onsdag, 09. jan, 2013 21:54

Så fik den kære Hr. Bruun også lige sagt at sturridge's transfer var en god handel, set fra Chelseas synspunkt .... Ak ak

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 09. jan, 2013 21:59

michu ryger nok til chelsea eller arsenal snart. måske tottenham hvis de har råd. og swansea får nok 20-25 mil for ham
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 09. jan, 2013 22:05

Jeg er imponeret af David Luiz. Han binder spillet flot sammen og udgør samtidig en måltrussel, når han tager sine rush fremad i banen.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. jan, 2013 22:12

Salle skrev:Så fik den kære Hr. Bruun også lige sagt at sturridge's transfer var en god handel, set fra Chelseas synspunkt .... Ak ak
Bruun er en sand mester i at drage forhastede konklusioner. Derudover kender han ikke prisen, kontrakten og slet ikke Sturridges fremtid i den røde trøje, men alligevel føler han sig rustet til at udtale sig om hvorvidt handlen var god/dårlig for Chelsea. Han er tit og ofte en klovn at høre på.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 09. jan, 2013 22:27

Kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over, at Benitez skiftede Lampard ind i det 70 minut ;) . Og nu en angriber for en angriber. Jeg holdte meget af Rafa, da han var i Liverpool, men jeg forstod mig aldrig på hans indskiftninger.

Flot defensiv organisation som Laudrup har fået stablet på benene i Swansea. Der er god sammenhæng mellem kæderne. Når holdet forsvarer slippes bredden og holdet står kompakt. Dette kunne vi godt lære lidt af, jeg synes vi i vores defensive organisation spiller med for stor bredde, hvilket giver modstanderen utrolig meget plads centralt på banen.

sjampen

Indlæg af sjampen » onsdag, 09. jan, 2013 22:40

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg er imponeret af David Luiz. Han binder spillet flot sammen og udgør samtidig en måltrussel, når han tager sine rush fremad i banen.
Bestemt. Teknisk kan han uden problemer spille på den defensive midtbane, og hvad der var hovedløse aktioner når han spillede som forsvarsspiller, gør ham nu til en vældig afrundet midtbanespiller. Jeg glæder mig til at se ham imod et hold som virkelig spiller rundt om ham, for jeg tror han vil løse den opgave særdeles godt.

Iøvrigt, hvis Michu stadig spiller i rollen som 10'er/hængende angriber, så synes jeg godt vi kunne lave en handel mere med Swansea. Det sker aldrig, men forhelvede hvor er han god.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » onsdag, 09. jan, 2013 22:43

Hr. Drejer skrev:
Salle skrev:Så fik den kære Hr. Bruun også lige sagt at sturridge's transfer var en god handel, set fra Chelseas synspunkt .... Ak ak
Bruun er en sand mester i at drage forhastede konklusioner. Derudover kender han ikke prisen, kontrakten og slet ikke Sturridges fremtid i den røde trøje, men alligevel føler han sig rustet til at udtale sig om hvorvidt handlen var god/dårlig for Chelsea. Han er tit og ofte en klovn at høre på.
Nu hørte jeg ikke hans bemærkning eller sammenhængen. Men han behøver jo ikke have uret i, at det er en god handel fra Chelseas synspunkt. Hvis ikke de skulle bruge ham - og når man ser på deres hold kan det da godt forstås - så giver det da fint mening at få lidt mønt for ham. Derfor kan det jo også godt vise sig st være en god handle for os. Og det skal det nok vise sig at blive ;)

Flot resultat af Swansea. Laudrup kan noget med cupkampe!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 09. jan, 2013 23:07

Hr. Drejer skrev:
Skal alle Bruuns udtalelser tolkes som stikpiller til Liverpool?

Chelsea stod med en angriber (Sturridge), som de sjældent brugte. Nu har de en ny og beviseligt meget målfarlig angriber (som i spillestil endda minder lidt om Drogba) plus £4-5m i lommen. Ud fra det perspektiv - og i øvrigt uden skelen til, hvorvidt Sturridge bliver en succes hos os - så finder jeg dan hans udtalelser fuldt forstålige. Og som jeg tolkede udtalelsen, så havde den intet med Liverpool at gøre.
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. jan, 2013 23:27

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:
Skal alle Bruuns udtalelser tolkes som stikpiller til Liverpool?
Nej. Jeg synes blot, at Bruun tit og ofte drager forhastede konklusioner.

Besvar