Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
@ Hekkem
Jeg vil nu mene Kagawa, når han bliver klar for alvor, til enhver tid bør indgå på det hold i stedet for Young. En fri rolle på venstrekanten, hvor Evra alligevel kan tage en stor del af slæbet, bør være mulig. Vidic har ikke vist sig bedre end Ferdinand (endnu) efter sit comeback, så de to kan slås om hvem der er mest klar. Ellers enig.
Jeg vil nu mene Kagawa, når han bliver klar for alvor, til enhver tid bør indgå på det hold i stedet for Young. En fri rolle på venstrekanten, hvor Evra alligevel kan tage en stor del af slæbet, bør være mulig. Vidic har ikke vist sig bedre end Ferdinand (endnu) efter sit comeback, så de to kan slås om hvem der er mest klar. Ellers enig.
-
Og så Nani på højrekanten i stedet for Valencia, der har været utrolig skuffende hele sæsonen igennem.
Fan af Manchester United
Kagawa spiller ikke meget, og de gange jeg har set ham, har han ikke præsteret noget i nærheden af det man så ham gøre i sidste sæson for Dortmund. Vidic skal nok komme igang, og skal nok 'slå' Ferdinand af. Spørgsmålet er så om Evans vil blive slået af Ferdinand. Jeg mener Evans har været langt bedre end Ferdinand.AJ skrev:@ Hekkem
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
No. It must be that wee team from up North... Newland... Newborough... No! Newcastle me think...Cynwal skrev:Leeds? Sheffield? Scunthorpe?DAGGER! skrev:3-0 United ...![]()
On this train faith will be rewarded
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hold da k*ft et frispark Leighton Baines lige fik fyret af der... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Rigtig god analyse Hekkem.Hekkem skrev:Man kan ikke komme udenom man utd, når vi pt. snakker om verdens bedste fodboldhold. De har efter min mening ingen svagheder.
Førhen var den centrale midtbane deres største problem. Men eftersom Michael Carrick og Cleverly har forhøjet deres niveau induviduelt, så er det ikke længere deres største problem. Rafael har også forbedret sig, mens Jonny Evans ligeledes er blevet langt mere holdbar. patrice evra er kommet tilbage på hans tidligere høje niveau. Til angrebet har van Persie fået styrket det alene med hans tilstedeværelse. Sikke en udskiftning i forhold til Berbatov. Med van Persie, har Wayne Rooney fået en legekammerat oppe foran, som han ikke har haft siden C. ronaldo og Tevez var i klubben.
Eneste mindre svage punkt er kanterne, hvor venstre kanten ser en anelse svagere ud end for 20 år siden, nu når Ryan Giggs er gået væsentlig ned i niveau og hans tidligere høje niveau er ikke erstattet af Ashley Young. Så kan man måske sige målmandsposten er et svagt led, men her mener jeg de Gea samt en yderst kvalitativ reserve i Anders Lindegaard, ikke altid får den kredit han (de) bør. Når jeg skriver de, så mener jeg dog den danske presse roser lige overdrevet nok overfor Anders Lindegaard, mens de Gea får hug.
Stærkeste opstilling pt. er vel - de Gea, Rafael, Evans, Vidic, evra, Carrick, Cleverly, Young, Valencia, Rooney og van Persie. Så har de kvalitets reserver i Lindegaard, Smalling, Jones, Ferdinand, Fletcher, Anderson, Scholes, Giggs, Kagawa, Nani, Hernandez, Welbeck.
Så har du altså et vanvittigt godt hold.
Tror også Evans, er foran Rio, og er sikker på at Vidic nok skal komme op i højeste gear igen.
Dog mener jeg vi har en stor svaghed, på målmandsposten, da jeg ikke mener, nogen af dem har
Klasse nok, og at de har en stor andel, af den uro der har været i forsvaret denne sæson.
Ret enig med din startopstilling, lidt afhængig af hvem man møder, ville jeg måske bruge Rooney
På kanten i stedet, for Young, og så bruge Hernandez på toppen sammen med Van Persie.
Mvh.Brag.
Newcastle er godt nok et hold, der fuldkommen har tabt modet. De jagtede dårligt sejren. Ingen vilje, gejst eller engagement.
Liverpool Football Klopp
- TomViolence
- Alder: 36
Det forstår jeg virkelig også godt. Jeg synes virkelig de har bevist at de har kunne slå hold som United og Arsenal, men det gik galt hver gang. Det må være så hårdt for dem.AndreasN skrev:Newcastle er godt nok et hold, der fuldkommen har tabt modet. De jagtede dårligt sejren. Ingen vilje, gejst eller engagement.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Ja det var virkelig en kanon kasseScouserTommy skrev:Hold da k*ft et frispark Leighton Baines lige fik fyret af der...

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Baines er en kanon spiller, som jeg gerne ser i den røde trøje en dag. Ikke mindst pga hans 80´er/britpop-agtige fremtoning, der mangler egentlig kun et par solide bakkenbarter, så har vi en ægte Kenny Hibbitt klon...Belloni skrev:Ja det var virkelig en kanon kasseScouserTommy skrev:Hold da k*ft et frispark Leighton Baines lige fik fyret af der...

http://www.google.dk/imgres?hl=da&sa=X& ... ,s:0,i:167
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Kevin-Prince Boateng has kicked a ball at a section of the AC Milan crowd because they were racially abusing him.
It's a good job Robin Van Persie wasn't in the crowd, he could have been killed.
It's a good job Robin Van Persie wasn't in the crowd, he could have been killed.
Stupidity now - Insanaty later
he he
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- TomViolence
- Alder: 36
Jeg har et væddemål med en pige fra mit studie om, at Arsenal vinder et trofæ i år. Hun ville bette 1000 kr. og at man skulle have en Arsenal/Liverpool trøje på i skolen en hel dag. Jeg tabte sidste år (der bettede vi kun om trøjen, heldigvis!
Så kampen med Swansea i morgen er ekstrem vigtig! De vinder jo hverken CL eller PL.
Så kampen med Swansea i morgen er ekstrem vigtig! De vinder jo hverken CL eller PL.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Det går da virkleig bare ikke særlig godt for Newcastle for tiden.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.