Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 05. dec, 2012 23:47

Thommo skrev:
ThunderZtorm skrev:Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor folk har ondt i røven over FCN's præstationer..
Ved reelt ikke om grunden er, at det ikke er fck eller bif :dontknow:

Kan bare sige, jeg tvivler på LFC var gået videre hvis vi(LFC) var i FCN skoene. Tvivler MEGET. Uagtet vi nok har 4-6 point mod chelsea.
Host.. Europa League...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 05. dec, 2012 23:55

LFC havde stillet stærkest hvis det hed CL ;)

P.S. Jeg er klar over vi spiller EL, så ved ikke om jeg misforstår eller hvad jeg gør
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 05. dec, 2012 23:56

Nu har hverken Chelsea eller Juventus været prangende og især Juventus havde jo store skadesproblemer i angrebet. En målscore på 4-22 er måske lige i overkanten, uagtet om modstanderne hed Chelsea, Shaktar og Juventus. Voldsomt imponeret har jeg i hvertfald ikke været, selvom jeg da aldrig på noget tidspunkt havde forventet eller troet, at de ville kunne få mange point i den gruppe, eller nogle af de andre grupper, for den sags skyld.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 05. dec, 2012 23:57

de 4-6 point, er fordi vi historisk har et fint tag på dem. om det er PL CL, Liga Cup, FA eller hvad ved jeg
Verden er smask fuld af hyklere....

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 06. dec, 2012 00:10

Thommo skrev:LFC havde stillet stærkest hvis det hed CL ;)

P.S. Jeg er klar over vi spiller EL, så ved ikke om jeg misforstår eller hvad jeg gør
Det har du ret i.

Jeg er enig med dig i at vi også ville have haft problemer med at kvalle os videre fra Farums gruppe.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 06. dec, 2012 08:18

mortenbak skrev:Hvis det skal hedde champions league skal mestrene fra de forskellige lande, da deltage.... ellers giver navnet jo ingen mening. At dansk fodbold så er så langt under niveau er jo bare ærgeligt.

Jeg synes til Farums forsvar at deres gruppe er noget nær den hårdeste gruppe et dansk hold har været i, hvis ikke den hårdeste... altså... Chelsea er også ude.....Til sammenligning var Cluj (stave) tæt på at gå videre....
Brøndby i 1998/1999 var i pulje med Barcelona, man utd og Bayern München. De to sidste endte i finalen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » torsdag, 06. dec, 2012 08:23

Hr. Drejer skrev:Der bør være en lov som ikke tillader hold som FCN i Champions League.
Næh, men der bør istedet være en lov der forbyder UEFA at udvide CL til 64 hold, som der har været snak om i sidste uge. Det ville være tåbeligt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 06. dec, 2012 08:55

tue69 skrev:Næh, men der bør istedet være en lov der forbyder UEFA at udvide CL til 64 hold, som der har været snak om i sidste uge. Det ville være tåbeligt.
Ikke enig, hvis det samtidig betyder, at den ligegyldige Euro-league afskaffes. Med en udvidelse til 64 hold, bør det også være sikkert, at alle mesterhold får en plads i turneringen.

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » torsdag, 06. dec, 2012 09:19

Mads T. skrev:
tue69 skrev:Næh, men der bør istedet være en lov der forbyder UEFA at udvide CL til 64 hold, som der har været snak om i sidste uge. Det ville være tåbeligt.
Ikke enig, hvis det samtidig betyder, at den ligegyldige Euro-league afskaffes. Med en udvidelse til 64 hold, bør det også være sikkert, at alle mesterhold får en plads i turneringen.
Jeg er da helt enig med dig i, at det ville være optimalt at se samtlige mesterhold i turneringen, men det kunne man klare på andre måder, eks. ved at skære ned på antallet af kvalificerede fra andre lande.

Jeg er godt klar over, at der givetvis er flere der gerne vil se top 4 fra England, end nummer 1 fra Bulgarien, men det er bare ikke det, der ligger i Champions League-navnet. Jeg synes det er vanvittigt, at man vil overveje at køre CL op til 64 hold, ikke mindst for spillerne.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 06. dec, 2012 10:51

Hr. Drejer skrev:Der bør være en lov som ikke tillader hold som FCN i Champions League.
Mit statement er ment som provokation. De havnede i en stærk gruppe. Men FCN's præstationer viser bare at CL ikke skal udvides til 64 hold. Platini har sat mellem to stole. CL er elitær, den skal være elitær. Jeg - og vel også andre - vil gerne se de bedste hold spille mod hinanden. Hvis Platini gerne vil udbrede fodbolden til alle afkroge af kontinentet, så er CL ikke vejen i mine øjne.

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » torsdag, 06. dec, 2012 11:08

De spiller jo bare Deres fodbold filosofi :!:

Nøøj hvor blev det da nævnt mange gange under Deres kampe.

Hvis man lukker 21 mål ind, burde man måske overveje, om det er det rigtige at gøre...

At give dem cadeu for det, er for lamt.
Billede

Brugeravatar
tue69

Indlæg af tue69 » torsdag, 06. dec, 2012 11:11

Hr. Drejer skrev:
Mit statement er ment som provokation. De havnede i en stærk gruppe. Men FCN's præstationer viser bare at CL ikke skal udvides til 64 hold. Platini har sat mellem to stole. CL er elitær, den skal være elitær. Jeg - og vel også andre - vil gerne se de bedste hold spille mod hinanden. Hvis Platini gerne vil udbrede fodbolden til alle afkroge af kontinentet, så er CL ikke vejen i mine øjne.
Så er vi enige!

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » lørdag, 08. dec, 2012 17:00

Swansea bagud med 3 mål mod Norwich

elpistolero7
Alder: 32

Indlæg af elpistolero7 » lørdag, 08. dec, 2012 17:06

Og Torres har indtil videre scoret 2 mål mod Sunderland. Det ene mål en god flugter på et indlæg af Hazard og det andet mål var et straffespark.

Brugeravatar
Dresager
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Dresager » lørdag, 08. dec, 2012 17:09

Arsenal har ligeledes scoret på straffe men efter en film af Carzola.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.

Besvar