Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » fredag, 11. jan, 2013 14:18

texy skrev:
AllanShore skrev:Håber ikke at nogle så hvilket link jeg kom med før, men her er originalen, der viser den samlede pointhøst i hele den engelske liga's levetid. Interessant, at de to klubber, der af mange bliver kaldt "plastikklubber uden historie", ligger på henholdsvis 6. og 8. pladsen.

http://www.talksport.co.uk/magazine/fea ... led-188909
Det må alligevel give lidt goodwill herinde, at du linker til den opgørelse...

@AJ
Jeg mener personligt, at Hummels er bedre end de to midterforsvarere du har med. Muligvis også Subotic endda.
Hummels havde jeg glemt (han var heller ikke blandt dem du nævnte før, Götze, Reus og Lewa). Han kunne godt true Bonucci, som jeg dog vil mene har bedre i år (edit: i 2012). Mage til fysik i nærkampene og ro med bolden skal man lede længe efter. Subotic synes jeg slet ikke er værd at nævne i dette regi. Han lever efter min mening på at have så dygtig en makker som Hummels. Subotic finder jeg overvurderet.

sjampen

Indlæg af sjampen » fredag, 11. jan, 2013 18:28

AJ skrev: Hummels havde jeg glemt (han var heller ikke blandt dem du nævnte før, Götze, Reus og Lewa). Han kunne godt true Bonucci, som jeg dog vil mene har bedre i år (edit: i 2012). Mage til fysik i nærkampene og ro med bolden skal man lede længe efter. Subotic synes jeg slet ikke er værd at nævne i dette regi. Han lever efter min mening på at have så dygtig en makker som Hummels. Subotic finder jeg overvurderet.
Nu hvor diskussionen kører så vil jeg da også gerne høre argumentet for Bonucci over Barzagli som jeg mener, med afstand, har været den bedste forsvarsspiller i Juve. Det centrale forsvar er selvfølgelig ufattelig overbefolket af folk. Kompany og Ramos som du har på mener jeg faktisk har haft en lang periode med højt niveau, men også nogle perioder hvor de har været aldeles middelmådige. Jeg ville nok have valgt Hummels og Barzagli. Jeg er helt enig omkring Subotic, som er en dygtig spiller, men lever meget af Hummels.
Imod moderne fodbold.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » fredag, 11. jan, 2013 18:55

Sjovt du spørger, for jeg overvejede kraftigt Barzagli frem for Bonucci (det var Bonucci jeg havde sammen Ramos, ikke Kompany). Det der fik mig til at vælge Bonucci frem for Barzagli er han fysiske fremtoning og dominans i luftrummet. Desuden er han ikke langt fra Barzagli hvad boldbehandling angår imø. Men det kunne ligeså godt være blevet Barzagli, som jeg også rater højere end Hummels anno 2012.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 14. jan, 2013 13:26

Billede
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 14. jan, 2013 13:36

Den er fake.
Fan af Manchester United

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 15. jan, 2013 14:22

Hvor det dog irriterer mig at tv ikke nogen steder i verden viser fulham - blackpool i FA cuppen. Hvornår får man lov til at se Ince nogensinde altså.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 15. jan, 2013 20:29

Hvad fuck sker der for det her twitter halløj mellem hamann og barton ? http://www.sporten.dk/fodbold/se-barton ... witterkrig
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 15. jan, 2013 21:38

Liverdrengen skrev:Hvad fuck sker der for det her twitter halløj mellem hamann og barton ? http://www.sporten.dk/fodbold/se-barton ... witterkrig
Joey barton er jo bare en lort med lort på. Han skulle virkelig sættes på plads.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 15. jan, 2013 21:53

thefugle skrev:
Liverdrengen skrev:Hvad fuck sker der for det her twitter halløj mellem hamann og barton ? http://www.sporten.dk/fodbold/se-barton ... witterkrig
Joey barton er jo bare en lort med lort på. Han skulle virkelig sættes på plads.
The man without dignity.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 15. jan, 2013 21:58

Så meget desto mærkeligere, at Hamann går ind i tacklingen. Det er jo rent faktisk ham, der lægger fra land. Hvorfor ikke bare lade være? The Kaiser burde da være for stor (og vis) til den slags. Han skuffer sgu her.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 15. jan, 2013 23:14

Rasmus skrev:Så meget desto mærkeligere, at Hamann går ind i tacklingen. Det er jo rent faktisk ham, der lægger fra land. Hvorfor ikke bare lade være? The Kaiser burde da være for stor (og vis) til den slags. Han skuffer sgu her.
Det er ikke første gang de er gået i totterne på hinanden på Twitter. De virker ikke til at være på Julekort. Men du har da helt ret Rasmus.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 17. jan, 2013 10:04

Guardiola til Bayern. Den havde jeg ikke set komme.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 17. jan, 2013 13:58

Hr. Drejer skrev:Guardiola til Bayern. Den havde jeg ikke set komme.
Nej, det stemmer ligesom ikke rigtigt med ens billede af Bayern. Lidt ala den gang Trappatoni var i klubben, selvom spillestilen var "lidt anderledes".
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

IanRush

Indlæg af IanRush » torsdag, 17. jan, 2013 16:52

nrg skrev:
Nej, det stemmer ligesom ikke rigtigt med ens billede af Bayern. Lidt ala den gang Trappatoni var i klubben, selvom spillestilen var "lidt anderledes".
Han overtog et stærkt hold i Spanien. Nu gør han det så i Tyskland. Mon han overhovedet kan bygge noget op selv?

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 17. jan, 2013 18:02

IanRush skrev:
nrg skrev:
Han overtog et stærkt hold i Spanien. Nu gør han det så i Tyskland. Mon han overhovedet kan bygge noget op selv?
Enig tænkte præcis det samme. Han spiller på de absolut sikreste kort man kan komme i nærheden af. Han skal vinde CL to år i streg overbevisende før den mand vinder min respekt.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Besvar