Hummels havde jeg glemt (han var heller ikke blandt dem du nævnte før, Götze, Reus og Lewa). Han kunne godt true Bonucci, som jeg dog vil mene har bedre i år (edit: i 2012). Mage til fysik i nærkampene og ro med bolden skal man lede længe efter. Subotic synes jeg slet ikke er værd at nævne i dette regi. Han lever efter min mening på at have så dygtig en makker som Hummels. Subotic finder jeg overvurderet.texy skrev:Det må alligevel give lidt goodwill herinde, at du linker til den opgørelse...AllanShore skrev:Håber ikke at nogle så hvilket link jeg kom med før, men her er originalen, der viser den samlede pointhøst i hele den engelske liga's levetid. Interessant, at de to klubber, der af mange bliver kaldt "plastikklubber uden historie", ligger på henholdsvis 6. og 8. pladsen.
http://www.talksport.co.uk/magazine/fea ... led-188909
@AJ
Jeg mener personligt, at Hummels er bedre end de to midterforsvarere du har med. Muligvis også Subotic endda.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Nu hvor diskussionen kører så vil jeg da også gerne høre argumentet for Bonucci over Barzagli som jeg mener, med afstand, har været den bedste forsvarsspiller i Juve. Det centrale forsvar er selvfølgelig ufattelig overbefolket af folk. Kompany og Ramos som du har på mener jeg faktisk har haft en lang periode med højt niveau, men også nogle perioder hvor de har været aldeles middelmådige. Jeg ville nok have valgt Hummels og Barzagli. Jeg er helt enig omkring Subotic, som er en dygtig spiller, men lever meget af Hummels.AJ skrev: Hummels havde jeg glemt (han var heller ikke blandt dem du nævnte før, Götze, Reus og Lewa). Han kunne godt true Bonucci, som jeg dog vil mene har bedre i år (edit: i 2012). Mage til fysik i nærkampene og ro med bolden skal man lede længe efter. Subotic synes jeg slet ikke er værd at nævne i dette regi. Han lever efter min mening på at have så dygtig en makker som Hummels. Subotic finder jeg overvurderet.
Imod moderne fodbold.
Sjovt du spørger, for jeg overvejede kraftigt Barzagli frem for Bonucci (det var Bonucci jeg havde sammen Ramos, ikke Kompany). Det der fik mig til at vælge Bonucci frem for Barzagli er han fysiske fremtoning og dominans i luftrummet. Desuden er han ikke langt fra Barzagli hvad boldbehandling angår imø. Men det kunne ligeså godt være blevet Barzagli, som jeg også rater højere end Hummels anno 2012.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
-
- Geografisk sted: danemark
Hvor det dog irriterer mig at tv ikke nogen steder i verden viser fulham - blackpool i FA cuppen. Hvornår får man lov til at se Ince nogensinde altså.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
- Geografisk sted: danemark
Hvad fuck sker der for det her twitter halløj mellem hamann og barton ? http://www.sporten.dk/fodbold/se-barton ... witterkrig
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Joey barton er jo bare en lort med lort på. Han skulle virkelig sættes på plads.Liverdrengen skrev:Hvad fuck sker der for det her twitter halløj mellem hamann og barton ? http://www.sporten.dk/fodbold/se-barton ... witterkrig
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Ma Captain
The man without dignity.thefugle skrev:Joey barton er jo bare en lort med lort på. Han skulle virkelig sættes på plads.Liverdrengen skrev:Hvad fuck sker der for det her twitter halløj mellem hamann og barton ? http://www.sporten.dk/fodbold/se-barton ... witterkrig
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Så meget desto mærkeligere, at Hamann går ind i tacklingen. Det er jo rent faktisk ham, der lægger fra land. Hvorfor ikke bare lade være? The Kaiser burde da være for stor (og vis) til den slags. Han skuffer sgu her.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Det er ikke første gang de er gået i totterne på hinanden på Twitter. De virker ikke til at være på Julekort. Men du har da helt ret Rasmus.Rasmus skrev:Så meget desto mærkeligere, at Hamann går ind i tacklingen. Det er jo rent faktisk ham, der lægger fra land. Hvorfor ikke bare lade være? The Kaiser burde da være for stor (og vis) til den slags. Han skuffer sgu her.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Guardiola til Bayern. Den havde jeg ikke set komme.
Nej, det stemmer ligesom ikke rigtigt med ens billede af Bayern. Lidt ala den gang Trappatoni var i klubben, selvom spillestilen var "lidt anderledes".Hr. Drejer skrev:Guardiola til Bayern. Den havde jeg ikke set komme.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Han overtog et stærkt hold i Spanien. Nu gør han det så i Tyskland. Mon han overhovedet kan bygge noget op selv?nrg skrev:Nej, det stemmer ligesom ikke rigtigt med ens billede af Bayern. Lidt ala den gang Trappatoni var i klubben, selvom spillestilen var "lidt anderledes".Hr. Drejer skrev:Guardiola til Bayern. Den havde jeg ikke set komme.
- Ma Captain
Enig tænkte præcis det samme. Han spiller på de absolut sikreste kort man kan komme i nærheden af. Han skal vinde CL to år i streg overbevisende før den mand vinder min respekt.IanRush skrev:Han overtog et stærkt hold i Spanien. Nu gør han det så i Tyskland. Mon han overhovedet kan bygge noget op selv?nrg skrev:Nej, det stemmer ligesom ikke rigtigt med ens billede af Bayern. Lidt ala den gang Trappatoni var i klubben, selvom spillestilen var "lidt anderledes".Hr. Drejer skrev:Guardiola til Bayern. Den havde jeg ikke set komme.
There is only one Captain...... Ma Captain!!