Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ashley Young and now Danny Welbeck is diving all over the place.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg er tilbøjelig til at invitere hele forum til havefest den dag, portvinstuden takker af. Så skal der edermame fejres, som har vi vundet ligaen.

Liverpool Football Klopp
Problemet vil ikke stoppe, selvom mr. ferguson takker af som manager. Han vil stadig have sin indflydelse med diverse spins. 'Folket' tror på alt hvad denne usympatiske person slynger ud mellem sine egne læber, som den skinbarlige sandhed.AndreasN skrev:Jeg er tilbøjelig til at invitere hele forum til havefest den dag, portvinstuden takker af. Så skal der edermame fejres, som har vi vundet ligaen.
Stupidity now - Insanaty later
-
Flot mål af Baines. Everton er startet godt og dominerer fuldstændigt et svagt Newcastle mandskab. Efter Carroll sagaen kan min sympati for Pardew findes på et meget lille sted, så det vil kun være fint, hvis Moyes og co. smadrer Newcastle fuldstændig.
Miralles ligner også en finurlig lille spiller. Med tilgangen af Pienaar og Miralles ser det ud til, at Everton har tilført noget af den fornødne kreativitet, som de manglede i sidste sæson. De mangler måske lidt en midtbanestyrmand, ellers har de et yderst konkurrencedygtigt mandskab.
Miralles ligner også en finurlig lille spiller. Med tilgangen af Pienaar og Miralles ser det ud til, at Everton har tilført noget af den fornødne kreativitet, som de manglede i sidste sæson. De mangler måske lidt en midtbanestyrmand, ellers har de et yderst konkurrencedygtigt mandskab.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Everton har, sådan i al ubemærkethed, fået stablet et rigtig godt hold på benene. Hårdt at erkende for en LFC-fan, men de har en del spillere, der ville pynte i vores trup, Baines, Fellaini, Pienaar, Jelavic. Var vi i øvrigt ikke linket til Jelavic, inden Everton hentede ham?
Lige i øjeblikket ligner de ihf et bedre bud på en top 6 placering end deres rødklædte naboer...
Lige i øjeblikket ligner de ihf et bedre bud på en top 6 placering end deres rødklædte naboer...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Ifølge rygter var vi interesseret i Jelavic. Jeg læste sågar, at Jelavic med agent vandrede fra det ene hotel med Everton repræsentanter, til et hotel med Liverpool repræsentanter - transferrygter når de er bedst
.
Everton spiller i denne sæson langt mere varieret end tidligere. De har flere tangenter at spille på nu og søger ikke konstant den lange bold mod Fellaini og Jelavic. Tilgangen af Pienaar og Miralles ser ud til at have tilført en ny dimension i deres spil.

Everton spiller i denne sæson langt mere varieret end tidligere. De har flere tangenter at spille på nu og søger ikke konstant den lange bold mod Fellaini og Jelavic. Tilgangen af Pienaar og Miralles ser ud til at have tilført en ny dimension i deres spil.
Nu skal vi altså lige passe på med at gøre vores spillermateriale værre end det er. Set over hele truppen er vi da stadig klasser over Everton, selvom naboerne da har nogle interessante profiler. Det har vi imidlertid også, og helt generelt har vores hold væsentligt mere klasse, end deres har. Måske de matcher os på målmandsposten og offensivpladserne, men defensivt og på midtbanen slår vi dem med længder.ScouserTommy skrev:Everton har, sådan i al ubemærkethed, fået stablet et rigtig godt hold på benene. Hårdt at erkende for en LFC-fan, men de har en del spillere, der ville pynte i vores trup, Baines, Fellaini, Pienaar, Jelavic. Var vi i øvrigt ikke linket til Jelavic, inden Everton hentede ham?
Jelavic, Mirallas, Naismith, Gueye, Vellios, Anichebe, McAleny
Suárez, Borini, Sterling, Downing, Assaidi, Pacheco, Yesil, Morgan
- Geografisk sted: The Klopp
Forskellen på dem og os er, som du vel også antyder i det sidste afsnit - og det er også det jeg hentydede til da jeg skrev "lige i øjeblikket" - at de har et sammenspillet hold, hvor konceptet fungerer, mens vi stadig leder efter den røde tråd. Spiller for spiller er der ingen tvivl om at vi har større navne i truppen end de har, og vores trup er helt sikkert MEGET dyrere end deres ...Aarde skrev:Nu skal vi altså lige passe på med at gøre vores spillermateriale værre end det er. Set over hele truppen er vi da stadig klasser over Everton, selvom naboerne da har nogle interessante profiler. Det har vi imidlertid også, og helt generelt har vores hold væsentligt mere klasse, end deres har. Måske de matcher os på målmandsposten og offensivpladserne, men defensivt og på midtbanen slår vi dem med længder.ScouserTommy skrev:Everton har, sådan i al ubemærkethed, fået stablet et rigtig godt hold på benene. Hårdt at erkende for en LFC-fan, men de har en del spillere, der ville pynte i vores trup, Baines, Fellaini, Pienaar, Jelavic. Var vi i øvrigt ikke linket til Jelavic, inden Everton hentede ham?
Jelavic, Mirallas, Naismith, Gueye, Vellios, Anichebe, McAleny
Suárez, Borini, Sterling, Downing, Assaidi, Pacheco, Yesil, Morgan

Der er ikke så meget hype omkring Everton som der er omkring os - og mange andre - og det har David Moyes været dygtig til at udnytte til for relativt få penge at hente spillere, som med det samme har slået til. Jelavic og Miralles fx., 5 mill. £ for Miralles, og så vidt jeg husker gav de nogenlunde det samme for Jelavic. De er imo helt klart kandidater til en placering i den bedste trediedel af tabellen.
Senest rettet af Sledgehammer mandag, 17. sep, 2012 22:17, rettet i alt 2 gange.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Så er vi enige. Din snak om deres trup kontra vores fik mig nok sendt lidt på afveje.
For satan, hvor bryder jeg mig bare ikke den mindste lille bitte smule om Fellaini. Dygtig fodboldspiller, yderst tvivlsom moral at bedømme ud fra hans attitude på banen. Forhåbentligt ligger der en karantæne og venter efter hans "fuck you" til linievogteren, der dog ikke lod til at bemærke det. Hvis FA skal holde deres linie omkring den slags, så burde han ikke spille de næste par kampe.
At målet blev fejlagtigt annuleret er en anden snak, og det passer mig egentligt svært fint - en uafgjort ville jeg bestemt ikke brokke mig over.
At målet blev fejlagtigt annuleret er en anden snak, og det passer mig egentligt svært fint - en uafgjort ville jeg bestemt ikke brokke mig over.
Utrolig sympatisk aktion af Steve Harper at underspille situationen med Anichebe. Han forsvarer Anichebe der ellers laver en aktion som dommeren burde have takseret til rødt. Den havde hvertfald givet straight rød hvis spilleren har været fra den røde del af byen.
Jeg ved nu ikke, om han underspiller den - han undlader vel nærmere at overspille den som 99% af alle verdens fodboldspillere ville have gjort. Rødt havde været en hård dom, men et gult er helt på sin plads. Men ja, utrolig sympatisk af Steve Harper at gøre dommeren opmærksom på, at det ikke var så voldsomt, som det så ud til.asger90 skrev:Utrolig sympatisk aktion af Steve Harper at underspille situationen med Anichebe. Han forsvarer Anichebe der ellers laver en aktion som dommeren burde have takseret til rødt. Den havde hvertfald givet straight rød hvis spilleren har været fra den røde del af byen.
Liverpool Football Klopp
De har godt nok heller ikke den heldigste kamp, dagens dommertrio. Har nu fejlagtigt annuleret to Everton-mål og har endvidere frataget Newcastle en tre-mod-målmanden situation ved at fløjte for frispark i stedet for at benytte fordels-reglen.
Senest rettet af Aarde mandag, 17. sep, 2012 22:40, rettet i alt 1 gang.
Dagens Kampe
Imponerende dårlig dommerpræstation.