Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niche » lørdag, 05. jan, 2013 01:15

Cynwal skrev:
nrg skrev:
Cynwal skrev:Thø-hø. mr. ferguson er sur, fordi Tottenham har taget røvet på dem:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20915309
Hø-hø-hø
Han er en underlig skabning, ham der Sur Alex.
Kan nu godt li', når han er sur, og - som en ægte megaloman (ofte beslægtet med et stænk paranoia) - qua hans egen måde at agere på, altid mistænker resten af verden for at optræde ligeså råddent som han selv!
:clap: :clap: :clap:

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 05. jan, 2013 09:23

Stakkels Agüero.. Måske er det grunden til at han ikke har opnået sidste sæsons kvalitet?

http://theworldgame.sbs.com.au/news/1135462/?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » lørdag, 05. jan, 2013 20:22

Det var satans. Det må være efter devisen dårlig reklame er bedre end ingen reklame.

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 06. jan, 2013 15:25

Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 06. jan, 2013 21:31

JTN skrev:Det var satans. Det må være efter devisen dårlig reklame er bedre end ingen reklame.

Får myrekryb på den gustne måde...Tænk på noget rart, tænk på noget rart! :music: Lalala, væk med det.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 06. jan, 2013 21:35

Cynwal skrev:
nrg skrev:
Cynwal skrev:Thø-hø. mr. ferguson er sur, fordi Tottenham har taget røvet på dem:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20915309
Hø-hø-hø
Han er en underlig skabning, ham der Sur Alex.
Kan nu godt li', når han er sur, og - som en ægte megaloman (ofte beslægtet med et stænk paranoia) - qua hans egen måde at agere på, altid mistænker resten af verden for at optræde ligeså råddent som han selv!
Haha, ja sådan noget "takes one to know one"/tyv tror hver mand stjæler-agtigt noget... :D :D
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 06. jan, 2013 22:24

JTN skrev:Det var satans. Det må være efter devisen dårlig reklame er bedre end ingen reklame.

Sig mig, er det ikke bare en manipuleret reklame, sammensat af to seperate Chrevrolet reklamer :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 06. jan, 2013 22:49

Thommo skrev:Sig mig, er det ikke bare en manipuleret reklame, sammensat af to seperate Chrevrolet reklamer :dontknow:
Nej de lavede den sammen.

@ Cynwal og alle dem, der hænger sig i Fergusons kritik af Tottenhams ageren. Udover at han brokker sig, hvad er der så egentlig i vejen med hans pointe? United er jo i princippet blevet frarøvet et vist antal beløb i talentgodtgørelse, eller hvad det nu kaldes for, når en klub får penge for at have udviklet en spiller. Det viser jo, at det åbenbart ikke skulle være så svært at omgå reglerne, og især for mindre klubber, der kører deres klub ud fra videresalg af talenter, må det da rykke i et par næsehår.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » søndag, 06. jan, 2013 22:54

AllanShore skrev:
Thommo skrev:Sig mig, er det ikke bare en manipuleret reklame, sammensat af to seperate Chrevrolet reklamer :dontknow:

@ Cynwal og alle dem, der hænger sig i Fergusons kritik af Tottenhams ageren. Udover at han brokker sig, hvad er der så egentlig i vejen med hans pointe? United er jo i princippet blevet frarøvet et vist antal beløb i talentgodtgørelse, eller hvad det nu kaldes for, når en klub får penge for at have udviklet en spiller. Det viser jo, at det åbenbart ikke skulle være så svært at omgå reglerne, og især for mindre klubber, der kører deres klub ud fra videresalg af talenter, må det da rykke i et par næsehår.
Er vel LIDT svært at få overtalt gutten til at tage 6 mdr i Belgien og så bagefter finde en belgisk klub der vil overtage ham i 6mdr for at sælge ham tilbage? Jeg siger ikke det er umuligt, eller at det ikke er det som er sket her, men "ikke så svært" har jeg godt nok svært ved at se.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 06. jan, 2013 23:07

AllanShore skrev:
.
Godnat mand økseskaft, som LFC fan får det mig ikke til at tænke"min næste bil SKAL sgu være Chevrolet", tværtimod. Årtusindets mest elendige reklame, efter min mening.

Ikke at jeg havde købt Chevrolet alligevel, men alligevel :)

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 06. jan, 2013 23:09

Ej Thommo, jeg joker bare. Skal jo nødigt give dig et hjerteanfald inden nattesøvnen :)
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » mandag, 07. jan, 2013 00:12

:army5: ( :army7: )

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » mandag, 07. jan, 2013 13:39

Her er teksten Chevrolet har skrevet til reklamen på deres egen youtube-channel:

"Two great clubs and on the pitch, one great rivalry. Manchester United and Liverpool FC are unified by a mutual respect and driven by success, excellence and the support of their passionate fans."

Amerikanere...

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 07. jan, 2013 13:43

Der er da også stor respekt mellem de to klubber. Det er noget anderledes for fansene.
Fan af Manchester United

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 07. jan, 2013 13:47

Fansene ER klubberne!

Besvar