Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tottenham har været skræmmende ringe i år hidtil. De mangler i den grad noget power på midtbanen, men Dembele så fin ud idag.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Ja det må siges! 2 point i 3 kampe er skidt, specielt i betragtning af hvilke hold de har mødt.tue69 skrev:Tottenham har været skræmmende ringe i år hidtil. De mangler i den grad noget power på midtbanen, men Dembele så fin ud idag.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Dagens Kampe
Kom så de hviiiiieee
Den islandske vulkan er rygende varm
Den islandske vulkan er rygende varm
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
LFC-Aaby skrev:Ja det må siges! 2 point i 3 kampe er skidt, specielt i betragtning af hvilke hold de har mødt.tue69 skrev:Tottenham har været skræmmende ringe i år hidtil. De mangler i den grad noget power på midtbanen, men Dembele så fin ud idag.
AVB.....

-
Det troede jeg også, men det til trods er han meget neutral, når han laver LFC interviews. Der findes endnu ikke nogen vaccine mod Kians sygdom, endnu.AllanShore skrev:Jeg troede Kian Fonoudi var Liverpoolfan?
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
De startede også forfærdeligt for et par år siden, 0-5 og 0-3 så vidt jeg husker, inden de kom i omdrejninger, så man skal nok ikke afskrive dem endnu. De har spillerne til et frygtindgydende hold, Modric og VdV eller ej.tue69 skrev:Tottenham har været skræmmende ringe i år hidtil. De mangler i den grad noget power på midtbanen, men Dembele så fin ud idag.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Jo, mangel på succes.Thommo skrev:Det troede jeg også, men det til trods er han meget neutral, når han laver LFC interviews. Der findes endnu ikke nogen vaccine mod Kians sygdom, endnu.
Fan af Manchester United
Det kunne jeg aldrig finde på, for Tottenham er, som du også skriver, et rigtigt godt hold, og som skrevet tidligere, Dembele kan blive rigtig god for dem.ScouserTommy skrev:De startede også forfærdeligt for et par år siden, 0-5 og 0-3 så vidt jeg husker, inden de kom i omdrejninger, så man skal nok ikke afskrive dem endnu. De har spillerne til et frygtindgydende hold, Modric og VdV eller ej.tue69 skrev:Tottenham har været skræmmende ringe i år hidtil. De mangler i den grad noget power på midtbanen, men Dembele så fin ud idag.
Men puha for en opstart, og så mod 3 hold, der i al fald bør give 6 points. Newcastle kampen kunne blive en dreng eller en pige.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Hvorfor datid? Tror du det da ikke længere? I så fald, hvorfor?AllanShore skrev:Jeg troede Kian Fonoudi var Liverpoolfan?
-
- Datid, fordi jeg havde haft det indtryk indtil i går at han var Liverpool-fan.AJ skrev:Hvorfor datid? Tror du det da ikke længere? I så fald, hvorfor?AllanShore skrev:Jeg troede Kian Fonoudi var Liverpoolfan?
- Nej, det tror jeg ikke længere.
- Fordi han sagde, at han holdt med de røde i Manchester.
Fan af Manchester United
Okay. Det hørte jeg ikke. Men der findes Liverpool fans, der ser Man Utd vinde frem for Man City.
-
Det må være en meget lille procentdel. Jeg tror kun jeg har oplevet en, der havde den holdning.
Fan af Manchester United
I sagen omkring Suarez, skrev KF en klumme på DR, hvordan er fast klummeskribent. Hvis man fulgte den, ville man vide, han var Manu fan. Den klumme førte til kraftige reaktioner fra LFC-fans, herunder undertegnede. Der kom så mange reaktioner, at redaktøren måtte give sit besyv med. Jeg kan desværre ikke finde klummen, så ville jeg have linket til den, men måske nogen der er bedre end jeg, der kan finde den.AllanShore skrev:- Datid, fordi jeg havde haft det indtryk indtil i går at han var Liverpool-fan.AJ skrev:Hvorfor datid? Tror du det da ikke længere? I så fald, hvorfor?AllanShore skrev:Jeg troede Kian Fonoudi var Liverpoolfan?
- Nej, det tror jeg ikke længere.
- Fordi han sagde, at han holdt med de røde i Manchester.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."