Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 25. aug, 2012 19:00

Thommo skrev:
AndreasN skrev:91. minut: Randers - FCK 2-1

93. minut: Randers - FCK 2-3

Sådan! :alcohol:
Nedtur :doh1:
Jeg tænkte faktisk på dig ved 3-2 målet, men valgte af respekt ikke at sende en hoverende besked afsted mod dig - det resultat må have været svært at sluge!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 25. aug, 2012 19:01

Dowd er billigt til salg denne sæson. Der skal nok nyt tage på huset...
Billede

Chris R.

Indlæg af Chris R. » lørdag, 25. aug, 2012 19:04

Synes godt nok Newcastle har startet kedeligt ud i forhold til mine forventninger til dem.
Hørte tidligere i dag på 6'eren af de var det hold der havde lavede flest lange bolde i 1. runde (på trods af Big Sam også er at finde i ligaen), og de har fortsat her mod Chelsea med bare at skyde op efter Cisse/Ba.
Synes også det er værd at nævne at West Brom udlignede til 1-1 i overtiden mod Spurs - angiveligt fuldt fortjent :dance:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 25. aug, 2012 19:04

AndreasN skrev:
Thommo skrev:

Jeg tænkte faktisk på dig ved 3-2 målet, men valgte af respekt ikke at sende en hoverende besked afsted mod dig - det resultat må have været svært at sluge!
:army7: Så det på jordens dårligste stream, men havde alligevel en rigtig fæl fornemmelse, specielt ved 2-2, det blev jeg skrækslagen. Nå men hvad fanden, en 1. plads 7 runder henne var vel også for meget at forlange,. af en oprykker
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 25. aug, 2012 19:05

Chris R. skrev:Synes godt nok Newcastle har startet kedeligt ud i forhold til mine forventninger til dem.
Hørte tidligere i dag på 6'eren af de var det hold der havde lavede flest lange bolde i 1. runde (på trods af Big Sam også er at finde i ligaen), og de har fortsat her mod Chelsea med bare at skyde op efter Cisse/Ba.
Men Swansea havde næstflest lange bolde, og dem synes de fleste vel ikke er startet kedeligt ud.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 25. aug, 2012 19:10

Og så kom dive nummer to fra Torres. Denne gang gav Dowd gudskelov et gult kort og ikke et frispark til Chelsea.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 25. aug, 2012 19:12

Føj, hvor er torres usmagelig at se på. Først filmer han på bedste Ashley Young-stil sig til straffe, og nu igen forsøger han at smide sig, da han ikke kan nå bolden og får fortjent gult.
Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 25. aug, 2012 19:19

Og nu scorede han sit tredje mål i denne sæson (inkl. Community Shield).

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 25. aug, 2012 19:19

Godt mål. Men Christ det gør ondt at se Torres i gang. Er Chelsea underdog til mesterskabet? Det er tidligt, men hvis Torres kommer i gang og Eden Hazard fortsætter det vanvittigt gode spil, så har de en utroligt farlig offensiv.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. aug, 2012 19:19

AndreasN skrev:Føj, hvor er torres usmagelig at se på. Først filmer han på bedste Ashley Young-stil sig til straffe, og nu igen forsøger han at smide sig, da han ikke kan nå bolden og får fortjent gult.
Og så scorer han minsandten i 3. overtidsminut...

Jeg hopper sq over og ser preseason NFL :band:
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 25. aug, 2012 19:27, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 25. aug, 2012 19:20

Thommo skrev:
AndreasN skrev:
Thommo skrev:

:army7: Så det på jordens dårligste stream, men havde alligevel en rigtig fæl fornemmelse, specielt ved 2-2, det blev jeg skrækslagen. Nå men hvad fanden, en 1. plads 7 runder henne var vel også for meget at forlange,. af en oprykker
FCK var jo lige så heldige som Scum plejer at være :shock: :shhh: :lol:

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 25. aug, 2012 19:21

Torres bliver så fucking vild i år.

tror på 35+ mål
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Chris R.

Indlæg af Chris R. » lørdag, 25. aug, 2012 19:22

AJ skrev: Men Swansea havde næstflest lange bolde, og dem synes de fleste vel ikke er startet kedeligt ud.
Synes der var mere ide med Swansea's lange bolde, ligesom de mere blev brugt som variation i stedet for som noget nær det eneste offensive våben. Swansea formåede lynhurtigt at få skubbet en masse folk op til at støtte hvis/når Graham eller Michu vandt bolden, mens Newcastle mere bare har ladet Ba/Cisse skabe noget selv ud af de høje bolde. Derudover gik der (ifølge min hukommelse) også del af de lange bolde ud til Dyer/Routledge der begge havde masser af plads på kanten, da QPR var tvunget frem, hvorfor en lang bold virker nærliggende, specielt når man har en som Williams i centerforsvaret der slår dem så godt. Newcastle virker mere låst i deres spil, og slår dem tit fordi de ikke har så mange andre muligheder, og som nævnt håber på noget magi fra Ba/Cisse. Men kan godt være det bare var mig der var lidt for optimistisk på Newcastle's vegne, siden jeg havde regnet med en tæt kamp. Og flot kasse af Torres btw...

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 25. aug, 2012 19:23

Surf skrev:Godt mål. Men Christ det gør ondt at se Torres i gang. Er Chelsea underdog til mesterskabet? Det er tidligt, men hvis Torres kommer i gang og Eden Hazard fortsætter det vanvittigt gode spil, så har de en utroligt farlig offensiv.
Ja de er... Men syntes stadig ikke Torres er i nærheden af det niveau han havde ved os, i hans bedste perioder :dontknow: :ugeek:

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 25. aug, 2012 19:23

Hvis han er ved at ligne sig selv igen, så er det vel også kun et spørgsmål om tid før han bliver skadet?
Billede

Besvar