Jeg tænkte faktisk på dig ved 3-2 målet, men valgte af respekt ikke at sende en hoverende besked afsted mod dig - det resultat må have været svært at sluge!Thommo skrev:NedturAndreasN skrev:91. minut: Randers - FCK 2-1
93. minut: Randers - FCK 2-3
Sådan!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Liverpool Football Klopp
Synes godt nok Newcastle har startet kedeligt ud i forhold til mine forventninger til dem.
Hørte tidligere i dag på 6'eren af de var det hold der havde lavede flest lange bolde i 1. runde (på trods af Big Sam også er at finde i ligaen), og de har fortsat her mod Chelsea med bare at skyde op efter Cisse/Ba.
Synes også det er værd at nævne at West Brom udlignede til 1-1 i overtiden mod Spurs - angiveligt fuldt fortjent
Hørte tidligere i dag på 6'eren af de var det hold der havde lavede flest lange bolde i 1. runde (på trods af Big Sam også er at finde i ligaen), og de har fortsat her mod Chelsea med bare at skyde op efter Cisse/Ba.
Synes også det er værd at nævne at West Brom udlignede til 1-1 i overtiden mod Spurs - angiveligt fuldt fortjent

AndreasN skrev:Jeg tænkte faktisk på dig ved 3-2 målet, men valgte af respekt ikke at sende en hoverende besked afsted mod dig - det resultat må have været svært at sluge!Thommo skrev:NedturAndreasN skrev:91. minut: Randers - FCK 2-1
Sådan!

Verden er smask fuld af hyklere....
Men Swansea havde næstflest lange bolde, og dem synes de fleste vel ikke er startet kedeligt ud.Chris R. skrev:Synes godt nok Newcastle har startet kedeligt ud i forhold til mine forventninger til dem.
Og så kom dive nummer to fra Torres. Denne gang gav Dowd gudskelov et gult kort og ikke et frispark til Chelsea.
Føj, hvor er torres usmagelig at se på. Først filmer han på bedste Ashley Young-stil sig til straffe, og nu igen forsøger han at smide sig, da han ikke kan nå bolden og får fortjent gult.
Liverpool Football Klopp
Og nu scorede han sit tredje mål i denne sæson (inkl. Community Shield).
Godt mål. Men Christ det gør ondt at se Torres i gang. Er Chelsea underdog til mesterskabet? Det er tidligt, men hvis Torres kommer i gang og Eden Hazard fortsætter det vanvittigt gode spil, så har de en utroligt farlig offensiv.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og så scorer han minsandten i 3. overtidsminut...AndreasN skrev:Føj, hvor er torres usmagelig at se på. Først filmer han på bedste Ashley Young-stil sig til straffe, og nu igen forsøger han at smide sig, da han ikke kan nå bolden og får fortjent gult.
Jeg hopper sq over og ser preseason NFL

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 25. aug, 2012 19:27, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
FCK var jo lige så heldige som Scum plejer at væreThommo skrev:AndreasN skrev:Jeg tænkte faktisk på dig ved 3-2 målet, men valgte af respekt ikke at sende en hoverende besked afsted mod dig - det resultat må have været svært at sluge!Thommo skrev:NedturAndreasN skrev:91. minut: Randers - FCK 2-1
Sådan!Så det på jordens dårligste stream, men havde alligevel en rigtig fæl fornemmelse, specielt ved 2-2, det blev jeg skrækslagen. Nå men hvad fanden, en 1. plads 7 runder henne var vel også for meget at forlange,. af en oprykker

Torres bliver så fucking vild i år.
tror på 35+ mål
tror på 35+ mål
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Synes der var mere ide med Swansea's lange bolde, ligesom de mere blev brugt som variation i stedet for som noget nær det eneste offensive våben. Swansea formåede lynhurtigt at få skubbet en masse folk op til at støtte hvis/når Graham eller Michu vandt bolden, mens Newcastle mere bare har ladet Ba/Cisse skabe noget selv ud af de høje bolde. Derudover gik der (ifølge min hukommelse) også del af de lange bolde ud til Dyer/Routledge der begge havde masser af plads på kanten, da QPR var tvunget frem, hvorfor en lang bold virker nærliggende, specielt når man har en som Williams i centerforsvaret der slår dem så godt. Newcastle virker mere låst i deres spil, og slår dem tit fordi de ikke har så mange andre muligheder, og som nævnt håber på noget magi fra Ba/Cisse. Men kan godt være det bare var mig der var lidt for optimistisk på Newcastle's vegne, siden jeg havde regnet med en tæt kamp. Og flot kasse af Torres btw...AJ skrev: Men Swansea havde næstflest lange bolde, og dem synes de fleste vel ikke er startet kedeligt ud.
Ja de er... Men syntes stadig ikke Torres er i nærheden af det niveau han havde ved os, i hans bedste perioderSurf skrev:Godt mål. Men Christ det gør ondt at se Torres i gang. Er Chelsea underdog til mesterskabet? Det er tidligt, men hvis Torres kommer i gang og Eden Hazard fortsætter det vanvittigt gode spil, så har de en utroligt farlig offensiv.

- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Hvis han er ved at ligne sig selv igen, så er det vel også kun et spørgsmål om tid før han bliver skadet?