Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Og samtidig var RFC nogle meget høflige gæster, der på ingen måde ønskede at gå i vejen for værterne. Har sjældent set noget mere komisk end målene til 4-1 og især 5-1...Thommo skrev:Sønderjyske var en kende ugæstfrie idag

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Zappede væk ved 1-0, så så ikke målene. Når det gælder RFC er jeg det jeg selv kalder medløber, det indrømmer jeg blankt. Jeg magter ikke at følge både LFC og RFC intensivt, og har valgt LFC(og Danmark) før RFC.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
Vær glad for at du zappede væk...sæsonen er lang endnu, og at udråbe RFC til dumpekandidat allerede nu er nok lige lovlig kækt, meeeen det var sløjt det de viste i dag. SE kunne sagtens have lavet et par stykker mere, uden at RFC kunne have beklaget sig.Thommo skrev:Zappede væk ved 1-0, så så ikke målene. Når det gælder RFC er jeg det jeg selv kalder medløber, det indrømmer jeg blankt. Jeg magter ikke at følge både LFC og RFC intensivt, og har valgt LFC(og Danmark) før RFC.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg så en del 1. div sidste sæson, og konkluderede at RFC ikke rykkede op pga de var blandt de 2 bedste, men bare var det andet mindst dårlige hold. For de(RFC) var forfærdelige, og har ellers været for udvidelse af superligaen, men ved snart ikke. Det er et skrækkeligt niveau i 1. div, så en udvidelse ville betyde kanon føde for diverse hold.
hemmingsen er fyret, det er et skridt på vejen, næste skridt er en makker til Fishcer købes, for Egholm er shite.......Shite!!!!!!!Han var klasse da RFC mirakuløst blev oppe, men er siden faldt til børnehave niveau.
hemmingsen er fyret, det er et skridt på vejen, næste skridt er en makker til Fishcer købes, for Egholm er shite.......Shite!!!!!!!Han var klasse da RFC mirakuløst blev oppe, men er siden faldt til børnehave niveau.
Verden er smask fuld af hyklere....
FCK vendte lige 0-2 til 4-2 på det sidste kvarter af 2. halvleg.
De første to mål til udligningen var med en mand i undertal.

De første to mål til udligningen var med en mand i undertal.

MLS AllStars 1-1 Chelsea, ganske underholdende kamp når man nu sidder her midt om natten og ikke kan sove 

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Tror desværre ikke du har set hele kampen.Skovdal skrev:MLS AllStars 1-1 Chelsea, ganske underholdende kamp når man nu sidder her midt om natten og ikke kan sove
Kampen endte 3-2.
You'r Never Walk Alone. ///
AGF har præsteret at tabe 5-2 mod et georgisk hold der lige overlevede rækken sidste år. 

- Sledgehammer
Han faldt nok i søvn...Soren123 skrev:Tror desværre ikke du har set hele kampen.Skovdal skrev:MLS AllStars 1-1 Chelsea, ganske underholdende kamp når man nu sidder her midt om natten og ikke kan sove
Kampen endte 3-2.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Har set den første halvleg af UAE - Uruguay. Coates har gjort det fint, og det har Suarez vel også. Ramirez har vist playmaker-potentiale. Han virker til at have en god spilforståelse, selvom han indimellem ser lidt langsom ud i hans bevægelser. Det gør nr. 15 fra UAE ikke i denne kamp. Tror hans navn er Omar. Han har været i øjnefaldende med især en rigtig god stikning ved målet.
Lækkert mål fra Gaston Ramirez - Suarez og Coates har været.. ok? Ikke det helt vilde fra dem, udover en assist fra Suarez efter flot forarbejde.
Streeam? 

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone