Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Egholm var klasse de førstre 6 mdr, da RFC mirakuløst blev oppe, men siden,jøsses da. Ousted er også en fin nok keeper, og har holdt niveauet, men resten fy for pokker.
Så drop lige disse forbandelser, pleeeease.
Så drop lige disse forbandelser, pleeeease.
Verden er smask fuld af hyklere....
Landsholdet taber og Agger bliver skadet. Så er alt jo, som det plejer at være.
Han spiller dog igen, så lad det nu for guds skyld ikke være alvorligt. Tag ham ud, Morten!
Han spiller dog igen, så lad det nu for guds skyld ikke være alvorligt. Tag ham ud, Morten!
Liverpool Football Klopp
Godt nok elendig spillende DK hold!
Heller at Agger bliver skadet nu så han kan blive klar til næste sæson i August.
Heller at Agger bliver skadet nu så han kan blive klar til næste sæson i August.
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Puha den skal Agger score på!
Dagens Kampe
Der er altså bare en helt særlig ligegyldighed over så'n en venskabskamp. Det mest spændende - og det på den i den grad ufede måde - var da Agger lå skadet.
Håber iøvrigt ikke vores nye trøjes krave er ligeså stor og slasket, som den DK spiller i. Den er meget lidt pæn for nu at sige det mildt.
Håber iøvrigt ikke vores nye trøjes krave er ligeså stor og slasket, som den DK spiller i. Den er meget lidt pæn for nu at sige det mildt.
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Så kender vi ham!
http://tv2sport.dk/tv-taet-paa-at-score ... en-halvdel
http://tv2sport.dk/tv-taet-paa-at-score ... en-halvdel
Gerrard, Downing og Carroll startede alle i aftenens kamp mod Norge. Kelly og Henderson var på bænken. Hendo kom på banen i 73., mens Kelly kom i spil i 88.
Det må vel siges at være ret pænt.
Det må vel siges at være ret pænt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Så du kampen så du kan fortælle lidt om hvordan de spillede? Eller har du bare fundet informationerne på nettet?
-
Stilhed siger det meste om holdet. Jeg så hele kampen, men jeg har egentlig svært ved at huske om de overhovedet fik spillet sig frem til noget efter Youngs mål, som kom efter 9 min.Nicoen skrev:Så du kampen så du kan fortælle lidt om hvordan de spillede? Eller har du bare fundet informationerne på nettet?
Fan af Manchester United
Jeg så kampen, og her er mine Liverpool - iagttagelser:
Gerrard: Viste stor vilje og var tydeligvis beæret over at være anfører. Han lavede en forholdsvis hård tackling på Tom Høgli fem minutter før pausen, og publikummet peb hver gang Gerrard fik bolden. Havde en stor spildprocent, men utrolig mange af hans bolde var forsøgt som chanceskabende. Spillede 1. halveg.
Downing: Temmelig usynlig, men indledningsvist udfordrende i sit spil. Spillede ca. 80 min.
Carroll: Kæmpede fornuftigt, og var en god spilstation. Kom ikke frem til de store chancer, men alt i alt var det en meget chancefattig "sommerkamp" Englands kantspillere manglede også kvalitet, så han blev ikke helt vild farlig. Ser bestemt bedre ud med bolden end i starten af hans Liverpool karriere. Spillede hele kampen.
Henderson: Spillede 10 min. Uden at gøre det store væsen af sig. Vil dog uden tvivl give ham lidt selvtillid.
Kelly: Spillede 5 min, og udmærkede sig ved at vinde en hovedstødsduel overfor Riise.
Gerrard: Viste stor vilje og var tydeligvis beæret over at være anfører. Han lavede en forholdsvis hård tackling på Tom Høgli fem minutter før pausen, og publikummet peb hver gang Gerrard fik bolden. Havde en stor spildprocent, men utrolig mange af hans bolde var forsøgt som chanceskabende. Spillede 1. halveg.
Downing: Temmelig usynlig, men indledningsvist udfordrende i sit spil. Spillede ca. 80 min.
Carroll: Kæmpede fornuftigt, og var en god spilstation. Kom ikke frem til de store chancer, men alt i alt var det en meget chancefattig "sommerkamp" Englands kantspillere manglede også kvalitet, så han blev ikke helt vild farlig. Ser bestemt bedre ud med bolden end i starten af hans Liverpool karriere. Spillede hele kampen.
Henderson: Spillede 10 min. Uden at gøre det store væsen af sig. Vil dog uden tvivl give ham lidt selvtillid.
Kelly: Spillede 5 min, og udmærkede sig ved at vinde en hovedstødsduel overfor Riise.
Er han blevet fast anfører, eller er pga Parker er skadet(som jeg mener han er), Håber han får æren. Men må i samme åndedrag sige, at jeg synes Steven har været en klart bedre ikke bare spiller, men i den grad også leder tidligere. Han virker til at have tabt selvtilliden og troen på egne og andres evner, fuldstændigt. Fair nok, da han og holdet har været igennem er rædsel sæson, men troede ikke man, og specielt ham, kunne miste leder egenskaberne. Jeg undrer mig.Drezz skrev: Gerrard: Viste stor vilje og var tydeligvis beæret over at være anfører.
Jeg er Stevens største fan, bilder jeg mig ind......Men han er er "væk fra vinduet i tiden" Leder-mæssigt.Men dog nok den mest naturlige engelske leder, også selv om Parker er fit. England vinder intet, det er et hold uden ledere under 25 år, som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg læste bare om den. Men så er det godt der er andre, der fulgte bedre medNicoen skrev:Så du kampen så du kan fortælle lidt om hvordan de spillede? Eller har du bare fundet informationerne på nettet?

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Gerrard er blevet gjort til fast anfører af Hodgson, som ser ud til at have en forkærlighed for Liverpoolspillere.Thommo skrev:Er han blevet fast anfører, eller er pga Parker er skadetDrezz skrev: Gerrard: Viste stor vilje og var tydeligvis beæret over at være anfører.
Liverpool Football Klopp
Det danske u/21 landshold er ved at rive det makedonske ditto midt over. 3-1 efter 26 minutter. Makedonien har netop reduceret efter et brag af et langskud. Ellers imponerende spil af de danske drenge.
Liverpool Football Klopp
Sidder også og ser den (TV2SPORT).. Imponerende bold der bliver spilletAndreasN skrev:Det danske u/21 landshold er ved at rive det makedonske ditto midt over. 3-1 efter 26 minutter. Makedonien har netop reduceret efter et brag af et langskud. Ellers imponerende spil af de danske drenge.

Dog lidt sløjt dansk forsvarsspil de sidste 10min der har ført til 2 makedonske scoringer og derfor 6-3 til Danmark

EDIT Hold da op forsvaret er i opløsning.. 6-5 nu med 5min tilbage.. efter at være foran 6-1
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly