Cl pffff! vi har vundet Carling cup, en turnering der åbenbart er vokset noget i betydning, når det gælder Kenny forsvar ihvertfald.LFC-Aaby skrev:Det værste er at Torres og Meireles garanteret udtaler i morgen at det var derfor de skiftede fra LFC til CFC. For at vinde trofæer... Pis
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
Ikke at forglemme vores nye trøjesponsor!Thommo skrev:Cl pffff! vi har vundet Carling cup, en turnering der åbenbart er vokset noget i betydning, når det gælder Kenny forsvar ihvertfald.LFC-Aaby skrev:Det værste er at Torres og Meireles garanteret udtaler i morgen at det var derfor de skiftede fra LFC til CFC. For at vinde trofæer... Pis
-
Puha, den var svær at sluge. Jeg havde nærmest glemt Torres, men det er godt nok lidt svært at se ham stå og juble med pokalen på hovedet.
Prøver at se det positive i Chelseas sejr for Liverpools vedkommende. Chelsea vil formentlig forstærke sig betydeligt, ligemeget om de havde vundet her til aften eller haft CL bold i næste sæson eller ej. Det vil ramme Tottenham hårdere, da de har nogle spillere, som har ytret, at de måske vil væk, hvis de ikke skulle komme i CL (Bale, Modric & Ekoutto).
Det sucks! Håber vi tværer dem næste sæson. Over and out.
Prøver at se det positive i Chelseas sejr for Liverpools vedkommende. Chelsea vil formentlig forstærke sig betydeligt, ligemeget om de havde vundet her til aften eller haft CL bold i næste sæson eller ej. Det vil ramme Tottenham hårdere, da de har nogle spillere, som har ytret, at de måske vil væk, hvis de ikke skulle komme i CL (Bale, Modric & Ekoutto).
Det sucks! Håber vi tværer dem næste sæson. Over and out.
Så er det slut med at håne Chelsea for deres manglende champions league succes. 

Selvfølgelig er det lidt hårdt at se Torres og Meireles løfte det trofæ vi gerne ville have vundet med dem, men set fra den positive side er Spurs nok mindre konkurrencedygtige næste år..
Og helt ærligt: Det er lige meget hvem der vinder, jeg bliver altid glad af at se et hold fejre, at de har vundet CL. Det er fodbold når det bedst.
Og helt ærligt: Det er lige meget hvem der vinder, jeg bliver altid glad af at se et hold fejre, at de har vundet CL. Det er fodbold når det bedst.
Hvor var det dog en vammel omgang. Fandme flot, at du er så god til at sidde på bænken, torres. Du har ikke en skid andel i den sejr. Øv, hvor er jeg bitter.
Liverpool Football Klopp
Det sidste var unødvendigt at skrive, jeg fornemmede det godtAndreasN skrev:Hvor var det dog en vammel omgang. Fandme flot, at du er så god til at sidde på bænken, torres. Du har ikke en skid andel i den sejr. Øv, hvor er jeg bitter.

Verden er smask fuld af hyklere....
Hold fast Bayern var kæmpe favoritter, men hvad laver de? de smider det hele væk med at tage Robben til at sparke straffesparket i ordinære, hvor Chelsea havde heldet til SIDST. 20-1 i hjørnespark til bayern. 
(Jeg synes ikke Torres fortjener den pokal), men Di Matero har godt nok været en god manager for Chelsea, som har udført sit job glimrende. til punkt og prikket, ved den redning lige her.
Surt for spurs, - men ærgeligt for Bayern med tabt: Tysk pokal til Dortmund og denne her CHL-finale, hvor chelsea ikke viste noget endtil Torres kom på banen. Eller husker jeg forkert?

(Jeg synes ikke Torres fortjener den pokal), men Di Matero har godt nok været en god manager for Chelsea, som har udført sit job glimrende. til punkt og prikket, ved den redning lige her.
Surt for spurs, - men ærgeligt for Bayern med tabt: Tysk pokal til Dortmund og denne her CHL-finale, hvor chelsea ikke viste noget endtil Torres kom på banen. Eller husker jeg forkert?

You'r Never Walk Alone. ///
Nej. Han gjorde det faktisk godt. Desværre.Soren123 skrev:, hvor chelsea ikke viste noget endtil Torres kom på banen. Eller husker jeg forkert?
Up The RedMen... we go again!
-
jeg håber FSG eller John W Henry ser kampen, så kan han se hvad fand vi savner, CL aftener selve FINALER. Fandme god kamper den gang!
Store aften til Chelsea , men 5 trofæer med store ører på hylden er 5gange bedrer...

Har det selvfølgelig dårligt med, at Chelsea har vundet, men som andre har skrevet så er det vel egentlig meget positivt når man ser på det med Liverpool briller. Det bliver spændende at se hvad der sker med Tottenham nu. Adebayor er det i forvejen tvivlsomt om de kan beholde (pt. betaler de kun 40 % af hans løn), mens Modric og Bale måske vil miste lidt af motivationen ved at spille for dem.
At se chelsea vinde CL er som at se Grækenland vinde EM.
Møg ufortjent.
De var ikke bedre end hverken Napoli, Barcelona eller Bayern. Men de vandt stadig. Tillykke til dem.
Møg ufortjent.
De var ikke bedre end hverken Napoli, Barcelona eller Bayern. Men de vandt stadig. Tillykke til dem.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Jeg holdt med Chelsea hele vejen igennem og jublede da de vandt og jeg er super glad på Torres vegne. Det er jo ikke hans skyld at vi ligger og roder hvor vi gør og man er jo altså sig selv nærmest. Han så i januar sidste år sin mulighed for at komme til at spille CL og måske vinde den og det gjorde han så. Og det er helt ok med mig. Sådan er det altså i fodbold kære venner, når en anden klub er større og mere attraktiv end ens egen, så skifter de bedste spillere fra os til dem. Sådan er der lige fra serieklubber i DK til divisionsklubber og hele vejen op til de største.AndreasN skrev:Hvor var det dog en vammel omgang. Fandme flot, at du er så god til at sidde på bænken, torres. Du har ikke en skid andel i den sejr. Øv, hvor er jeg bitter.
Og man er ikke særlig rummelig, hvis man ikke kan tåle at en spiller der har forladt os for noget bedre, han vinder noget. Det må jeg sige. Jeg kan godt lide Torres og jeg synes at det er fedt for ham og osse Meirelless og jeg siger mange gange tillykke til dem. Havde vi haft styr på tigene i vores klub og spillet CL, så havde de jo fortsat været hos os. Det er sådan tingene fungerer.
Og så skal jeg da lige love for at der har stået Chelsea på den pokal hele vejen igennem turneringen, med alt det tur-i-den de har haft i kampene mod Barca og nu i finalen. Og så må det være første gang nogensinde i fodboldhistorien at et engelsk hold vinder over et tysk hold i straffesparkskonkurrence. Det er helt seriøst aldrig sket før. Og så fryder det mig iøvrigt big time at den usympatiske stodder til Robben blev syndebuk. der var ikke spillet mere end 2 minutter da han første gang forsøgte at påvirke dommeren til egen fordel. Han er faneme en af de allerværste i gamet.
Men stort TILLYKKE herfra til Chelsea, Torres og kompagni og skønt at engelsk fodbold er tilbage på den europæiske fodboldtrone!!!!!!!!! Rule Brittania!!!!!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Dagens Kampe
Havde jeg været Di Matteo havde jeg skredet fra Chelsea nu. Han har været skide dygtig men næste år til marts får han sikkert sparket pga. Abramovich alligevel. Han sidder med rigtigt gode kort på hånden i forhold til andre jobs lige ptSoren123 skrev:Hold fast Bayern var kæmpe favoritter, men hvad laver de? de smider det hele væk med at tage Robben til at sparke straffesparket i ordinære, hvor Chelsea havde heldet til SIDST. 20-1 i hjørnespark til bayern.
Næste år!