Nej SeanJohn, det har jeg godt nok osse svært ved at forstå, specielt fordi Alex F lige siden har tiltrådte sit embede i United, har talt om Liverpool som fjende nummer 1!!! Han meldte ud at det var hans mål at overhale Liverpool hvad mesterskaber og CL-trofæer angik og meget af hans retorik i årene der er gået, har været rettet mod vores klub. Så jeg må godt nok indrømme at jeg har svært ved at se hvordan man som Liverpool-supporter kan holde med United mod nogen som helst. Jegb hader Bayern München, men jeg holdt da så sandelig med dem i finalen i 99 og da de for nogle år siden slog United ud af CL i kvartfinalen så vidt jeg husker. Jeg holder med ALLE hold der spiller United og selv hvis Al Qiada havde et fodboldhold, ville jeg holde med dem mod United og det mener jeg.SeanJohn skrev:FANTASTISK CITY!
Føj jeg håber de tager mesterskabet - kan slet ikke begribe hvordan lfc supportere kan holde med utd i kampen om mesterskabet.
Og nej, det er ikke fordi at de har vundet en masse i de sidste mange år, for det er der sku så mange andre der har og det skal de ha lov til. Nej, det er deres managers evindelige snakken ned til vores klub der har skabt det had jeg føler. Godt krydret med en masse spiller-fj..... gennem årene, som Ronaldo, Schmeichel, Neville-brødrene, Nani, Evra, Ferdinand, Rooney den t.... og mange mange andre.... United står for mig som den mest arrogante, usportslige, selvfede, selvretfærdige og usympatiske klub på denne jord og jeg skider i bukserne af grin hvis City tager mesterskabet...simpelthen...I am going to shit in my pants out of pure joy and laughter......men intet er afgjort endnu kære venner...INTET!!!!
Punktum.