Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Men De Gea må qua sin højde siges at have de optimale forudsætninger for at blive et monster i luftrummet (hvilket i øvrigt er den eneste disciplin hvor jeg mener, at Hart trumfer De Gea). Og han har som nævnt knap fire år til at nå Harts niveau på den front. Når vi snakker om to så unge målmænd, så er fire års aldersforskel altså utvivlsomt værd at have med i overvejelserne.Hr. Drejer skrev:10 gange er også sat på spidsen. Men jeg synes at Hart er god ude i feltet, og det er De Gea ikke. Og det er en så vigtig del af engelsk fodbold, at jeg vil påstå at det er en egenskab der er langt vigtigere i England end andre steder. Men om det er 10 gange...aaahh måske ikke.
Aarde, holder du med Man U? Hvis ja, hvorfor?
Og jeg vil altså godt lige understrege, at jeg ingenlunde holder med ManU, men blot imod ManC. Men ja, jeg foragter ManC mere end ManU og ville derfor foretrække, at sidstnævnte vandt mesterskabet. Og derfor håber jeg også, at de tager point fra de babyblå idag. Det ser dog ikke just ud til at gå den vej, som tingene ser ud netop nu, for hold da magle, hvor har gæsterne været tandløse.
Aarde skrev:Men ja, jeg foragter ManC mere end ManU og ville derfor foretrække, at sidstnævnte vandt mesterskabet.

Liverpool Football Klopp
5 min?! Fergie time??
-
lmao 5 min overtid.
Hvordan du stadig kan have det sådan efter hele Suarez sagen begriber jeg ikke.Aarde skrev:Men ja, jeg foragter ManC mere end ManU og ville derfor foretrække, at sidstnævnte vandt mesterskabet.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Pest/kolera problematikken. Er det pga. denne artikel http://liverpool.no/blog/storypg.aspx?i ... 0539&ver=1 ?Aarde skrev:Og jeg vil altså godt lige understrege, at jeg ingenlunde holder med ManU, men blot imod ManC. Men ja, jeg foragter ManC mere end ManU og ville derfor foretrække, at sidstnævnte vandt mesterskabet. Og derfor håber jeg også, at de tager point fra de babyblå idag. Det ser dog ikke just ud til at gå den vej, som tingene ser ud netop nu, for hold da magle, hvor har gæsterne været tandløse.
Jeg må indrømme at jeg holder med Man C i dag.
FANTASTISK CITY!
Føj jeg håber de tager mesterskabet - kan slet ikke begribe hvordan lfc supportere kan holde med utd i kampen om mesterskabet.
Føj jeg håber de tager mesterskabet - kan slet ikke begribe hvordan lfc supportere kan holde med utd i kampen om mesterskabet.
Jeg begriber heller ikke hvordan nogen (LFC fan eller ej) kan holde med ManU, de er jo, som de fleste ved, alt hvad der er ondt, grimt og modbydeligt ved fodbold...
At man så også har noget imod City er jo forståeligt, pga deres økonomiske doping, men de er jo bare som Chelski, en lille ubetydelig bøvs i fodboldens historie... Så hvis de napper et mesterskab, så betyder det sku ingenting, alle ved jo at de, som klub (uden arabisk rigmand), er ganske middelmådige/nedrykningskandidater...
At man så også har noget imod City er jo forståeligt, pga deres økonomiske doping, men de er jo bare som Chelski, en lille ubetydelig bøvs i fodboldens historie... Så hvis de napper et mesterskab, så betyder det sku ingenting, alle ved jo at de, som klub (uden arabisk rigmand), er ganske middelmådige/nedrykningskandidater...
Nu har jeg ikke læst artiklen før, men ja, det er præcis af de grunde, der fremføres, at jeg håber, ManU bliver mestre. Han lyder meget fornuftig, ham der har skrevet denHr. Drejer skrev:Pest/kolera problematikken. Er det pga. denne artikel http://liverpool.no/blog/storypg.aspx?i ... 0539&ver=1 ?Aarde skrev:Og jeg vil altså godt lige understrege, at jeg ingenlunde holder med ManU, men blot imod ManC. Men ja, jeg foragter ManC mere end ManU og ville derfor foretrække, at sidstnævnte vandt mesterskabet. Og derfor håber jeg også, at de tager point fra de babyblå idag. Det ser dog ikke just ud til at gå den vej, som tingene ser ud netop nu, for hold da magle, hvor har gæsterne været tandløse.
Jeg må indrømme at jeg holder med Man C i dag.

Men det er da utvivlsomt en pest eller kolera situation, det har du helt ret i - især efter Suárez-sagen. Og som nordmanden også påpeger, så er det da bestemt ikke fordi, det ville glæde mig at se ManU hive nummer 20 hjem. Det ville bare være mindre kvalmefremkaldende, end at se ManC lykkes med deres rædsomme plasticprojekt.
Mit utopiske håb er stadig, at ManC fejler de næste tre-fire år, og at ejerne derefter bliver trætte af at pumpe penge i et projekt, der ikke vil give afkast, og derfor forlader klubben, der så kan falde fra hinanden igen.
-
Du er en lille solstråle på en sort dag Aarde. At det så har været mega lækkert vejr i dag er en anden sagAarde skrev:Joe Hart er altså ikke nævneværdigt meget bedre end De Gea. Og Hart har endda haft knap fire år mere end De Gea til at nå sit niveau. Jeg føler mig meget overbevist om, at De Gea, når han når de 25 år, er en bedre keeper, end Hart er nu.
Os Liverpool-fans har det med at undervurdere ManU's spillere, og det har især været tilfældet med De Gea. Bevares, han gav os bestemt også grund til det i starten, men efter han har fundet fodfæste, har han været blandt ligaens bedste keepere - og det i en alder af 21 år.
Og at nogen ikke kan se det lysende potentiale, der er i Phil Jones, er mig da godt nok også en gåde. Han viser et uhyre imponerende niveau for en 20 årig.
For lige at slutte mit håbløst ManU-farvede indlæg, er jeg nødt til lige at spørge: Er jeg virkelig den eneste herinde, der holder imod ManC idag?

Fan af Manchester United
Tak for komplimentet. Som Liverpool-fan er jeg dog ikke helt sikker på, om jeg synes om det eller ej 

Aarde skrev:Det er jeg sgu ked af at høre.Mr.Kop skrev:Alle Liverpool fans holder med Shitty i aften!
Nu stopper galskaben!!

Med tanke på alle de indläg du har skrevet herinde kan du umuligt väre en (Internet) troll!
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad du har gang i.. Jeg må gå udfra du simpelthen joker eller er sarkastisk!?
Hvis ikke har du simpelthen tabt marmorkuglerne

-
Ja han er ikke en rigtig fan vel?Irish_kop skrev:Aarde skrev:Det er jeg sgu ked af at høre.Mr.Kop skrev:Alle Liverpool fans holder med Shitty i aften!
Nu stopper galskaben!!![]()
Med tanke på alle de indläg du har skrevet herinde kan du umuligt väre en (Internet) troll!
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad du har gang i.. Jeg må gå udfra du simpelthen joker eller er sarkastisk!?
Hvis ikke har du simpelthen tabt marmorkuglerne
Fan af Manchester United